kun je die beesten eigenlijk wel wegsturen om ''in elkaar geslagen te worden?'' want zo moest je toch ook aan geld kunnen komen?
Is er iemand die 't spel al zo goed als uitgespeeld heeft en mij een Mallowolf, Chewnicorn, Cocaodile en Sherbat kan sturen? Ik kan wel moeilijk doen en zelf die beesten lokken, maar zo gaat een stuk sneller.
Speel nog geregeld viva pinata met een vriend van me de hele nacht door voor dit spel is gwn maar 1 woord: GE-WEL-DIG Begrijp niet waarom dit spel nooit grote prijzen heeft gewonnen..
heey ik heb bijna het hele verhaal gelezen, heb helaas de nl versie dus met mijn stomme hoofd was ik aan het google op roodoogregenboog, maar ik snao nu dat ie tegen ruzie enzo is wie weet waar het volgende voor is uit ivor winkel? schatvinder ofzo ( level 1 gift ton via pinata val zoiets schrijf je het. heeel erg bedankt want ik zoek me rot. thx!!\o/
dank je wel, moet alleen ff uitzoeken wat nu de nl benaming is. haha vrij vertalen lukt op google niet. weet je toevallig welke de pinata val is en welke de schat nogwat. thx
De Chocolate Sniffer zoekt schatten en betreft die Pinata val weet ik niet, je hebt wel zon onkruid en die heet Venus Piñata Trap, dat is zo'n rode plant met een gele kop.
das precies wat ik bedoelde THX wat kan je met die onkruid daN/ En die schat heb ik zeker pas nodig in een ander level zit nu pas in 18. thx
Die Chocolate Sniffer kun je gewoon kopen, het is een upgrade voor je schep. Als je in de buurt bent van een schat gaat de controller trillen. Dan moet je ff met je schep graven. Betreft onkruid; sommige heb je nodig om een pinata van kleur te veranderen of om hem in de tuin te lokken. Als je bv een Buzzlegum of Parrybo die gele kop laat eten van de Venus Piñata Trap wordt hij oranje, een Twingersnap wordt geel.
gewelidig soms kom je r niet uit, tijdens het spel word niet alles uitgelegd en dan weet je niet wat je met die spullen uit de winkel kan. je bent zeker al heel ver? weet je miss ook hoe je je tuin snachts kan verlichten. ik heb geprobeer een buitenlantaarn, fakkel ( voor taffy) maar het blijft donker, ik kan geen belangrijke dingen meer zien. en mijn pc staat op de lichtste stand
Hey allemaal!! IK ben sinds een week bezig met viva pinata ik vind het spel echt super maar kan gewoon geen Doenut krijgen. Ze komen wel maar gaan daarna weer meteen weg... Iemand enig idee wat te doen? Ik voldoe aan alle eisen.. ~~ Als iemand gestopt is met viva pinata en nog wat leuke pinatas overheeft zijn ze altijd welkom!! Gamertag: HardstyleSjoerd ~~
Appear requirements You have 400 square pinometers of grass (40%) or 80 square pinometers of long grass (8%) Visit requirements Have 60 square pinometers of long grass (6%) Have 10 blackberries or 10 gooseberries in the garden Resident requirements Has eaten 6 blackberries or 6 gooseberries Have 80 square pinometers of long grass (8%) Romance requirements Has eaten 1 sunflower Has eaten 1 tulip Have 100 square pinometers of long grass (10%) There is a Doenut house in the garden Dus gewoon zorgen dat je minimaal 8% lang gras hebt en dat je een paar Blackberry bushes en Gooseberry bushes zodat je zeker weet dat hij genoeg eet.