Resident Evil 5 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

ik doe die lichten uit wil rpg gaan pakken doet hij de lichten weer aan dan ik weer uit en dan schiet ik op hem ontwijkt hij en begint het weer helenmaal overnieuw

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die krijg je als je de game in minder dan 5 uur uitspeeld.

Zij kan jou toch helemaal niet raken...

Er zijn 3 lichten die je uit kunt doen. Bij de 2e keer dat je hem vast pakt heb je het pas gehaald. Er liggen trouwens genoeg rockets. 3 in kistjes dacht ik en dan nog eens boven een display met 5 erin.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze raakt me ook niet in de zin van ik ga dood.
    Ze raakt me gewoon , you snap it? ;)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vandaag ook eindelijk eens begonnen.
    Stukje co-op gedaan, best vermakelijk (ondanks ik niet zo warm werd van de demo).
    Is af en toe alleen nog beetje uitvogelen hoe alles werkt enzo. Viel me ook op dat je flink bezig bent, voor je iemand met je mes hebt afgemaakt.
    En je bent elkaar echt zo kwijt. Duurde ook even voor ik door had dat je zo een kaartje hebt, maar als de gps even niet werkt, ben je elkaar weer zo kwijt. Als je hem al gespeeld hebt, weet je waar je naartoe moet en loop je zo door, of je loopt hier en daar naartoe om ammo/gold te pakken.

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wauw!! wat een game, dit is voor het eerst dat ik een RE game speel en vind het echt geweldig!!!

nu had ik wel een paar kleine vraagjes, ik speel op normaal.. en ik vind het wel cool alle zombies op mn pad te doden..
    Blijven ze spawnen of is er bij elk gebied een X aantal zombies? en krijg je op normaal genoeg ammo om ze allemaal af te maken?
    Of voor de achievements enzo en secrets, dan kan je toch met chapter select later terugkomen in levels? maar stel je doetdat wat gebeurd er dan met je huidige save/waar je bent?

en laatste vraag :p stel ik heb 30 handgun ammo kogels, hoe kan ik er dan bijv alleen maar 10 of 15 aan mijn partner geven?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kogels liggen er denk wel zat. Speel co-op ook op normal, maar zie echt enorm veel handgun ammo. Komt wellicht ook wel omdat ik met iemand speel die hoop weet te liggen, en betere wapens heeft, en al hoop voor me neerknalt. :)

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maak je geen zorgen om ammo, als je goed schiet dan krijg je meer dan genoeg. En na één playthrough koop je toch infinite ammo, dan wordt het echt leuk ;)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze kunnen oneindig spawnen. Je moet meestal 1 of meerdere "speciale" zombies killen voordat het stopt. Denk bv. aan die ketting zaag og de Giant Majini. Zodra die dood is/zijn dan komen er geen nieuwe zombies meer.

Als je een chapter overnieuw doet kun je niet meer verder gaan in het chapter waar je was. Je zal die dan helemaal vanaf het begin weer moeten doen. Hij saved namelijk over je progressie heen.

Handgun kogels kun je alleen per 50 geven. Heb je er dus maar 30 dan geeft je die allemaal in 1 keer. Heb je er 60 dan geef je er 50 en mag je er zelf 10 houden. Andere ammo heeft weer een ander aantal wat je minimaal weggeeft.
    Wat je wel kun doen is je partner de ammo laten laden in zijn wapen en de rest weer terug laten geven.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het begin een vest gekocht die je kon dragen bij een kogelvrijvest stond erbij en dat hij goed is tegen melee attacks.

Het heeft mij 10.000 gekost, maar weet niet wat ik er mee moet. Iemand een idee?

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

in je iventory houden zeg maar de spullen die je mee neemt de game in daar moet je dat vest laten en dan doet hij het vanzelf

11. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die de DLC gekocht hebben? Zou er graag een paar achievements van willen halen en hoop dat er meer mensen zijn :)

12. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt deze toch ook wel offline co-op spelen?

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thanks!!

maarre.. als je hem uitgespeeld heb kan je dan wel van stage naar stage springen of blijft die autosave?
    (miss een idee dus als je em uitgepssled heb selectie de game ''terugspelen'' of alles te unlucken?)

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, een paar helaas niet ;)

15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog rotten eggs over? Ik wil namelijk die glitch doen (Glitchen is triest, ik weet t, maar t is toch offline). Als je nog eieren hebt stuur me dan een friend invite op XBL. Thnx!

Gamertag = jackbauer4evr

16. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je een paar???

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat hij bedoelt, dat je een paar achievements online moet halen.;)

18. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u wel :)

19. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owh, maar dat was de vraag niet :)

Ik ga zowel online, als offline spelen!

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan nu ook al. Wat ik bedoel is dat als je een checkpoint heb in een map en je gaat dan een andere map spelen dan verlies je dat checkpoint.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina