De reden dat ik je die vraag stel is om aan te geven dat je niet zoveel waarde moet hechten aan andermans reviews
Je moet gewoon die info lezen, maar daarna ga je zelf in de winkel testen om te kijken of dit wel waar is.
Ikzelf ben helemaal weg van het beeld van mijn plasma en Melbuuln vindt zijn Sony lcd het einde. Wat heb jij daaraan?
Niet heel veel, aangezien het erom gaat wat jij mooi vindt.
Ga maar s naar een winkel en vergelijk die philips maar s met een sony of samsung van dezelde prijsklasse. Neem je xbox mee.
Ik zie hetzelfde met GTA4 op 1080p output. De game werd ineens een stuk strakker dan wanneer die op 720p stond en dat terwijl ik een hdready toestel heb. De ps3 stuurt dus gewoon een mooier plaatje uit wanneer deze op 1080p staat en daarom zie je een verschil.
Monitor: Dat is zo, maar toch gebruik ik mn 50 inch hdready plasma dagelijks als monitor en dat gaat meer dan goed. Ik heb dan ook geen pc monitor meer, veeeels te klein die dingen
Als ik een lcd zou kopen dan zou ik ook geen hdready nemen hoor (beeld niet mooi) en altijd een full hd, maar bij plasma is dat van minder belang.
Als ik een lcd zou kopen (niet waarschijnlijk) dan zou ik absoluut eentje nemen met led en local dimming.
Laatst bewerkt: 9 apr 2009