# $5,000 While in Don view, press X, Y, X(2), Y, click Left Analog-stick. Note: There is a five minute lockout before this code can be re-enabled. To bypass this, save the game after the code has been enabled, quit the game, then reload your saved game. # Full health While in Don view, press Left, X, Right, Y, Right, click Left Analog-stick. Note: There is a five minute lockout before this code can be re-enabled. To bypass this, save the game after the code has been enabled, quit the game, then reload your saved game. # Full ammunition While in Don view, press Y, Left, Y, Right, X, click Right Analog-stick. Note: There is a five minute lockout before this code can be re-enabled. To bypass this, save the game after the code has been enabled, quit the game, then reload your saved game
Maar als je cheat kan je toch geen achievements halen?? Dat is wel zonde, en cheaten vind ik soms wel grappig maar is best k*t
Oow oke, ja ik ben niet achievement hunter en ook niet echt een cheater ik speel lekker met vrienden op xboxlive enzo
Zeker weten? Ben niet echt een achievement hunter maar als ik dan toch een game voor het eerst speel, kan ik net zo goed alle makkelijke meepakken. Eventuele tweede keer zou ik me dan op de extra's kunnen richten .
Ik ben ook niet echt een achievement hunter. Speel meestal om de lol maar wat ik wel maf vindt zijn achievements van 0 gamerscore
Dit spel is in 10 uur uitgespeeld , met 1000 punten.. Het spel is al zo belachelijk makkelijk, dus bespaar de moeite om te gaan cheaten want daarmee verklein je het korte vermaak wat je uit dit spel kan halen meer
Gekocht en gewoon vet relaxed. Had een beetje veel geld en moest even die paar dagen voor Broken Steel doorkomen. Hoezo klaagt men eigenlijks over de wapens in Gears of War 2? Check die level 4 wapens en je hebt geen reden tot klagen. Nee, game was idd makkelijk, maar ik deed er expres langer over om mezelf niet op stang te jagen. Heb ik altijd met free roaming games.