Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Het is niet alleen te weinig wanneer je games op de harde schijf gaat installeren, wat aan te raden is omdat dit lekker stil is, maar ook omdat je van die 20GB er maar 11 kan gebruiken.
    De rest is systeem en backward compatibility

Ik begrijp nog niet helemaal hoe jouw situatie is.

Je hebt een vga kabel gekocht voor je xbox zodat deze op je lcd kan laten spelen. Je hebt een stereo naar minijack 3.5 mm verloop en die stop je in de lcd zodat je het geluid door de speakers van je lcd kan horen. Je moet dus de audio input achterin je tv gebruiken die bij de vga hoort (stereeo of 3.5 minijack).

Als je een speakerset hebt, dan moet die daar natuurlijk in.

Wat dit met je pc te maken heeft is mij niet duidelijk. Waar komt het geluid van je pc nu uit dan?
    Wat voor apparaat is dit, merk en type?
    Als dit een pc speakersetje is die alleen via de pc harder en zachter gezet kan worden, dan weet ik niet of dat kan of hoe dat moet.

Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die accu's van de 360 controllers zijn nog slechter dan de accu's van een mobiele telefoon van €10,- niet normaal. Ik heb er één gekocht maar die laadt nu niet meer helemaal op. Sindsdien weer overgestapt op oplaadbare batterijen, zijn nog goedkoper ook :+

3. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik gwn een liedje luister op pc dan komt er geluid uit me speaker set van het merk creAtive. In dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=644hIWYNvsc heb ik geleerd dat je de audio kabels van je vga kabel in die line-in input achter je pc moet doen. En dan moet je vervolgens naar het volumeregelaar in het systeemvak gaan en line-in unmuten. Maar (ik heb vista) als ik rechtermuisknop in het systeemvak doe dan heb ik 2 opties; playback en recording devices. Bij playback staat speaker waar me geluid van pc komt en bij recording staat microphone en line-in. Ik heb op eigenschap geklikt van line-in en hard gezet maar ik krijg nog steeds geen geluid. Als ik bij playback op eigenschappen van speaker klik zie ik geen line-in staan om die zachter of harder te zetten.

Maar als ik de audio kabels van me xbox rechtstreeks in de speaker doe dan krijg ik wel geluid maar dan staat ie zo hard dat het niet meer leuk is en ik kan het ook niet zachter zetten en tevens heb ik dan geen geluid meer voor de pc.

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
  5. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zegt hij als line-in er niet bij staat dan kan je er niks aan doen en werkt het niet. Maar ik heb line in wel bij staan alleen niet bij eigenschappen van de speaker maar bij recording devices.

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dan moet je die even aanvinken in je opties als standaard en dan daar het volume op z'n hardst zetten. Als je je xbox aan heb staan en je beweegt in het menu moet je als het goed is het balkje ook zien bewegen wat er rechts van staat. Beetje zoals dit:

Als je dat hebt weet je zeker dat je je geluid goed aankomt bij je computer en wordt geregistreerd. Dan moet je nu ervoor zorgen dat het meteen weer naar je boxen wordt gestuurd. Dat doe je als volgt. Nu moet je bij je afspeelapparaten je apparaat vinden waar je boxen op zijn aangesloten, en daar op dubbelklikken. Bij mij is het gewoon de bovenste in onderstaand plaatje:

Dubbelklik er dus op. Ga naar de tab niveaus. Nu krijg je het volgende scherm:

Zorg ervoor dat de lijningang niet is gemute, en zet hem op z'n hardst. Druk op OK. Zorg ervoor dat je Xbox geluid hoort te maken door een spel te starten of wat door de guide te bewegen met je controller. Kijk of het metertje bij de afspeelapparaten (vorig plaatje) beweegt als jij wat doet. Als dat zo is, is alles goed aangesloten. Als je nu nog niks hoort moet je je geluid misschien wat harder zetten.

Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  7. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die balkje wel bewegen als ik met me controller op en neer ga alleen ik hoor nog niks. Dus ik probeer wat je zegt maar als ik naar speakers ga dan properties dan staat er alleen speakers/headphone en geen line in bij levels. (niveus) Bij dat filmpje zegt hij dat er niks aan te doen is behalve misschien drivers update, welke driver moet ik dan updaten>?

ps ik zie dat jou speakers ook van creative zijn, die van mij is dat ook dus daar zal het toch niet aan liggen

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zijn speakers zijn niet van creative, zijn geluidskaart is van creative.

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Mijn speakers zijn ook van Creative ;)
    Mijn geluidskaart is een Creative X-Fi XtremeMusic, speakers zijn Creative SBS 390.
    Ik gebruik ook m'n onboard geluidskaart nog wel 's als ik me headset voor voice chat ofzo moet gebruiken, dus die staat er ook nog tussen.

Staat er wel Microfoon ofzo? Misschien moet je 't daarmee proberen..

10. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yesss! Het is gelukt ik heb geluid en ik kan hem zachter en harder zetten ! :)

Ik had blijkbaar geen driver geinstalleerd. Ik heb de drivers en utilities cd van dell in gestopt en soundmax geinstalleerd daar doet hij het mee :d

heel erg bedankt voor tips etc.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Graag gedaan :)

12. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hoorde van iemand dat de nieuwe jasper's ook geen reet uitmaken voor RROD.

zijn er mensen met een jasper die al problemen hebben???

13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Elke xbox is gevoelig voor en RROD, omdat het ontwerp van de kast het probleem is. Het is wel zo dat Jaspers minder snel een RROD zullen krijgen, omdat ze niet zo warm worden. Maar wil je echt zeker weten geen RROD krijgen, gooi dan de kast weg.

14. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    daarom, maar ik wil dan toch voor een elite met een jasper gaan.

was al bij MM geweest, maar je kan op de dozen niet meer kijken welke versie het is. enige optie blijft dan open maken en dat mag weer niet.

15. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo allemaal kan je op je xbox360 elite dvd`s kijken want ik wil nu met vrienden een film gaan kijken en kan dat gewoon en krijg je daar krassen van?

16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je kan op iedere xbox dvd's gaan kijken. Krassen heb ik nog nooit gehad. Je moet zorgen dat je de xbox niet verplaatst of tegenaan stoot als er een dvd of game aan het draaien is.

17. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    welke site(s) kon ik MP bestellen waar de code binnen 24 uur werd verstuurd ofzo??

(btw, met een ingebouwde memory kan je alsnog niet op live neem ik aan? hdd is verplicht daarvoor toch?)

Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Baw, m'n Xbox liep toenet 2x vast, nu is m'n licht van m'n ring onderin dus rood rechtsonder, bij de andere 3 'stukjes' schijnt hij door :| al de derde keer dat m'n Xbox 360 kapot is >_> gg
    1e keer Red Ring of Death
    2e keer deed hij het opeens niet meer, na een week opeens weer wel
    3e keer nu dit
    Edit:
    Blijkt het WEER red ring of death te zijn dus toch, jezus man... Terwijl ze hem daar voor hebben gerepareerd nog wel een jaar geleden.

Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nee hoor, je kan gewoon online, ook als je geen hdd hebt. Memory card of intern geheugen maken daarbij ook niks uit, je kan gewoon online. Alleen content downloaden zal lastig worden omdat je maar zo weinig ruimte hebt.

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de hoeveel File complaints kun je verbannen worden? Ik heb namelijk berichten gestuurd naar mensen om een bepaalde persoon te laten bannen. Persoon in kwestie is ontzettend irritant, maar goed.

Weet iemand dat toevallig? Fardo? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina