[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

1. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    de code voor de mythic mappack moet je invoeren bij Redeem Code

Iemand zin om Co-Op campaign te behalen? :)

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die deze game speelt?
    Ik speel deze briljante game dagelijks :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hoe lang speel je hem al dagelijks? Na de Campaign op Heroic en grotendeels op Legendary uitgespeeld te hebben, een boel Skirmish matches kon het me niet veel meer boeien! :eek:

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb m nu ruim een week binnen, maar speel m nog vollop.
    Ben nu bezig met de campaign op heroic en moet nog 2 maps en dan heb ik alle skirmish maps gehad. vermaak me er nog prima op, maar ik moet zeggen dat ik wel redelijk uitgekeken raak op de units, dat vind ik er wel een beetje weinig. heb al zo'n beetje elke bedenkbare combinatie geprobeerd.

5. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    2,5 a 3 weken. Ik heb nog geen campaign of skirmish gedaan. Alleen tot dusver multiplayer online tegen andere mensen.
    Hoe hoger jouw trueskill wordt, hoe belangrijker het wordt om jouw uitgaven bij de start van de match zorgvuldig te plannen en zo snel mogelijk de tegenstander uit te schakelen.
    De variatie die je hebt met de 6 leaders krijgt als je vaker speelt een extra laag voor wat betreft de keuze of je land, air of counterunits gaat bouwen + natuurlijk de powers. Ook de mate van het verzamelen van crates, scouten van de tegenstanders bij de start kan winst of verlies betekenen.
    Ja, en tenslotte, hoe hoger jouw trueskill, hoe beter je tegenstanders en hoe tactischer (en korter) de matches worden. Een match duurt gemiddeld 20 a 25 minuten. Zo niet korter wat het voor een RTS voor mij (met een drukke baan, samenwonend etc.) behapbaar maakt.
    Dus ik vermaak mij wel met deze game!

Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand wilt co-oppen ( campaign of online versus)
    voeg me dan maar toe :)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, ja, dan kan ik je begrijpen! Ik houd zelf niet van snelle RTS-spellen als Halo Wars, hoewel ik aan de single player erg veel plezier beleefd heb. Zelf hou ik toch meer van bouwen en knutselen. :+

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ben ik nou echt zo slecht :eek: Ik speel op Heroic.. Na lvl 4 en 5 met een tinnen medaille gehaald te hebben, ging ik gister weer verder met lvl 6. Het lukte me gewoon niet :+

Campaign opnieuw begonnen, nu op normal. Kijk daarna wel of ik Heroic nog een keer probeer haha.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hmm vreemd ja, op Legendary ging het bij mij toch wel behoorlijk probleemloos...
    Level 4 is wel de moeilijkste missie denk ik.

10. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met de achievements van Halo Wars :confused:

Ik had wel de Achievement dat ik missie 1 op any difficulty heb uitgespeeld. Toen heb ik missie 2 en 3 gedaan, en daar kreeg ik geen achievements voor, maar wel een achievement dat ik Act 1 heb voltooid.

Hoe krijg ik nou die achievements terug :confused:

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    achievements terug? wat bedoel je precies :9
    klopt idd dat je een achievement krijg voor missie 1, en voor act I, act II & act III completen.
    Ook heeft elke missie een eigen missie-achievement terwaarde van 5G

12. GameKid360

GameKid360 Guest

Yeah,, Age of Empires is greatz.
    Hij is al 2 keer voor de DS uitgekomen maar volgensmij was dat niet z'n erg groot succes.

Maarre,, RTS games spelen niet echt fijn op een console zoals de X360.
    Toch maar blijven hopen ! :)

13. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oooooh wacht, NVM :3
    Ik dacht dat je ook achievements kreeg om gewoon missies te voltooien, maar je krijgt alleen een achievement voor het voltooien van missie 1, bij de rest moet je specifieke doelen halen.

Laat maarO-)

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Of ik lees eroverheen of Dulle heeft een thread gemist :eek:

Ik haal hem sowieso niet. Speel hem niet echt vaak meer en CTF doe ik liever met shooters.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt mij ook niet echt de moeite waard. hoewel dat reinforcement wel interessant klinkt.

16. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    We willen nieuwe maps en the flood als factie!!

17. GameKid360

GameKid360 Guest

Dat heb je zeker van Google Nieuws af?

Heb ik namelijk vandaag nog gelezen.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Google Nieuws? Meestal gebruik ik échte game sites voor mijn bronnen :+ Deze kwam van IG af.

@Menace. Flood als factie mis ik inderdaad ook maar dan moet je wel wat gaan afwijken m.b.t. de basissen etc. Dus aan de ene kant kan ik het wel begrijpen. Ik zag liever wat nieuwe campaign missies.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja als dat het enige is nee.
    Te veel andere games om me bezig te gaan houden met de multiplayer.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Flood als factie kunnen ze vast wel wat mee. Zie zelf ook idd liever nieuwe campaign missies. Met name wat missies als the covenant, alleen meen ergens gelezen te hebben dat dat in een appart deel of deel 2 komt. correct me if i'm wrong

Deel Deze Pagina