we doen het morgen middag rond 2 uur. vanwege paas drukte in de bakkerij moest ik elke dag minimaal 14 uur werken per dag deze week.. het komt goed..
bietje afhankelijk van situatie, en uploaden van filmpie kan iedereen gewoon met een youtube acc of niet? Wel jammer dat we het niet gisteren konden spelen, dan hadden 4 maten het op kunnen nemen van goedkope tot goede beeldkwaliteit., nu kan 1 iemand het opnemen, maar heb dat nog nooit laten doen, dus weet niet meteen of ;'t een succes wordt.
haha ja sorry maar was gisteren echt te brak. is verder ook geen ramp hoor ik ben er zo dan.. ben je er rond half 2 dan?
spinneman heeft gewonnen,., ging totaal niet lekker had hem tijdje niet meer gespeeld.. volgende keer beter.. gefeliciteerd spinneman
hehe bedankt , was een vette match. helaas was mijn camera personeel niet zo ervaren met de gegeven apparatuur . Mijn zus gebruikte mijn mobiel, maar die staat echt 'zeer' wazig, was iets beter geweest als de camera volledig ingezoomd stond op de tv. Haar vriend wilde het opnemen met digitale camera, maar wist niet wanneer die wel/niet opnam dus daar is ook niet veel resultaat uit gekomen. het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=fENVJup4rJk
Hehe mooie match jongens ! Ik ga even alles in orde maken voor ronde 2 Nice dat iedereen op tijd gespeeld heeft ! echt nice [edit] Ronde 2 kan morgen beginnen !
Kan wel, maar dan kan ik het (waarschijnlijk) niet opnemen. Wat dat betreft valt woensdag avond dan net wat beter. Als ik het wel kan opnemen pm ik je sowieso nog wel voor dinsdag avond. (of als je liever niet in beeld komt, kan het ook altijd nog dinsdag) edit (maandag): als je ergens vanavond een tijd op kan noemen dan ben ik ook wel beschikbaar met camera.