Oh nee, ik bedoelde die van het standbeeldbescherm ding (zie je plaatje). Mijn versie daarvan zuigt (en ik ben te lui om weer 100 blokjes te bouwen )
Oh. Dat is iig gewoon dezelfde. Verwacht niet dat ie heerlijk bestuurd. De eerste keer duwde ik het standbeeld om ipv mooi te landen zoals op het plaatje. Toen maar gewoon er boven op geland (terwijl dat standbeeld op de grond lag) en nog steeds 850 over gehouden.
De makkelijk manier om Boerenjongen van het jaar/Farmer of the year te halen: en een shot dat ik gewoon erg mooi vond:
Dat ik daar niet op ben gekomen. Ik had een zelfde voertuig, maar ik sleepte de noten dus gewoon tot daar. Heeft het huis dus geholpen?
Jazeker. Dat is ook gewoon het coole aan de game, er zijn zoveel manieren om de missies te behalen! Eerst deed ik ipv dat huis zo'n sticky ball onder een vliegtuig en vloog ik rond, maar dat standbeeld viel er telkens af. Achteraf blijkt dat dat ook gewoon mogelijk is zonder dat hij eraf valt [yt]sIWOIAybqQk[/yt] Zo dus Edit: Oh, dat is weer een andere manier
Met welke voertuig hebben jullie die opdracht behaald in Banjoland waar je die schapenballen moet verplaatsen. Van alles gemaakt, een Vrachtwagel, een grote helikopter maar het lukt allemaal niet.
Kijk eens in Showdown town naar het Leaderboard voor die opdracht. Dan kun je van sommigen de replays bekijken Dat doe ik vaak als ik wel een goede oplossing heb, maar net niet goed genoeg voor een trophy.
Woei, vandaag +/- 15 jiggy dingen gehaald en allemaal goed voor een Trophy. \o/ Ook nog een paar oude challenges opnieuw gedaan voor een Trophy. 77 Jiggy 42 TT's Ik doe nu steeds (als het kan) eerst Act 6. Aangezien dat denk ik de moeilijkste challenges zijn. Dan heb ik die al gehad. Lapje kom je dus in Act 6 van Banjo land weer tegen. Stiekemerd dat ie is. Dat Terror level vind ik btw maar niks. Tot nu toe ook maar 1 challenge gedaan.
Dit is mijn versie daarvan (met dank aan de leaderboards) Was nog totaal niet stabiel (ik heb em ook 'test' genoemd) maar toch in mijn eerste poging een trophy gehaald. Trouwens: \o/ Er zullen er wel 500 of 1000 zijn met dezelfde score, maar ik sta toch mooi op een 63e plek ingedeeld. (dit is die challenge waar ik toen Tanki voor nodig had) * Ik ging gisteren lekker, en had goede hoop op de Jiggilionaire achievement. Totdat ik in Act 6 kom van het Colosseum. Daar is een race waarbij ze de besturing omdraaien. Links is rechts, en rechts is links. Ook plaatsen ze overal dominostenen, en iedere keer als je er een raakt krijg je strafpunten. Dan vond ik de challenge tegen Lapje nog leuker@! Blijf van mijn besturing af, het is al lastig genoeg met die physics die soms nergens op slaan. Al mijn hoop op die achievement is dus de grond ingetrapt aangezien je van de 97 challenges 96 met een Trophy moet voltooien. Tussenstand (+/-): 92 Jiggydingen 62 TT's edit: Fii, ik heb uitgevonden hoe je die krattekisten kunt krijgen waar die varkens bovenop staan. Die wat zeuren over sirenes. Je hebt er 90 Puzzelstukkies voor nodig... Ik mis nog 7 kratten, en ik heb geen idee waar ze zijn.
Iemand trouwens tips voor die twee Log's Choice challenges in Logbox 720 in Act 4? Ze heten iets van Onstabiele Hardware en iets met een update.
Geen idee, ik moet Act 4 nog doen. En ik zie dat ik wél alle kratten heb. Bij de stats telt ie ook de Stop 'n Swop kratten mee, maar die heb ik uiteraard niet. Woei! \o/ En dat zonder guides. Die 'Super' onderdelen zijn erg handig.Die Super motor is bv even groot als een kleine, maar schijnt de krachtigste in het spel te zijn. Super brandstof even groot als een kleine, maar zit meer in dan in de grote. Nice.
Ik heb de super onderdelen gekregen bij (dacht ik) 85/90 jiggies. (kubus, stangen enz.) Maar ook in de kratten zitten Super onderdelen: in die waar de varkens bovenop zitten. De Grote Straalmotor voldoet toch wel tot die tijd?
Die heb ik ook nog niet (alleen de kleine). Maarja, straks nog maar ff spelen. Die act 4 sla ik dan ff over, want die is irritant (wil gelijk de trophy halen )
Ja. Dan maar gewoon een paar kleine straalmotoren naast elkaar plaatsen. Die heb je toch wel al...TOCH?!
Dan moet ik nog ff wat Jiggies gaan verzamelen Bij de eerste wereld (t/m act 5) heb ik voor alles een trophy behalve de meneer fit challenge (heb ik niet meer gedaan sinds de eerste keer dat ik hem deed) en de Lapjeschallenge.