Dulle's grote TrueAchievements draad [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, die van mij lijkt wel op die van jou. :+

2. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    hah, idd wel triest. sowieso dat je gaat glitchen om 'een prestatie'te halen..en helemaal dat je dan op dit forum gaat lopen gillen 'ikke ikke heb m,... die achievement'

wat wil dat kindje nou, applaus van ons? kneusje:) eigenlijk moet Dulle hem uit dit leaderboard gooien voor die account glitch. dat is niet de bedoeling lijkt mij. zal hem ook leren hoe 'echte' achievement fans naar dat soort gedrag kijken.

bij deze mijn request aan Dulle om die kerel eruit te gooien. (goodworm aka Goodie 350Z)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, misschien heb ik nu een grote brainfart, maar hoe werd de TA Ratio nou ook alweer berekend? :+
    Ik dacht ongeveer dittem: Als 16% van de gamers een bepaalde achievement heeft dat je dan 100/16 moet doen.
    Wat zou betekenen dat de TA ratio dus 6.25 is. Maar volgens de site is het 'maar' 2.5.
    edit: zou me niks verbazen als ik het zelf een paar pagina's terug al heb uitgelegd, maar om de een of andere reden snap ik het opeens niet meer. Wat gebeurt er met me! :'-(

@Dutchdemons: Hm, zou ik kunnen doen. Maar ik heb geen zin om die beslissing alleen te nemen/
    Wie stemt voor dat goodworm uit de lijst moet? 8) Wordt ie tenminste niet alleen op mij boos.

En yay. :p 70k bereikt.

Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik stem mee! Cheaten/glitchen/gamesaven is voor neppe losers! Dus oprotten met die pannekoek van een goodworm!
    Als het mijn leaderboard was, had ik m al lang gekicked Dulle! Schijt als ie boos wordt, wat wil ie doen? Je uitschelden van achter zn PC??...:9!

En heb trouwens geen flauw idee hoe TA ratio berekend wordt ;)!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Cheaten/Glitchen mag nog wel (moeten de developers maar zo snugger zijn om achievements dan uit te schakelen, en anders had ik nooit King Kong uit kunnen spelen:+), maar gamesaven en hex editen is foei! :mad:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Sinds ik lid ben is m'n TA Ratio alleen nog maar gedaald 8).

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Cheaters/Glitchers moeten niet alleen verwijderd worden uit zulke leaderboards, maar ook gekruisigd & gestenigd !!!!!

Gadverdamme, net als die rank 100 gasten in Gears. Dan kan je toch nooit trots op je achievementscore zijn?

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Cheaten in de vorm van cheats invoeren mag zeker! Maar ik bedoel dus cheaten door te gamesaven enzo! En met glitchen bedoel ik dus het gebruiken van accountglitches enzo, en niet een glitch die in een game zit waardoor je makkelijker een achievement kunt halen.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het kan aan mij liggen, maar ik zie goodworm/Goodie 350Z sowieso niet in de leaderboards staan.
    Ben ik nu blind? :+

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heeft iemand die portal challenges gehaald? Bah wat een kut dingen zijn dat :mad:

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Wat betreft is de TA ratio ook echt fake, ik heb al een van de 2 nederlanders (en een van de weinige mensen op de wereld) de 0 punten achievement bij Street Fighter 4 en ik krijg er niet eens TA punten voor. Het heeft wel een ratio van 12.99. Anyway, als ik alleen de slechte en weinig gespeelde spellen speel dan ligt mijn TA ratio en score hoger omdat minder mensen de achievements hebben :+

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    12.99 x 0 = ..

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    als ik eenmaal 1000g voor PES09 heb dan zit het met de TA ratio wel goed geloof ik. echt sick dat 'All Titles' 653vg (50g) waard is en 'Ultimate Player' 1152vg (100g). zijn best wat achievements die maar 1% van de gamers hebben. gaat ook nog 80 jaar duren voordat ik ze heb, maar toch, ze zijn wel wat waard:)

15. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een nieuwe meest waardevolle achievement gehaald.
    General of the Airforce in HAWX, 463 punten. dat is gewoon bij de helft van het totaal aantal Gamerscore dat een gemiddelde game heeft.

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Teveel om in cijfers uit te drukken, awesome komt een beetje in de buurt.

17. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe word je lid van die xboxworld groep op TA?

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nu nog steeds maar 2 die hem hebben? Als ik wil haal ik hem zo, hoef nog maar 19 potjes te winnen (online) voor die laatste title.

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    19 maar, doe dat eens snel want het is zo stil zo hoog op mygamercard.

20. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik ga ff eten, daarna zal ik ff bezig :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina