Omdat het een soort van ontopic is geef ik antwoord. Hij is wel zijn broer en het is geen dunne gast met een snor????
@ nanoz, Rox is wel Roberts broer, ik heb met hem mee gereden naar de AR LAN van vorig jaar. Anyway, ik hoop wel dat deze LAN zal slagen.
Ik bedoel wie je nu echt bent. Dan zit ik fout over Rox. Ik meende dat een andere dunne gast met Rbert mee ging naar Wcg.
Waar ga je aan meedoen? Of doe je niet mee? Weet je dat nou nog steeds niet?? Ik dacht dat je volgens mij aardig in de buurt zat.
Die lange gast met die snor is Focuss wat Aquila zegt! Jwz Ontopic, het wordt tijd dat Mauperd of Rox hier wat posten, ik zal kijken of hij hier is kan komen
Pine er waren vorig jaar twee ar gaming lans, eentje TDM en een SnD, volgensmij deed Kepro mee met HLH toen.
Dat klopt inderdaad wat Aquila zegt, ik speelde toen der tijd voor HLH. Volgens mij was die LAN in december vorig jaar.
Envy = noob Even ontopic, was Envy niet dat team met zon website, waar Jelle de manager van was, en waar het zweedse halo team in zat? Zo ja, dan heb ik ook nog in Envy gezeten
Jah, maar EnVy is nu ook weer goed met Croozkie op gears xD @ Aquila. , ik was er die eerste keer niet bij . Ik had geen zin om zover te reizen voor een toernooi met Team Deathmatch
Focus = snor Nano = n00b die controller stuk gooit Mauperd = Fail Jelle = kontedraaier iApple (ofzo) = idioot die huis laat overstromen met een bad omdat hij niet mag xbox'en Envy = rare gasten die denken dat ze goed zijn Lijkt me samenvattig, ontopic nu weer. Kan iemand mauperd mailen dat hij moet reageren hier
Ik zou RoxBox wel effe kunnen contacten, als het nodig is... Edit: Murq moet je niet rouwen omdat HLH nu 1 jaar dood is?