[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    dus omdat jij de m16 beter vind is een rpd noob, tsss, grappige redenering.

    sorry hoor, m16 is dus een echt k*twapen, dan pak ik liever de ak47

    ennuh, als ik weet dat jij achter een muurtje schuilt, waarom zou ik dan niet schieten.

    ga lekker met me rpd + stopping power + deep impact.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    M16 is zeker geen kutwapen. Als je een beetje weet hoe je ermee moet omgaan is het de beste wapen uit het spel. Je kan met dat ding gewoon snipe. :p
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik, het wapen is voor alle afstanden geschikt;)
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    M16 is inderdaad een heerlijk wapen.
    De laatste tijd ben ik vooral met een Mp5+silencer+UAV jammer aan de gang_O_ Echt het is zo heerlijk als je nooit op de radar komt, zo verras je je tegenstanders echt vaak!
     
  5. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schiet meestal met een g36c+silencer+bandolier want anders zijn je kogels nogal snel op. :)

    Maar de g36c vind ik beter schieten met een silencer dan met een red dot. En idd is wel leuk als je opeens achter je tegenstander staat zonder dat hij je opmerkt :)
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Die m16 op close range tegen meerdere tegenstanders is echt niet zo fantastisch hoor.

    dan kan je beter de AK47 nemen.
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje oefent is het geen probleem;)
     
  8. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    en je moet ook wel snel zijn ;)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nah, zonder UAV jammer is het toch niet een spook. En de MP5 met silencer werkt beter als de G36c. In ieder geval ook een favo klasse van me :p.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Scorpion + Acog moet je eens proberen. Dat ding ownt hard als je er een beetje mee overweg kan. Dan wel stopping power natuurlijk, en dan steady aim of deep impact.

    Edit: Nee de scorpion heeft juist geen recoil. Dat is zo fijn aan dat ding.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hebben die dingen niet mega veel recoil?
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Scorpions hebben tevens geen schade vermindering op grote afstanden als er een silencer op zit. Blijkbaar een bug. (Silenced) Scorpions zijn dan ook verbannen uit CoD4 leagues op de PC.

    Tevens wel grappig dat er een discussie ontstaat rond LMGs en M16s. Niks noob aan als je het mij vraagt. Als je Juggernaut gebruikt moet je "meer" schieten met een wapen om iemand te doden, terwijl je zelf ietsje "meer" health hebt. Dit is dan weer het tegenovergestelde met Stopping Power.

    In ieder geval gebruik ik geen Juggernaut, omdat ik er niet zozeer het nut van inzie. Op al m'n classes gebruik ik altijd Stopping Power.
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Martyrdom blijft toch de grootste noob-perk. Wie heeft dat in vredesnaam verzonnen. Je moet nu gewoon automatisch wegrennen als je iemand killt omdat diegene bijna altijd martyrdom heeft:emo:
     
  14. Medalword1

    Medalword1 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, zeker in kleine maps zoals die met die containers ownen ze wel. Zeker 10 kills in zon potje. Heb nu AK-47, RPD > Bandoiler, UAV jammer, deep inpackt. :emo:. Level 55..
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik snap het nut niet echt van een RPD met UAV jammer :/
    Zeker als je Bandolier hebt, schiet je super veel, en ben je dus vaak zichtbaar.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bij CoD5 is dit wel goed aangepakt. Je kan dan gewoon de granaat weggooien. Maar als je dit probeert in CoD4 4 ga je altijd dood.
     
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze game als classic uit trouwens? Ik vernam binnenkort, maar wanneer precies weet ik niet.

    Dan koop ik hem mooi terug \o/
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij z'n AK met silencer heeft en dat hij daarop doelt. Anders zou ik het ook niet weten:+
     
  19. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ak 47 zalig wapen, ik ben pas net begonnen maar heb nu red pointer echt chill in free for all. Wel jammer dat je altijd met 55ers moet spelen die net iets beter dan me zijn.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    55 is niet per se goed.. Want ik ken me toch een hoop mensen die dramatisch spelen en level 44 gouden kruis zijn. Ze hebben hoogstens wat betere wapens als een lvl 10, maar that's it.
    Net zoals clans.. Ik ben vrijwel de enige die geen clantag heb, maar zie mezelf regelmatig terug in de bovenste regione van de scores.
     

Deel Deze Pagina