Heb een Silver All Player moraal kaart die ik graag wil ruilen tegen wat STAFF CONTRACT kaarten, wie wil mij uit een nood situatie helpen?
Gasten, ik heb mijn team bijna klaar... Ik zoek alleen nog Fernando Torres. Verder zoek ik nog trainingskaarten, alleen gouden of zilveren. In de rest heb ik geen interesse. En ik zoek nog 4-3-3 trainingskaarten voor spelers. Als je me goed kan helpen heb ik het volgende in de aanbieding: Rooney 99 Berbatov 99 Adebayor 99 Cambiasso 98 Arshavin 95 Verder heb ik ook nog wel wat, maar die staan op het moment al in mijn trade pile, weet dus niet of die blijven of verkocht worden. Als je wat leuks ziet bied me dan wat moois wat ik ook zoek.
rooney 99 ruilen tegen v Nistelrooy 99??? zoek nog een engelse spits namelijk en wil je die 4-3-3 manager kaart nog?? heb nu een bod gehad van 8k van Domio, dus zeg maar
Sonneberrug moet je natuurlijk wel zeggen welke speler Komop ga is meer posten ik wil een nieuw deeltje maken! xd
Alweer een deeltje? Damn! Niet leuk meer. Maargoed, ik zoek dus iemand die Ronaldo heeft. Moet een LW / RW hebben voor mijn volgende project.
Momenteel kan ik er nog niks voor geven man. Heb al mijn spelers op de trade-list gezet en hoop zo wat coins binnen te slepen. Heb wel begrepen dat die ALL-TEAM + Moraal kaarten erg in trek zijn, die heb ik dan wel, welliswaar zilver maar toch. Ik zou hem graag voor een aantal coins willen kopen maar met mijn huidige 2000 zal dat niet lukken
Wees blij dat je spelers hebt die je kan verkopen EDIT: Om 6:00 maak ik wel ff een nieuw deeltje aan en dan maar hopen...
Tering, 6:00? Niks te doen? Heb m'n Microsoft Points weer besteld dus hopelijk kan ik m'n team uit het slop trekken. Durf nu amper te spelen omdat anders al mijn managers weglopen. Er bestaan zeker geen Trainers met op alles +1?
die quote die ik had daarin stond dat die gozer opzoek was naar 4-3-3 player kaartjes dus wat denken jullie dat een "4-3-3 player" is uhhhm ja ik weet het! het is een player kaartje... iemand 4-3-1-2 kaartjes (geen manager) ik heb messi van 99 (nog verder getraind dan 99) die opzich weg mag voor graag coins of iets leuks...
coins en 4-3-1-2 kaartjes zijn altijd fijn... daarnaast wil ik camp nou als stadion en het paarse shirtje van fiorentina