Te koop/ruil: Cassano: 90 CF 5-2-1-2 29 contract Totti: 93 CF 4-3-1-2 27 contract Nihat: 91 CF 5-2-1-2 27 contract Abbondanzieri: 86 GK 4-1-2-1-2 4 contract Hargreaves: 84 CDM 5-4-1 26 contract Oddo: 86 RWB, (?), 1 contract Bodmer: CDM, (?), 1 contract Quagliarella: 85 CF (?), (?), TF Maxwell: 85 LWB (?), (?), TF Juan: 80 CB (?), (?), TF Arsenal Logo TF Barcelona Logo TF Tottenham Logo TF Galatasaray Logo TF FC Porto Shirt TF Formatiekaart: 4-5-1 Formatiekaart: 3-4-3 Gezocht: 4-4-2 spelers!!! Kroatische 4-4-2ers. Nederlandse 4-4-2ers Vooral in het middenveld Van der Sar, Robben, Lucio (bied ik momenteel ook op) En 4-4-2 transform kaarten, sergio ramos, cassilas, buffon.. trainingskaarten. Met een goed bod kan je ook op me opstelling bieden!
een maatje van me heb interresse in totti? voor hoeveel? en ik heb babel lw 82 met contract 18 die speelt 4-4-2 interesse?
Ik heb nog 4 gouden trainingskaarten.. iemand interesse? ik hoef geen coins. Gezocht: Amauri Robinho Ronaldinho Lucio Kaka
Heb interresse in Babel, zie je er iets tussen zitten? En wat heeft je maat voor Totti dan? Heb de lijst verlengd!
Heb hughes 89 en vidic 86 in de aanbieding, beide 4-4-2. Ik ben alleen opzoek naar coins of trainingskaarten(edit: Of Jou Totti .
Hey hey, ik ben die maat van SCF09 en ik wil graag Totti van je kopen, dit is mijn lijstje, als je er iets leuks tussen ziet PM even hoe of wat; te ruil/koop Alex CB 84 Kallstrom CAM 85 Ferdinand CB 86 Ribery LM 86 Young LW 84 __________________
He Viktor, ik heb W.Bouma LB 81 en dacht ook 4-4-2 als voorkeur formatie. Ik ben op zoek naar een Engelse/Braziliaanse CF of een goede van een willekeurig land CM (liefst Brazilie en ook wel 5-2-1-2 maar geen vereiste), kan dan eventueel ook coins bij betalen. Laat maar even weten, je kan ook bericht sturen op XBL.
Viktor, Barça logo tegen mijn Inter logo ? Heb veel gespeeld de afgelopen dagen, heb een lekker team. -------- Nani ------ Fabiano -------- Del Piero ---- Nasri ---------- Perrotta ------- Malouda -- Carragher -- Ferdinand -- Terry ------ Cris --
Totti is 93 he Nee ik zoek geen logo ruil wel het logo tegen het thuis shirt van Real Madrid, het thuis+uit shirt van Ajax maar verder geen club info cards. Heb je geen money?