Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 8 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Modded Controllers are blocked, with a rate of fire limit. Anyone who exceeds this rate of fire gets auto-banned.

Hoe gaan ze zoiets voorkomen? Als je gewoon stilstaat en super snel op je schiet knop ramt (of dat trucje dat je de knop net tussen schieten en niet schieten houd), dan kan je ook de RoF (soms) halen van een modded controller.

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap um niet? Wat heeft dit met dat dikgedrukte te maken?

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    niets..

Dat dikgedrukte is een grapje, en die pic for proof is dat diegene echt met FourZeroTwo heeft gepraat.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Niks, maar die pic voor proof is gewoon om te laten zien dat ze dus bij die Robert Bowling (IW Community Manager) aka Fourzerotwo hebben gezeten.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    - The collectors edition will be under the control of Fourzerotwo, and we won't be getting an un-usable drinking item.

:p

Zo goed ?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als je meer dan x aantal per x seconden kan schieten zit je boven de maximum fire rate en wordt je geband.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - They are working on a method of avoiding party-chat cheating methods that some people use in team games.

Ik hoop het echt.. je wordt wel zo ziek van die partychattende cheaters tijdens search and destroy die party chat als exploit gebruiken.. het is te simpel voor woorden hoe je de game dan met gemak kunt winnen, het is goed dat ze hier wat aan gaan doen want dit vernaggelt S&D behoorlijk.

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is de link van het verhaal zelf trouwens? waar komt dit vandaan?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet alleen in deze game helaas.

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. ik neem aan dat met een ghost cam bevattende game zoals gears of war 2 hier ook aardig last van heeft..
    GRAW2 heeft veel last man standing gamemodes, zal er ook niet eerlijker op worden... SC double agent denk ik ook zo.

En natuurlijk games zoals chromehounds, waar je alleen met vrienden kunt chatten als deze bij je in de buurt zijn, zo moest je tactisch spelen en bij elkaar blijven.. dat is nu ook teniet gedaan dankzij party-chat cheaten. |:-

11. Mitch0Neil

Mitch0Neil World Domination

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat nou als je gewoon als een gek kan tappen8).

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dan zetten ze de maximum fire rate zo hoog dat je die alleen met een modded controller kan bereiken natuurlijk 8).

13. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je in Modern Warfare 2 met de Amerikanen tegen de Russen/Chinezen moet gaan vechten met speciale eenheden. Niet meer tegen de Arabieren, dat heb ik nu wel gezien. Of tegen de USA zelf natuurlijk, dat zou helemaal vet zijn. Ik kan in ieder geval net als bij AC2 niet wachten!!!
    Snel nieuwe trailers/teaser Activision....PLEASE!

14. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ja mss tege chinese die me moderne wapens vechte enzo :)

15. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou er niet op rekenen, denk dat chinezen met dezelfde goedkope troep als de arabieren vechten 8)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Chinezen hebben zelf een lijn met wapens. De bekende 'type' serie. De meeste zijn nagemaakte Russische wapens.

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ik hoop dat je naar de maan gaat en daar allemaal marsmannetjes moet gaan neer schieten met banaankanonnen die uitgerust zijn met chocolade lasers 8)
    nee, ik denk dat het verhaal in principe door gaat met dezelfde setting ofzo.
    aangezien het een redelijk open einde is, omdat de oorlog nog niet voorbij is.
    alleen een paar hoge pieten die je neer hebt geknald.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En welke extra willen jullie erin?

Weer zombies of heel iets nieuws?

19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Zombie mode er weer in doen vindt ik wat cheap.. was wel even leuk in WAW maar ik vindt het niet echt in de stijl van COD en het zal al helemaal niet in modern warfare passen.. niets voor niets dat ze afstand nemen van de COD naam natuurlijk.

Wat ik graag zou zien is meer DLC.. kan me niks schelen of het al op de disc staat en of we ervoor moeten betalen, maar ik vondt de map pack in COD4 wel erg weinig.
    Wat ik wil zien is een maandelijkse prestige mode als DLC, met 1 of 2 nieuwe guns, nieuwe perks/gadgets en wat challenges en skins.
    Af en toe een map pack erbij is ook mooi, maar dat ze er wel voor zorgen dat het spel interessant blijft.
    COD4 is (imho) nog steeds veel beter dan WAW, maar het boeit me niet meer zo omdat ik de maps nu wel ken, ik ben level 10 en er komt geen DLC meer.

Als ze nou eens wat constante DLC geven in plaats van 1 packje en er maar mee ophouden, dan is dat al prachtig mooi.. kunnen ze ook nog eens goud geld aan verdienen.

20. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, gewoon elke maand wat DLC uitbrengen houdt de game levendig. Zolang ze het niet te duur maken en de game niet inkorten natuurlijk.;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina