Ik sta weer bovenaan & vandaag ga ik de fatality uitvoeren . Heb nog wel 600 punten liggen denk ik.. weet alleen niet of ik het in 3 uurtjes kan halen xD.
Zo! Heb zojuist Avatar, NBA 2K6 en NHL 2K6 met de post ontvangen! Eind van de dag heb ik er 3000GS bij en kunnen John Petrucci en alle andere dag zeggen tegen de nummer 1 positie!
Omg. Nee, ik ga niet op zo'n manier winnen. Misschien dat ik zo'n game voor volgende maand bewaar . Ik heb voor vandaag nog Kung Fu Panda liggen en nog meer games waar ik 0 score heb. Als ik een beetje doorspeel, dan moet ik genoeg punten halen. Sowieso om in de top 3 te eindigen. Gisteren heb ik amper voor de achievements gespeeld (Ik heb bijna een week Gears of War in de kast laten liggen...). Ik zie wel hoe ver ik kom.
He verdorie. Ik denk dat Tyrant net wat te ver voor staat om in 1 dag nog te kunnen inhalen. Wel Hybje en Bonnie voorbij. Tot nu toe...
Lol ;p. Ach, het blijft toch een spelletje. Morgen kan ik tenminste weer volop gears-en . Nu ik zo ver ben, wil ik het niet meer weggeven natuurlijk .
Ik ga geen punten meer halen. 675 punten daar blijft het bij. Zal wel rond plaats 11/12 eindigen. De vorige keren was dat aantal punten genoeg voor plaats 5/6....
[gb]Challenge update - 4/9/2009[/gb] Here is where it's at: The competition is heating up as JohnPetrucci NL jumped in front of ModderEter by tacking on 135 points. When you count it up, all 22 challengers gained 2200 points. xDaz added 745, H0osie NL added 300, DulleNL added 265, XbWdX added 215, distoration added 155, JohnPetrucci NL added 135, VnDN added 115, SjaccoPopino added 95, Melted Forest added 50, mikeVermeule added 40, Gold Rush NL added 40, Tyrant100 added 25, and ModderEter added 20. The obvious superstar from yesterday is xDaz. With that big of a gain, who knows what could happen next. We are into the final stretch... if you have some cheap achievements, better cash them in! [gb]Huidige Leader[/gb] [gb]Grafiek[/gb] [gb]Tussenstand[/gb] [gb]Schandpaal[/gb]
Heb Xbox weer terug. Hoop nog paar puntjes te kunnen pakken, al is het alleen maar om van de nul af te komen.
Eens kijken of ik er nog een paar punten bij kan halen om in de top 10 te komen Er komen er sowieso al 175 bij, dus dat is al mooi.
Ik heb anders ook 16 uur film gekeken sinds vrijdag of zaterdag.. 0 gamerscore, dat wel... Misschien vanavond/vannacht maar wat halen.. Alleen fifa ultimate team is zo verslavend!