[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is dat onzin, hoe zou dat moeten dan? De RDS zit op het geweer, het kan nooit de damaga beinvloeden. Je kan er wel makkelijker mee schieten ..O-)
     
  2. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.cod4central.com/cod4-stat-overview.php

    - AK47's damage is 40-20 when equipped with a Silencer or Red Dot

    - AK-74u when equipped with a Silencer or Red Dot has the hip accuracy of the assault rifles

    De enige veranderingen in de game als je een Red dot of Silencer op het wapen zet.

    @ Cryton, Klopt niet helemaal. Er zijn enkel 2 wapens die veranderingen krijgen als je er een Red Dot of Silencer op zet. In dit geval wordt de schade voor het ver schieten met de AK47 verminderd, en verliest de AK74u z'n SMG Hip fire accuracy.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is wel degelijk verschil in damage met Red dot/ Acog of Silencer hoor. Daar hebben ze bij Activision voor gekozen. En misschien wel beter ook. Waarom gooit iedereen een ACOG op de M40A3 (eerste sniper)? Omdat de damage ietsjes groter is. En dat geldt ook voor (bijna) alle andere wapens. Op internet is er ergens zo'n lijst te vinden met de damage erin. Zo heeft de ACOG M40A3 bijvoorbeeld een damage van 1.15 terwijl de normale M40A3 een damage van 1.0 heeft.
     
  4. superslimsimon

    superslimsimon Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar juist omdat je met die salvo's schiet kan je heel goed mikken. Gaat je geweer niet de hele tijd andere kant op door terugslag.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    G3 ownt ook hard, als je beetje snelle vingers hebt :p
     
  6. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, en ik vind het leuker dan een m16 :)
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat een onzin dan. Dat de damage of range met een demper afneemt kan ik nog wel inkomen, maar een slappere of juist sterkere kogel doordat er een ander vizier opzit slaat nergens op
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is daarentegen wel de waarheid. Alle informatie over stats is gehaald uit de files van de PC versie van CoD4.
     
  9. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een demper op mijn P90 kan nergens vinden hoe.:mad:
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Kills mee maken, na 75 kills krijg je hem ;).
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatste tijd wel meegemaakt dat er mensen aan het glitchen zijn. Daarvoor eigenlijk nooit gehad.
    Nu had ik laatst dat iemand onder de map zat maar wel gewoon op mij kon schieten:confused: En vandaaag zat er iemand achter de hekjes daaronder in die gangen in Pipeline, best wel raar.
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zie ik steeds vaker mensen met een tweaked controller, waardoor de G3 automatisch is..
     
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    glitchen vind ik op zich wel okay als het maar eerlijk blijft.
    dus als iemand een balkon weet te bereiken door te glitchen prima, doe ik ook weleens, maar buiten de map gaan enzo=(

    tweaked controllers zie je steeds vaker, meestal Uk gassies, das echt hinderlijk.:mad:
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die 2 woorden horen niet bij elkaar. =(
     
  15. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij toch maar de AK-47:b:
     
  16. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar vind het niet oneerlijk als je ergens op een balkon weet te springen of een randje van een muur weet te bereiken. het is pas oneerlijk als je dus bvb buiten de map gaat waar mensen je niet kunnen bereiken. maar als ik op een balkon klim en jou dan door je kop schiet, gewoon fair. en als jij niet weet hoe dat moet dan moet je dat opzoeken.
     
  17. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vidn de ak47 met een demper beter dan met een red dot ze :)
     
  18. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf gebruik haast altijd mp5 met red dot.
    Maar ik ben ook van up close and personal, snipen doe ik nooit, mij te saai;)

    Ik vind cod 4 trouwens ook stuk makkelijker dan cod 5, sinds eergister weer bezig met cod 4 en mijn k/d ratio is een heel stuk hoger dan bij cod 5.
     
  19. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind ook de besturing in cod 4 véél beter dan in cod 5
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor welke perks / wapens te nemen?
    Ik ben nu iets van 31, ben best slecht, ben meer Halo gewend.
    Ik wil sowieso die perk dat je 2 wapens kan dragen (wil dan voor snipe + nog iets gaan).
    Maarrr dus de vragen
    A) Welke perks? Behalve dat je 2 wapens kan dragen?
    B) Ik wil dus een als eerste wapen een wapen die redelijk goed is op medium range, en het liefst aardig accurate. Ik wil dus voor de P90 gaan, maar heeft iemand een betere? Of teminste een die ik tot en met 39 kan gebruiken?
    C) Welke attachment het best gebruiken? Of is dit weer helemaal gekoppeld aan je speelstijl? Ik gebruik nu Red Dot Sigh en heb de AK47
    C) Als 2e wapen wil ik gewoon een sniper die het liefst zo'n sterk mogelijke sniper, iemand tips welke?
    Bvd _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2009

Deel Deze Pagina