Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    :): Ik deed mijn 360 aan.. =( en ik kreeg 3 rode lichtjes =(. Support gebeld, nu wachten op mijn labels.

    Ter info: had de 0020 error, GPU malfunction. Zat er aan te komen, m'n xbox is nog uit 2006 =(
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had vrijdag gebeld en vandaag (maandag) stonden ze al aan de deur. Dus ik verwacht dat je niet lang hoeft te wachten op je labels :)
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb dus het zelfde probleem als Patmanz.
    Maar ik denk dat het misschien aan iets anders ligt? Ik ben pas mijn stroomkabel vergeten (hier ver vandaan) en heb nu met een stroomkabel van een pc aangesloten. Kan dit voor problemen zorgen (dus alleen de normale kabel, niet de baksteen). Het is een 203 watt baksteen. Sinds ik dit doe is hij heel af en toe vast gelopen (alleen tijdens halo wars) en sinds gistere loopt hij om het half uur wel vast (werd steeds erger).
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als de X360 te warm wordt kan hij idd ook vastlopen. Dit kan komen door de andere kabel. Ik zou hem iig niet meer gebruiken.
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, dan zal dat het probleem wel zijn. Toevallig tips waar ik goedkoop zo'n vervangende kabel kan halen (op ebay staan wel zo'n soort kabels, maar dat is met baksteen erbij)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lijkt me eigenlijk sterk dat het daaraan ligt hoor, als het die kabbel tussen de baksteen en de muur is heeft die kabel er niks mee te maken, in de baksteen wordt het immers omgevormd tot hetgeen wat de 360 lekker vindt.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik dacht dat hij ook een andere baksteen had. Dit omdat hij aangeeft dat hij 203W is.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als je je 360 opstuurd krijg je er geen andere power supply bij jammer genoeg. Die van mij zal dus hetzelfde crappy systeem zijn en na verloop van tijd ook naar de neuk gaan.

    Kut Microsoft, vervang die oude Premium nou is.
     
  9. wekslie

    wekslie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    donderdag heeft ups mijn xbox opgehaald, vandaag hebben ze hem binnen bij reparatie centrum ofzo. Hoe lang gaat het dan nog ongeveer duren?
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Reken maar op 1-2, hoogstens 3 weken. Kan uiteraard langer duren.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tegenwoordig ben je hem een week kwijt. Dus waarschijnlijk heb je hem Donderdag of Vrijdag.
     
  12. wekslie

    wekslie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    1 weekje maar
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tegenwoordig wel ja. :)
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet dus :D.

    Zelf vorige week dinsdag op laten halen, kreeg ik vandaag een mailtje dat hij aangekomen was, terwijl er al vanaf donderdag stond dat hij was aangekomen op de site van xbox.
     
  15. wazzaaa

    wazzaaa Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    @Centurion heb precies het zelfde
    Een week later krijg ik precies de zelfde mail dat de xbox is aangekomen op het reperatiecentrum
    Maar er staat nu dat de xbox word terug verzonden.
    Zonder dat ik daar een mail over heb gehad lkkr vaag dus.
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol inderdaad, bij mij staat hij ook op verzonden naar de klant \o/.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die mails moet je niet in de gaten houden. Ik kreeg een week na me xbox terug was dat die verzonden was. Maar tegenwoordig heb je hem gewoon binnen 8 dagen terug.
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb zelfs nog nooit een mail gekregen dat die verzonden was, alleen 2x een email dat hij ontvangen was. Heb hem inmiddels al weer zo'n 2 maanden thuis staan :+
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat ie in reparatiecentrum is aangekomen heb ik ook 2x gehad. Wellicht is dat wel een fout, dat de 2e mail moet zijn dat ie gerepareerd/verzonden is.
    Bij mij staat ie sinds gisteravond rond 19.38 op xbox.com op 'gerepareerd en verzonden' en op ups.com op 'factuurgegevens ontvangen'. Vandaag geen status wijziging bij ups track en trace. Stiekem hoop ik dat ie thuis wel afgeleverd is (vorige week woensdag opgehaald), maar denk toch dat ik hem morgen pas krijg.
     
  20. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox leest geen spellen meer. Als ik er een spel in doe, staat er: ''play dvd''. Ik wil hem dus laten repareren. Alleen weet ik niet of ik nog garantie heb. Bij MFR staat 12-10-06. Toch weet ik zeker dat ik de xbox pas in 2007 gekocht heb, alleen heb ik geen bon, omdat dit mijn derde xbox ofzo is. Ik mocht hem namelijk omruilen in de winkel waar ik hem in 2006 gekocht had. Mijn vraag is dus: hoe weet microsoft of je nog garantie hebt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina