Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk dat ik deze game ook wel een keer meepik als hij wat goedkoper is. Bij de GT review zag het spel er best wel dik uit, vooral het geluid en vechten vind ik er goed uit zien. Het lopen is daar in tegen wel weer wat houterig. En de Don's view is ook een leuke optie.
    Beetje een dilemma, GT geeft hem een 8,5 en daar zag hij er wel aardig uit en hier hoor je sommige verhalen dat het niks is (ook wel weer verhalen dat het een leuk spel is. :9). Ik denk dat dit gewoon een hate it or love it game is.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik hoor inderdaad echt zwaar wisselende verhalen. Maar het komt eigenlijk allemaal op hetzelfde neer: Het is geen geweldige game, maar zeker niet de slechtste game. Dit pak ik zoals bovenstaande ook wel op als het goedkoper geworden is.
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor 30e koop ik het ook wel is.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    New York kun je ook meer zien als leermoment... Hierna kom je in een andere stad, veel en veel groter...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja inderdaad! Ik zit met een kleine 4 uur al bij de eerste compound. Ik ben met in totaal 4 man en we zijn zwaarbewapend; het feit dat ik drie soldaten en een capo heb uitgeschakeld is ook wel fijn. New York is mine baby. Ik ben benieuwd naar het volgende gebied. ;):)
     
  6. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    The Godfather 1 was een heel aardig spel en heb er veel uurtjes plezier mee beleeft. Deel 2 lijkt op het eerste gezicht veel van hetzelfde en de animatie van je hoofdpersonage komt idd houterig over.

    Het spel krijgt zeer gemengde kritieken. Ben hierdoor wantrouwend en wacht eveneens op een budget release.

    Hieronder tref je een Godfather 2 filmpje aan ;)

     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop in elk geval. Ik vind de game zeer vermakelijk. Coole kleine details als dat kogelgaten echt in lichamen terecht komen, iets wat nog altijd mist in een GTA of Saints Row. Combat (beide hand to hand en gewapend) vind ik zeeeerr goed en erg leuk om te gebruiken.

    Dat je verschillende mannetjes kan inzetten om dingen te doen (banken overvallen etc,,) is ook zeer leuk. De executies zijn FUCKING bruut. Cutscenes zien er uitstekend uit, verhaal is interessant genoeg. Grafisch goed genoeg. Geluid is ZEER goed zelfs, die guns klinken stuk voor stuk echt heel realistisch en hard...zelf vind ik het veel beter dan GTA IV in dat aspect.

    De favors vind ik erg grappig om te doen, om op die manier achter de hideouts van mobsters te komen. Uitstekende game, reviews boeien mij geen flikker :p
     
  8. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    kogelgaten in lichamen is vet maar jeetje wat gaan de lijken snel weg voor je neus :{
     
  9. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    kogelgaten in lichamen is vet maar jeetje wat gaan die lijken snel weg voor je neus en ook auto's die in de fik staan :{
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En die explosies zijn zo bruut :D Ik vind het gewoon leuk om iets op te blazen, voor zo'n explosie :9
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heel erg gaaf inderdaad.

    En die executies...man oh man, wat zijn sommige hard zeg.
    Je hebt met al die guns verschillende executies, en met de melee wapens
    ook. Of gewoon de executies zonder wapens...daaaamn.

    Weten jullie trouwens hoe je alle ongewapende executies moet doen? Want hier is het nog wat onduidelijk....soms timmert mijn poppetje gewoon 3x keihard op de neus van een ventje/vrouwtje waarna de genadeslag volgt. En soms trapt ie erop los...is dit gewoon puur het spel die het soms uitkiest voor je of zijn er speciale combos voor?

    Ook die arm-breek move is heeeeeerlijk , haha.

    Wat ik ECHT mis echter en zeer jammer vind...een spring knop. Heb je een achtervolging dat een copper achter je aanzit, en dan kom je in een steegje, en vervolgens zit je vast...want je kunt niet over hekjes jumpen of kleine muurtjes (een paar muurtjes kan je over heen vaulten, thats it) maar niet zoals GTA IV...dat mis ik echt. Verder topgame.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het helemaal met je eens :) Vind het ook een erg leuke game moet ik zeggen!:thumbs:
     
  13. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu inmiddels op 25 procent en ben eigenlijk best tevreden over het spel. Vermaak prima met dit spel. Ok de graphics en controls zijn niet de beste die er zijn, maar de rest van het spel maakt veel goed. Vind de missies en submissies leuk om te doen.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu drie familieleden in mijn team, en ik vraag me af hoe je eigenlijk de vierde plek kan unlocken, door missies te doen zeker? Want het zit zo...ik zit nu denk ik bij de laatste missie van New York en daar wil ik een bepaalde family member in mijn team hebben. Echter zijn al mijn 3 plekken al ingenomen...is er een manier om een familielid echt weg te halen van die plek of kan dat niet, en meot ik dus wachten tot de vierde plek open is?
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja inderdaad ;)
    Ik wil ook een member weghalen, maar volgens mij kan dat niet =(

    Oja, hoe moet ik mijn wapens upgraden? Dus van lvl 1 naar 2 :+
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb ik ook geen idee van, bij het upgrade menu van de wapens kun je in elk geval niks doen.


    Net in de missie van Carmine compound.....vond ik een magnum upgrade, ik denk dus dat je ze moet vinden.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2009
  17. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze idd vinden.
    Het had wel beter geweest als je ze zelf kon upgraden.
    Voor de rest is het best wel een goed spel.
     
  18. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game al uitgespeeld dus ik zal jullie even helpen met jullie vragen.

    1. De executies zijn gebaseerd op het wapen wat je gebruikt en of de vijanden knielen of nog gewoon staan. Daarnaast heb je ook nog executies die afhankelijk zijn van de omgeving zoals iemand door het raam doodgooien, iemand tegen een muur doodslaan of tegen een tafel doodslaan. Zelf vind ik de executie met de breekijzer het mooist dat de vijand geknield is en dat je het breekijzer gewoon in zijn oog slaat. }:]
    2. Mensen uit je familie halen kan je door hen te selecteren in de family tree en dan mark for death te selecteren. Hierna gaan ze echt dood als ze gewond raken. Daarna kan je ze op een zelfmoordmissie sturen maar het makkelijkst en meest bevredigend is om ze zelf af te maken. }:]
    3. Wapens worden geupgrade door ze te vinden in de game, zo kan je 4 van de betere wapens vinden in de compounds van de andere families. Een van de eerste level 2 wapens ligt ook in het begin van het spel bij je eigen compound. Volgens mij was het een shotgun. Je hebt alleen wel een arsonist nodig om de bosjes naast de poort te verbranden. Je kan ook de wapens van je familie upgraden maar dan hebben ze wel de goede licentie nodig.
     
  19. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Terminator, waarom speel je The Godfather 2 offline?
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Idd, ik wist niet eens dat je ook nog de kleding van je members kon veranderen. In datzelfde menu vindt je inderdaad mark for death, hoe cool zeg. 'How he dies....is up to you' Haha!!!!!

    Ik zit nu in Florida en kreeg net een bericht dat een Rosato member een gebouw van mij heeft aangevallen...hoe is dat mogelijk?
     

Deel Deze Pagina