Assassin's Creed 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat is juist een sterke punt aan AC. Deel 1 was ook originieel qua tijdsperiode. Nu weer! :cool:

    Ezio ziet er bruut uit hoor! :thumbs:
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Het zou z'n broertje kunnen zijn.

    Bij welke sekte/religie/groep zat die kerel eigenlijk (ben z'n naam vergeten).
    Of bestonden er in die tijd nog steeds Assassijnen? Aangezien in AC1 het verhaal natuurlijk beweert dat er anno 21e eeuw ook nog Assassijnen rond zouden lopen.

    Of zou je in een soort Orde van Sion zitten ofzo? Ik heb wel zin in wat Renaissance mysterie :D.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hmm, spel speelt zich af in 1476,.. toen was Da Vinci 24 jaar oud. Wie wil er geld op zetten dat OF het plot om Da Vinci draait OF hij je wapenleverancier is :D
     
  4. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog wel wennen aan de naam.
    Ezio klinkt veel minder tof dan Altaïr.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hij zit er sowieso in..

    Misschien is daVinci wel een soort van 'Q' in de 007 films.. Je kunt naar hem toe voor nieuwe shit enz, nadat je een missie hebt uitgespeeld. :D.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Wat boeit het hoofdpersoon in AC. Altaïr zei amper iets en waarschijnlijk lijkt Ezio er veel op, alleen een vetter costuum :D.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2009
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Altaïr klinkt ook zo tof. My name is Altaïr Ibn-La'Ahad. Klinkt zo baas!

    Ik hoop in ieder geval dat we wat meer te doen krijgen met Desmond. Hoop dat hij probeert te ontsnappen maar het mislukt.
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een release-date?:cool:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eind 2009 dacht ik.

    Ezio vind ik qua naam niet tof. En hij ziet er ook niet vetjes uit. :mad: Altaïr ftw!
     
  10. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Altaïr betekent adelaar/eagle (Arabisch)
    Ezio betekent adelaar/eagle (Italiaans)

    Plus ezio heeft al zijn vingers nog:) en wat is zijn riem en cape zo mooooi:eek:(net een stierenvechter:+)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gast. Wtf. Hoezo ziet ie er niet vetjes uit? 90% hetzelfde als Altair. Beetje mierengebonk hoor. Alleen ziet ie er voor die 10% wel een beetje gay uit. Maar voor de rest is ie gewoon nog hetzelfde hoor.

    Als je me gevraagd had, voordat ik in dit topic keek, wie is dit, dan had ik Altair gezegd.

    Ik vind zo'n game in die tijd wel echt vet. Alleen hoop ik dat er ook meer games in die tijd uitkomen. Ik vind de middeleeuwen wel strak. Ik wil wel een game in de middeleeuwen in nederland :D
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom reageer je zo gepikeerd? Het spijt me dat ik er niet hetzelfde over denk als jij. :x

    Ja, ze zijn grotendeels hetzelfde, maar het gedeelte wat niet hetzelfde is vind ik dus niet leuk.

    Game koop ik toch gewoon. Maar ik ga niet over alles halleluja roepen alleen maar omdat het AC2 is.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik raak niet gepikeerd, alleen vind ik het raar dat ie ineens 'niet vetjes' meer is terwijl ie er nog steeds hetzelfde uit ziet.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind twee messen stom! Is echt gay!

    Anyway...

    Twee messen vind ik echt niet cool. :+ Voor de rest is dit design érg cool, hoop dat het zo ook zal zijn in het uiteindelijke spel. :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vet:
    [​IMG]

    'gay':
    [​IMG]

    Kostuum vind ik niet mooi, gezicht bevalt me ook niet het gedeelte wat je ziet. Mja, dat is mijn mening.
    Ik hoop dat ik die mag hebben?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gezicht ziet niet veel verschil in. Voor de rest vind ik Altaïr ook toffer, zijn hele outfit is echt te bruut. Die van Ezio ook wel maar minder dan Altaïr. 2 messen vind ik ook niet zo tof. Sowieso denk ik dat AC1 me meer zal aanspreken, gewoon omdat de tijd waar in AC1 speelt mij meer boeit.

    Neemt niet weg dat AC2 een must is voor mij, blinde aankoop.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Met die lichte, wijde mouwen is natuurlijk typisch Italiaans 15e eeuw. Maar als je kijkt naar de details en 'versiering' op zijn uitrusting, vind ik dat toch erg mooi. Maar om eerlijk te zijn, om nu hele verhalen op te hangen over hoe die ENE artwork er uitziet, is dan weer stom. Doe het echter wel. :x :+
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat sowieso!

    bv. hoe dat kraagje bij Ezio zo open hangt. :emo:

    Hier zie je wat meer het gezicht:
    [​IMG]
    Misschien is het omdat ie lacht, maar er is íets wat me gewoon totaal niet bevalt aan zijn snufferd. 8)

    Willempje, dat artwork is het enige wat we hebben. Of heb je iets verstopt waar we ook nog op kunnen reageren? :+
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar op die artwork vind ik hem juist wel tof. Achja, we zullen binnenkort wel screens/filmpjes tegen komen. Ben benieuwd!
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die periode waarin het zich afspeelt spreekt me wel aan! Wordt vet, vind die nieuwe costume ook wel nice eigenlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina