Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

2. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook op sonics ulimate genesis collection;) Al vind ik shinobi zelf niet zo tof.

Maar flock viel me ook erg tegen, iets te weinig mogenlijkheden.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Perfect Dark Teased On Xbox LIVE

This screenshot from developer Rare shows what appears to be an icon for its Nintendo 64 first-person-shooter Perfect Dark in an Xbox LIVE folder.

That's funny, because the game isn't out on Xbox LIVE as a re-release. It would make sense though — Rare has started bringing other Nintendo 64 classic titles to XBLA. (Case in point: Banjo-Kazooie.)

IGN contacted Microsoft about the image, and the company replied it had "nothing to announce at this time." We are following up with Rare.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zie daar zit ik dan wel weer op te wachten. :cool:

Die game echt veel gespeeld destijds. 100x beter dan de Perfect Dark voor de xbox. Elvis :D

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik begin de xbla games echt flink zat te worden met hun beprijzing. Ze lijken duurder en duurder te worden. 1200 de norm en 1600 voor een duurdere is het onderhand. PQG 1600? Waarom was de originele dan 1200? Erg matig....

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Outrun wordt iig 'maar' 800 punten. (komt btw volgende week)

XBLA games worden steeds duurder, maar ook steeds vaker zijn het uitgebreidere games dan in het begin. Dus in dat opzicht is de prijs verantwoord.

Niet dat ik er blij mee ben... ;)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "Vroeger" (paar maanden terug) kon je nog gewoon 3-4 spellen kopen van een 2100 punten kaart. Nu red je het net met één spel. Ik vind het ook erg jammer omdat ik veel gebruik maakte van de live arcade (heb tegen de 40 titels in mijn bezit) maar ik heb maar één arcade van 1200 punten en dat is Braid. 1600 punten betaal ik sowieso niet want dan ga je richting de 20 euro voor een arcade spel en dat vind ik echt te veel.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd 1200-1600 is echt te duur, dat is ongeveer 15-20 euro voor een arcade game. Voor 30 euro koop je een nieuw spel waar 50x meer werk in heeft gezeten voor ontwikkelaars, dus staat totaal niet in verhouding met wat de arcade games kosten en waar ze voor gemaakt zijn.

Beetje jammer, maar koop al een jaar geen arcade games meer. Vallen bijna altijd tegen en na een paar keer spelen doe je er toch niks meer mee.

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die Outrun is dat nou dezelfde versie als van de oude Xbox.

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Weet welke games ik graag als arcade zou zien? Gremlins 2 en Ducktales van de NES! En vast nog wel paar andere oude NES games die me leuk lijken als arcade!

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Braid heb ik gekocht voor 800 en Alien hominid voor 400. Meeste van de arcadespellen gaan me toch puur om de sp. Dus ik wacht wel vrolijk die deals van de week af. Maar vind het idd een baggerontwikkeling.

Je koopt voor 20,- Puzzlequest Q en voor 22,- Far Cry 2. Dat is toch geen vergelijking 8)

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Arcade spellen zijn idd echt super duur. Maar je hebt toch altijd de mensen die toch die games willen hebben en daardoor het kopen. Al vind ik 1600 punten echt schandalig.

Wedden dat de 2100 kaarten straks verleden tijd zijn? Over een jaar: Koop de nieuwe Hunkymukny voor een luttele 3200 punten. :')

Ze zouden het goedkoper moeten maken, al hoewel. Zouden ze meer omzetten als ze de game voor 400 punten de deur uit zouden ipv 1600?
    Lijkt me wel interessant om te weten. Ik weet wel als die game van 400 punten met easy achievements binnen mum van tijd een platina plaat krijgt uitgereikt door hun vele verkopen...

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind spellen die op de NEs, megadrive etc hebben gestaan voor 400 verkocht moeten worden.

Zelfde voor Zylom achtige games.

SNES games, N64 en PSX games 800

Echt grote games of nieuwe games waar veel werk in zat 1200

Geen enkele game 1600

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind persoonlijk 800 punten voor een spel al vrij prijzig. Voor 10 euro kan je al genoeg leuke xbox 360 retail games krijgen. Ik heb wel spellen van 800 punten maar toch 10 euro voor meestal zo'n vrij simpel en snel uitgespeeld spelletje vind ik al teveel. Maar dat vind ik ook met DLC 800 punten per map pack, en dan komen bij alle populaire spellen nog 2/3 map packs ook. Toch weer bijna 30 euro voor zo'n 9 maps.

Als ze alle toppers eens naar 400 of 600 verlagen wedden dat ze dan nog als warme broodjes gedownload worden. En misschien nog met meer winst ook.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor echte kaskrakers wil ik best 1600 punten neertellen hoor, maar dan heb je het ook over Banjo Kazooie, Banjo Tooie. Wat een meesterwerken zijn dat.

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog wat gehoord over Banjo Tooie?

17. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, maar voor die 20 euro kan je ook een N64 + Banjo Tooie + Banjo Kazooie kopen op marktplaats. :9 Net als die Xbox originals. Wilde Splinter Cell Chaos Theory kopen, maar koste 1200 punten. Even zoeken op internet en heb hem via marktplaats gekocht voor 7 euro incl verzendkosten en dan heb je de game nog op disk ook.

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    <3

Vind ik persoonlijk zelfs beter dan Golden Eye. GE heb ik hier nog liggen op de N64 maar PD heb ik nooit kunnen kopen (heb hem wel gehuurd en uitgespeeld) dus dit zou geweldig zijn. Hopelijk laten ze de multi-player ook volledig intact, dus ook met de map "Facility" van GE (ken heel die map gewoon nog van buiten 8)).

Kan niet wachten op de E3 :9.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wie kent die map niet als je GE hebt gespeeld. Net zoasl al die andere mappen, ken ze allemaal door en door. Behalve de laatste map om de Golden Gun te pakken is mij even onschoten hoe ik die ook weer moest pakken. Volgens mij was het 1 na voren, 3 links, na voren en dan ben ik het kwijt :+

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina