mr X: ik hou het vandaag voor gezien, ik heb 8,5K coins... Hoe laat ben je morgen +/- online? ik ben trouwens ook wel geinteresseerd in 5-2-1-2 kaartje (speler) van jouw, wat is daar de vraagprijs van?
nee zo ging het niet... maar maakt niet uit hoor, het is je vergeven.... laten we lekker verder ruilen zonder gedoe... Ik zal wat minder agressief worden op het forum... haha... bedoel het vaak niet zo, komt vaak verkeerd over... excuus aan allen daarvoor
Niemand interesse in 4 spelers voor Ronaldo of Messi? Want dan gooi ik ze morgen individueel op de trade-list
haha, ik weet niet precies... denk laat in de avond aangezien ik morgen op paas visite moet... pffff..... paar stuur maar bericht als je het rond hebt. gewoon een prive bericht.
haha, dat maakt em nog duurder! Neej, ST heb ik meer nodig dan RW momenteel... maar Henry is geen optie meer dus?
Owh hij is het hier dus ook Ik heb geen rede om tegen jou te praten, het is toch opschef stoere praat die nergens omgaat of ''please unmute me!!''. Mooie laatste zin, je hebt me echt geraakt..
4-3-1-2 staat op de trade met nog 16 uur te gaan voor current bid 4800. daar gaan nog veel mensen op bieden.... 9k per stuk? dan zijn ze direct van jou.
Klopt hij was standaard 3-4-3 P.s wie op Cristiano Ronaldo 4-3-3 Ronaldo Contract remaining 90 Pace 97 shooting 99 passing 85 dribbling 99 defending 66 heading 81
waarom reageer je niet op mijn vragen over Henry? wel zo netjes om even te laten weten als Henry geen optie meer is imho (excuses als ik je het wel gepost hebt, maar ik het gemist heb)
hoeveel wil jij geven dan voor zon kaartje... Nee 9k voor arshavin van dit niveau is duidelijk niet genoeg... je kan niet voor een duppie op de eerste rang hoor...