Van die drumsticks nog nooit gehoord, maar sticks met tips zul je zeer waarschijnlijk gewoon in een muziekwinkel kunnen vinden. Ze hadden ze bij mij iig.
Das denk ook de reden dat je in metallica maar 15.000 hoeft te halen. Maar das weer te weinig Echt jammer dat ik zo'n vertiefte stem heb, kan zelf nooit die achievements voor zang halen. Als mijn broertje nou weer ff satch boogie gaat doen...
Ik heb echt al meer dan 200 uur zelf World Tour gespeeld, en ook bijna elk weekend speel ik het met vrienden hier. En ik heb nog maar 260K. Niet normaal hoe sloom het gaat.
Mja, heb volgens 360voice op meer dan 100 dagen gespeeld en ik zit net over 450K Ken dus nog wel ff gaan duren. Maar als ik speel probeer ik 10K per keer te halen, "schiet" het nog een beetje op
Satch Boogie moet je op hard gewoon zo goed als FC'en en voor Beat it moet je gewoon best ver van de mic af zingen. en niet een octaaf later maar op niveau zojuist in de ballen getrapt zingen. Ook als je in freeforms een soort brom geluid maakt krijg je veel punten. Er is ook een trucje dat een gast op youtube het voor je zingt en dan je de mic naast je pc speaker moet leggen maar ik heb op me kamer geen pc dus dat kon ik niet proberen. hier de guide voor de makkelijke manier voor de Mike Checka achievment. Hoe kan je trouwens die 222.222 op drums op Assassin halen?
Ik heb hem gehaald op Medium. Hoogste wat ik ooit gehaald heb is iets van 241K (100% en zo goed als FC) dus is makkelijk te doen. Als je een mooie streak hebt en minimaal 97-98% heb dan zou je hem wel moeten hebben denk ik.
Oke ik heb dat wel al eens geprobeerd en het kutte is dat mijn drums nogal overgevoelig zijn dus als ik iets te hard op geel sla is me streak weg. Ik ga het nog wel proberen vanmiddag moet te doen zijn.
Jij hebt zeker de World Tour drums? Want ik heb hem met de RB Drums geFC't en toen had ik 224K. Op Medium
Ja de world tour drums. Ze zeggen dat dat makkelijker is omdat je harder kan slaan voor meer punten maar als ik hard sla is meteen me streak weg xD En kan je btw ook voor die Rock out as... achievement ook gewoon autosave uitzetten, gastje kopen, nummer spelen, xbox uitzetten? Ik heb namelijk echt te weinig geld voor die allemaal.
Haha ik heb echt iets van 100.000 money. Ik koop echt nooit iets. Wat je kan doen is wat jij zegt, maar dat is onhandig. Je kan ook gewoon als je het poppetje kan kopen, naar Xbox Live gaan. En dan Select Rocker. Dan kan je hem kiezen zonder dat je hem hoeft te kopen. Nummertje online spelen BLUP achievement unlocked. Je hebt al je geld nog, en je hoeft je xbox niet uit te doen.
Kan iemand me een goede WINKEL geven, waar hij voor 170 nog te koop is? Overal is hij nu ineens 200~!
Beat it ook gehaald met Mic =D Nu nog Assasin , volgens mij gewoon onmogelijk voor mij , en Satch boogie word veel oefenen.
Heeft er iemand een Nederlandse review, waar ik echt alles kan lezen. Posetief negatief, software, hardware. Retour enzo? Gamplay?