FIFA 09 Ultimate team [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 12 apr 2009.

  1. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @subted ik geef je groot gelijk :) laat maar weten wat je bied :)
    @mister x .. heb geboden.
     
  2. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Arshavin van mister X heb hogere prioriteit want die speelt meteen mijn systeem anders moet ik weer een kaartje van 3 k kopen en dan ook nog eens omscholen..
     
  3. mister_x

    mister_x Guest

    ik weet niet wat ik moet vragen... dat is altijd erg moeilijk... welk bedrag heb je in je hoofd.... en wat wil je? alleen arshavin, of ook die kaartjes erbij... bied maar gewoon... we kunnen altijd kijken of we dan ergens uit komen
     
  4. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mister X 6K voor arshavin?
     
  5. mister_x

    mister_x Guest

    Nee ik vind wel dat een deal een deal is.... Je hebt met subted een deal vind ik eigenlijk... ik hou mijn arshavin dan gewoon voor je vast...
     
  6. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bied 6,5 K dat is mijn uiterste want was dernet was ik net te laat op de trade list anders kon ik hem van 90 voor 4 k wegplukken
     
  7. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat 4-4-2 kaartje wel.

    2 van onderstaande ervoor ruilen?

    - Dani Alves 98 RWB
    - Alex 90 CB
    - van der Vaart 90 CAM
    - R. Benitez 4-4-2 manager (krijg je er een build up kaart bij)
     
  8. DeadlyWar Blood

    DeadlyWar Blood Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet jij nou Viktortje ****** poesie:mad:
    Zit jij fucking op xboxworld:-s
    Jij bent echt een ****** poesie durft ie geen eens tegen mij te praten alleen maar tegen andere mensen zonder in mij gezicht:mad:
    Pfff Viktortje of zal ik je poesie tortetje noemen:lol:

    /Mod Of je noemt hem gewoon Viktortje en praat met respect, ik heb gehoord dat dat ook heel cool is. - the Matrix
     
  9. mister_x

    mister_x Guest

    dat is hoe dan ook niet genoeg. op de trade met nog 3 uur te gaan staat de eerste erop met current bid voor 8k en die is slechts 84... die van mij is 94.
     
  10. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Nounou, wat een vriendelijkheid, tevens deadly jouw woordkeuze mag ook wel eens verandere kan me van vorige x iets met geile chicks herinneren.. en dat op een voetbal forum ;)
     
  11. Roger

    Roger Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens hou het gezellig.
     
  12. SubTed

    SubTed Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had nog geen deal gezegd aangezien hij eerst nog de formatie + contracten wilde weten, dus ik vind het ok.

    Bovendien wil ik voor Lucio best een plekje in mn tradelist reserveren mocht je alsnog geinteresseerd zijn.
     
  13. mister_x

    mister_x Guest

    nee daar heb ik niks aan... ik zoek qua spelers alleen torres/henry....
    Anders zoek ik coins om een torres/henry te kopen... een 4-4-2 kaartje is zeker 25k waard.
     
  14. DeadlyWar Blood

    DeadlyWar Blood Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbal forum welke dat dan :p hahahha
     
  15. mister_x

    mister_x Guest

    ok.... dan is het goed... netjes van je zeg....
     
  16. Ribazzz

    Ribazzz Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dan moet jij maar ff alles opniew doorlezen van onze deal.. het kwam erop neer dat ik eers 3800 coins moest sparen.. niet dat alles die avond al afgerond moest zijn.. ik vroeg zelfs of je ff voor me kon bewaren-_- hmmm...
     
  17. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke dat dan ? dat bedoel ik :) een andere woordkeuze, maar hou het gewoon eventjes gezellig..

    P.s Subtted, wat op ronaldo ?
     
  18. scf09

    scf09 Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt je snapt hem;) kijk ik zit te tobben als ik hem voor 6 K koop dan moet ik ook nog een 4-3-1-2 kaartje kopen en dat kost ook nog 2K ofzo dus 8K voor een cb van 89 vind ik wel erg veel moet ik zeggen...


    @ mister X hoe duur is zon 4-3-1-2 kaartje?
     
  19. SubTed

    SubTed Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat ik voor Ronaldo op dit moment in ieder geval moet afhaken aangezien ik (als het goed is) net een deal met Sonneberrug heb gemaakt met Messi 433. Samen met Govou is een 343 Ronaldo op dit moment qua kosten niet zo interessant aangezien ik weet hoeveel die waard is. Sorrie :/

    Henry blijf ik in geinteresseerd, maar ik snap perfect waarom jij minder geintereseerd bent met Henry te handelen :p Ik had zelf Benzema, maar die heb ik weg gedaan, dus vandaar dat ik een gaatje over heb voor Henry. Mocht je die nog willen verhandelen, laat dan ff zn stats weten, thnx.
     
  20. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Mister x, lijkt m'n deal van post 287 je wat?
     

Deel Deze Pagina