[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hoe kon je het einde nou niet vet vinden? Dat was de essentie van de hele film ><. En als je deze film onrealistisch noemt heb je denk ik met de verkeerde visie zitten kijken.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Precies. Dat einde vond ik zo briljant :) Vooral de eerste keer, had het niet verwacht :D

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    De tweede keer blijft er een middelmatige film over ja. Maar de eerste keer kijken vond ik hem zo vet. _O_.

Vanavond komt Passion of the Christ op RTL5!
    Omdat ik echt krakende hoofdpijn heb ga ik maar lekker uit bed kijken dan. Ben benieuwd wat ik van deze film ga vinden...

BTW, vannacht komen er ook echt superfilms op BBC.
    Namelijk Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom.
    Het kutte is dat die om 3.00 komt ofzo, wat een achterlijke tijd :mad:.
    Ook komt Hell in the Pacific nog, leuke oorlogsfilm. Inspiratie geweest voor Cast Away.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725

Morgen ga ik denk ik Grave Of The Fireflies kijken. Zoals je hierboven ziet gaat het om een live adaptation van de klassieke anime. Nu vraag ik me af of iemand hem hier al gezien heeft en of de film dus een beetje kan opboksen tegen de anime-versie.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    M-E heb jij al Notorious gezien? Ik vraag me af of meerdere mensen het met me eens zijn.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Nee, en ik hoef m waarschijnlijk ook niet te zien.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb deze net gekeken. Ik vond de film geen 3, maar ook geen 8. Ik heb wel wat gelachen, maar ik vond de film wel overdreven feel good en 'alles komt goed hoor jongens!' 6/10

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoor heel vaak dat het meer een comedy is dan een horror film.

Maargoed, dit weekend Yes Man en Bolt gezien,

Yes Man was wel redelijk. Maar ik heb al eens meer gelachen tijdens Jim Carry film. Meer als een 6 vind ik hem niet waard.

Bolt was een zware tegenvaller. Eigenlijk heb ik geen enkel moment echt goed moeten lachen. krijgt een 3.

9. Ashavan

Ashavan Guest

*kuch*
    ik ben in slaap gevallen tijdens die film :eek:
    Het is net zoals Meet the spartans, new superhero movie e.d. Die grappen zijn niet leuk. Het was nauwelijks leuk toen American Pie 1 met die domme dingen begon en na tig films met soortgelijke humor is de lol er heel snel af gegaan.

Toen ik wakker werd geschud had ik soort Hannibal deja-vu, want daar was ik halverwege ook even ingedommeld. Iedereen zei dat die film zo goed was en dat er mensen van over hun nek zijn gegaan. Toen ik hem ging kijken toentertijd was er overduidelijk in geknipt en was er geen fuck meer aan die film. En de uncut versie viel ook tegen. Wat is er nu zo erg aan wat ingewanden en een open hersendeksel wat je kan grillen. Bedoel...dan gebruikt diegene zijn hersenen tenminste nog voor iets nuttigs ;)

Bolt is een overduidelijke kiddy film dus ga ik niet eens moeite voor doen. Die nieuwe aliens & monsters schijnt volgens een maat wel redelijk te zijn. In ieder geval beter dan wat de meeste recensies er van gemaakt hebben. Misschien dat ik die dan eens ga kijken.

Wat ik ook wel eens anders zou willen zien... Fantasy genre. En dan niet kiddy fantasy, maar wat duisterder/grimmiger. Zoiets als Pan's Labyrinth, maar nog grimmiger. Wordt een beetje moe van die idiote Harry Potter en Narnia. En nu gaat er weer een film komen van iemand die een boek leest en het komt allemaal tot leven tot ze in het boek zelf gezogen worden. Waar hebben we dat al niet eens eerder gehoord?

Maar goed. Role Models zou ik ook een heel laag cijfer geven.

10. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Hancock

Mindless hollywood film, maar wel erg vermakelijk. Zeker voor een suffe zondagmiddag.
    Will Smith doet het leuk, Charlize Theron is lekkere eyecandy en de actie is tof gedaan. :thumbs:
    Vond vooral de "Badass" Hancock goed gedaan.

"I'll put your head... in his ass!" _O_

[7/10]

Oh, en die beanie die ik erbij kreeg ownt! :cool:

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is waar, maar Horton Hears A Who is ook een kinderfilm. Maar toen heb ik me werkelijk waar kapot gelachen! Echt geweldig. Maar Bolt kwam bij lange na niet in de buurt van Horton.;)

Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  12. GomoRra

GomoRra Guest

Ja eng is anders idd. Alleen de film had zo zijn momenten, ookal lijkt hij op veel andere films.
    Net als de film Mirrors, ook zo vaag..

@iedereen.: Wat is nou echt een enge film? (dus niet de ranstigste film, zoals texas chainsaw of saw ofzo)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    The Hills Have Eyes! Brrr.

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Dead Silence en [REC] erg goed.

Die had toch zo af en toe wel een redelijk ranzig momentje volgens mij:p

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hij is wel eng, maar ik vond 'm niet echt goed. Voor de mensen die 'm gezien hebben:

Met straling besmette mensen worden monsters, gaan kanaries eten en vrouwen verkrachten. Nee, vond ik echt een boeiend film. :{

[REC] vond ik ook erg goed ja! Heb hem twee dagen geleden gezien op Film 1. Is een film met als enige camerstandpunt dat van een handcamera. Oftewel, je ziet alleen wat één persoon uit het verhaal filmt. Spannend!

16. GomoRra

GomoRra Guest

Ow ik moest om die film lachen :p Maar er zitten wel aardige momenten in ja

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond El Orfanato erg sterk de 1e keer dat ik em keek, Seven was heel erg spannend maar meer op een psychologische manier, [Rec] vond ik wel spannend, maar voor echte enge films moet je toch wat jaren terug gaan kijken. Dan heb ik het over The Shining, Alien, Silence of the Lambs, The Exorcist etc. Nog steeds goede films alleen ik denk dat je doelt op nieuwe films?

Weetje welke film ik trouwens echt fokking eng vond :+ The Cell met Jennifer Lopez.. jezus die gast in die droom is creepy as fuck!

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik weet nog wel toen ik Southern Comfort voor het eerst keek, ik was toen 11 ofzo. Fucking spannend :cool:.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Red Dragon en Silence of The Lambs, over Hannibal Lecter, zijn inderdaad erg spannende films. Als je die nog niet gezien hebt, raad ik ze je aan!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Shining ook natuurlijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina