Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelt ge niet National Archives?
    Aan de oostkant van de museum of history.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Aja, dat kan ook. Foutje van mij dan.

3. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Flink Ammo inslaan. Merchants restocken na, volgens mij, 72 uur weer.

Daarna ga je van je 5mm ammo elke keer 1 kogel droppen (is een doos) en daarvan ga je een tafel maken om wapens op te leggen/muren maken zodat je een heel pad hebt naar je huis (welk huis dan ook) zoiets als dit:

4. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Of je hebt geen hobby's... :emo:

5. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er ook nog geduld voor hebben. Ik stopte er na 5 doosjes mee omdat alles steeds omdonderde :+

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hahaha wtf! xD Maak een kasteel! :eek:

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit was juist zo vet in bepaalde games, neem Far Cry 2 of TimeSplitters serie. Waarom niet een eigen plekje steen voor steen kunnen opbouwen in Fallout 3? Ik wil ook best wel een kasteel voor ammo kratten, liefst ook nog om te gebruiken tegen raiders die het wagen als Romeinen mijn muren te bestormen. BAAS BOPPE BAAS!!! ;):)

8. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je er ook op gaan staan want dan zeg ik :maak maar een trapje (kan zelf niet uitproberen, heb het spel uitgeleend)

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Op deze manier kan je bij "Stockholm" komen, de man die Megaton bewaakt boven de ingang :+

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tanx, het is gelukt :thumbs:

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    heey ff een vraagje:

ik had gehoord dat je bij een DLC ( weet niet welke) als je die gkeocht hebt. dat je dna bij het einde verder kan spelen dus niet weer helenmaal overnieuw moet beginnen * welke is dat*

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    je bedoelt dat je doorkan gaan na de mainquest. Dat is het geval bij DLC Broken Steel (volgens mij heet hij zo) word de derde DLC. Is nog niet uit dus,.

13. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    ja die bedoelde ik tnx wnneer komt die uit?

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Eind deze maand of begin volgende maand, als je rekening houdt met vertraging en eventuele bugfixing. :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Slim opgemerkt Willem. Laten we de 24e gokken en de 30e als het weer om bugs gaat. ;):)

16. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, die mogelijkheid is zeer zeker aanwezig dat het weer einde v/d maand wordt. Maar ik weet eigenlijk niet wat ik echt van deze uitbreiding moet verwachten..

De levelcap gaat omhoog met 10 levels, en er komen een paar sterkere vijanden. Misschien wat nieuwe armor etc maar niks echt briljants?

En dit gaat dus 800 points kosten?

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    + nieuwe Quests hè. Je gaat mee met de Brotherhood of Steel en hun doldwaze avonturen. Te verwachten valt dat het 800MP kost, ja. :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Doorgaan na de verhaallijn vind ik veel belangrijker. Ik speel eerst alle achievements vrij en dan geloof ik het eigenlijks wel. Fallout 3 is bij mij gewoon niet zo'n game die mij zolang bezig kan houden als Oblivion. Ik weet alles van Oblivion bijna, maar hoe kun je een game als Fallout 3 nou leren kennen als het landschap zelf zo saai is. Ik weet dat het door de oorlog komt, maar na 200 jaar is de radioactiviteit echt wel verdwenen. Ze zeiden van Hiroshima en Nagasaki ook dat het 57 jaar zou duren voordat het weer 100% veilig was om daar te leven. Het zou dus 2002 moeten zijn geweest, maar ik vermoed al veel eerder. De reden dat ik dit vertel is dat ik heel veel verwacht als ik kies voor de goede kant voor het doorspelen na de verhaallijn. Immers, de stem in de aftiteling zegt ook:
    dat alles weer begint te stromen en groeien.
    Mocht dit niet zo zijn en alles is nog net zo als voor de verhaallijn, dan zou ik dit persoonlijk de grootste teleurstelling in een game ooit vinden en dat zou ik de toppers van Bethesda zeer kwalijk nemen. Ik heb gewoon een slecht gevoel bij die laatste uitbreiding en wat ons allemaal beloofd is. Ik hoop dat jullie me zo begrijpen. ;):):

Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Weet je hoe moeilijk het is om dat geen wat jij in de spoiler noemt te realiseren? Reker er niet op, zal je ook niet worden teleurgesteld.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien moet ik er ook maar niet op rekenen; als ze maar alles eruit halen en persen wat ze eruit kunnen halen. ;):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina