Doorgaan na de verhaallijn vind ik veel belangrijker. Ik speel eerst alle achievements vrij en dan geloof ik het eigenlijks wel. Fallout 3 is bij mij gewoon niet zo'n game die mij zolang bezig kan houden als Oblivion. Ik weet alles van Oblivion bijna, maar hoe kun je een game als Fallout 3 nou leren kennen als het landschap zelf zo saai is. Ik weet dat het door de oorlog komt, maar na 200 jaar is de radioactiviteit echt wel verdwenen. Ze zeiden van Hiroshima en Nagasaki ook dat het 57 jaar zou duren voordat het weer 100% veilig was om daar te leven. Het zou dus 2002 moeten zijn geweest, maar ik vermoed al veel eerder. De reden dat ik dit vertel is dat ik heel veel verwacht als ik kies voor de goede kant voor het doorspelen na de verhaallijn. Immers, de stem in de aftiteling zegt ook:
dat alles weer begint te stromen en groeien.
Mocht dit niet zo zijn en alles is nog net zo als voor de verhaallijn, dan zou ik dit persoonlijk de grootste teleurstelling in een game ooit vinden en dat zou ik de toppers van Bethesda zeer kwalijk nemen. Ik heb gewoon een slecht gevoel bij die laatste uitbreiding en wat ons allemaal beloofd is. Ik hoop dat jullie me zo begrijpen. :
Laatst bewerkt: 12 apr 2009