Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, kan ik dit weekend weer met je meedoen;)

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Goed nieuws Vincent! Kunnen we morgen weer paar potjes knallen!

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vrijdag tot maandag ben ik er niet. Weekendje Zuid-Frankrijk. :x :cool: :b:

Betwijfel of ik hem morgen weer terug heb. Denk dat het donerdag wordt, maar dan ben ik iig de hele dag vrij (hoop ik wel dat ze vroeg komen). En na het weekend ook weer volop tijd voor GoW2.

4. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gears 2 echt zat, veels te veel lagg.
    Dus ik ben maar weer gears 1 gaan spelen en besef dat dit vele malen vetter en leuker is.
    Probeer nog eens gears 1 te spelen en je vind het meteen veel leuker!!
    En die ranks in gears2 stellen ook helemaal niks voor, wat heb je aan ranks als je er niks extra's door vrijspeelt zoals met CoD???
    Matchmaking zuigt ook je krijgt nooit gelijke teams!
    Smokes worden in gears 1 gebruikt waarvoor het hoort Namelijk rookgordijn!(geen *#&%*#&stun)
    Jmmr Epic had beter van jullie verwacht....

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  5. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja eerlijk is eerlijk...ik had vandaag ook weer behoorlijk veel lag. 3x gedisconnect van de game. en nee, ik heb geen k*tverbinding...ik heb zelfs een hele goede connectie, als ik host ben heeft niemand last van iets.

erg irritant, naast die disconnects, had ik ook veel 'gewone' lag, kogels die nix doen, mensen die schuiven over de vloer, etc. snap niet dat deel 2 zoveel meer lag heeft dan 1, of dan welk ander spel dan ook. best een magere netcode dan.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook aardig vaak dat ik kan schieten wat ik wil, maar kogels komen niet aan, en me ammo count word ook niet lager :confused: ..

maar met ranking kan je wel achievements vrijspelen :+

7. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat heb ik ook af en toe dat die kogels niet aankomen zwaar irritant is dat, maar toch heb ik de meeste keren wel een goede verbinding

8. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Jongens hier een tip:
    Zoek wat vrienden en speel private of, Ga in een clan en ga clan match's doen ;)

9. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb Gears2, 2 weken gespeeld en daarna was ik het al zat en dan speelde ik nog wel private en clanmatches. Probeerde het later weer MLG rules maar het voelt allemaal zo langzaam en saai aan vergeleken met 1.

Geef mij maar de snelheid met wallslide, weaponslide, blindfireshotgun, blindfire torque van 1. Dan al die creative niet werkende onzin van gears 2.

(30uur in GoW2, 6000uur GoW1)

10. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gears 2 MP is gewoon epic fail. Helaas pindakaas!

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    6000 uur? dude dat is 250 dagen8) dat is gewoon 8 maanden non stop gears:x

12. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat ik met deel 1 ook wel daar in de buurt kom. Ik speel nu veel deel 2, maar deel 1 heb ik echt vanaf de release elke dag kapotgespeeld en dat kwam mede door de Achievements waar je 100 kills per wapen moest halen en zo. Alleen jammer dat later bekend werd dat je die Achievements heel makkelijk kunt glitchen waardoor ze allemaal in één keer vrij te spelen zijn! :+

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoe dan :+?

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Met een SPG, maar het is cheaten/glitchen en dat is smerig! ;)

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    O ok, nee dat is idd niet netjes, ik dacht een gewone glitch in de game ofzo! Naja, helaas, dan zal ik die achievements dus nooit halen :+!

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Telkens trap ik er weer in om in mijn eentje public te gaan spelen! 3 achter elkaar grote T#@**# Lagg!!! Dan komt er eindelijk een pot waarbij je lekkere connectie hebt en ben je weer helemaal genezen! Baal er zo van als ik in een game terecht komt met lagg. Kunt echt niks beginnen! Jammer van GoW2 is dat zeg! (toch blijft de game dope, maar ja, gemengde gevoelens)

PS: Voeg me toe voor een private macht of public om in een team te spelen

17. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Named is natuurlijk een held jongens, hij heeft gelijk!
    6000 uur is natuurlijk overdreven. maar ikzelf zat zeker op de gemideld 10 uur per week 2 jaar lang. dus zeker 1000 uur gears 1 en 30 uur gears 2. hehe. best hard als ik erover nadenk.
    Ik hoorde trouwens dat er weer een nieuwe update was, is ie nu wat beter speelbaar of nog steeds pure crap?

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het echt geweldig om te spelen vergeleken met de release(zonder update's) Maar wat jullie hebben met GoW heb ik met GoW2:cool:

19. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    zo...gister ben ik 1x gedisconnect..2x werd ik wél in de game gezet, maar mijn broertje (die in mijn party zat) werd er uit gekicked door de game..dus ik dan maar de kabel eruit halen...totaal resultaat? -4500 punten...zonder ooit een game te hebben gespeeld.

tnx epic!

20. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond ook maar even online gegaan voor de XP. Man wat een lag. Echt niet te spelen maar disconnecten kan ook niet :confused:. Ik wou king of the Hill spelen omdat ik die achievemnt nog moet (3x winnen) maar ze kozen steeds Annex :mad:. Is het ook mogelijk om in een private match xp te krijgen of niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina