Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 1 keer op Jacinto een heel team met 1 granaat vermoord :)

2. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zoiets is echt vet:thumbs:
    heb ik ook wel eens gehad alleen kan niet meer herinneren welk level

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Had het gister of eergister op Flood level (waar dat goudachtige lava omhoog komt, combustible map). Potje Annex. Bij stukje snelweg was de ring boven op een moment (bij hammer of dawn / mortar) en die gasten bleven blijkbaar dicht bij elkaar boven staan. Pakte van de zijkant granaten, gooide die gelijk omhoog (wist niet eens of ze er wel stonden). Boem. 5 gasten in 1x dood. :D

Damn, net tegen een gast gespeeld met een k/d ratio van 3.0. Iets van 1600 kills en 533 deaths. Doet ie goed. Hoogste wat ik ervoor zag was 2.0 een keer.

Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Als jullie multyplayer gaan hoe ziet jullie menu er uit?
    Zo:
    Execution - warzone
    annex - koth
    Guardian - submission
    Horde
    Wingman
    Flashback Player's choice
    ??
    Ik vond vroeger het menu beter :p, met dit nieuwe menu vind ik heel moeilijk matches, gister kreeg ik opeens weer het oude menu en toen vond ik weer een match in 20 seconde.

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels level 32, bijna 33. Ging erg lekker vanmiddag met Execution. Ownde de keet op Pavillion, 11 kills, 8 downs, 1 revive, 1 death. Daarvoor potje op Mansion, bij de tegenstanders zaten 2 gasten van level 100, maar ze waren niet speciaal. Had zelf 10 kills, 0 deaths. Een of andere noob in mijn team werd down geschoten door zo'n neppert van 100, ik schoot hem down, revive mijn teammaat en die jat m'n kill. Anders waren de stats nog wat omhoog geschroeft.

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Level 100 gasten zijn cheaters. Middels savegame ofzo hebben ze ineens al level 50 en 100 gehaald.
    Net gewoon 2 lag potjes op een rij. Dan kun je gewoon niets doen. Zelfs met chainsaw konden we niets doen. Dan spring je alle kanten op, sta je steeds weer bij je spawnpunt, je kogels doet niets, je zaag doet niets, en ineens ben je dood. In laatste geval was het zeker een lag switcher.

Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Level 39! \o/

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nice.
    Damn, lag is vanavond te erg.
    Eerste twee ronden gingen goed, al maakte er een wel vreemde kills, naast de vele chainsaw kills, maar daarna had ik ineens enorme lag. Echt zo kut gewoon. Dan kan je gewoon niets meer doen. :mad:

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lag Switch, misschien?

10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee. Een ronde had ik er last van, maar rest uit mn team niet, later hadden een paar er ook wat last van. Was erg maf iig. Was verder ook niet iemand met uitschietende k/d score ofzo.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Whaha, kijk dan wat ik net voor vage Easter Egg tegenkom. Ik was dood op Hail en ik zit met de Ghost Camera een beetje rond te kijken, kom ik opeens dit tegen:

Ik had echt zoiets van: Lees ik dit nou goed, op een beker? :lol:

12. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf:) Waar staat die dan op Hail?

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    haha grappig. Wil hem zelf ook nog een keer zien!

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn toeval. ik ben een keer op Jacinto met het hele team door 1 granaat vermoord! :p

15. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu weer eens Gears 2 online en vind dat nieuwe rankingsysteem chill gedaan, alleen weet ik nu dat als je quit ook als het per ongeluk je gewoon 1500- punten krijgt, fair voor de echte cheaters is er tenminste gerechtigheid, alleen er zijn 2 dingen die ik niet snap, als jij level 11 hebt, waarom kom k dan bij mensen met rangen 3 x zo hoog, en ik had net een vab m,n beste potjes ooit, 38 kills, helaas 30 deaths maar ging gewoon erg lekker, en had uiteindelijk over de 6600 punten en krijg er maar 3300 voor de level expierence, WTF ! waar gaan die andere punten dan heen, die heb k toch verdiend, iemand meer info hier over ?

16. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas, je annexpunten tellen natuurlijk niet v oor de volle 100% mee. Anders ging iedereen dat stomme annex spelen ;)

@ TMF: lol :9

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dan snap je nog niet helemaal het ranking systeem. Maar goed. Ik leg het wel even uit.

Omdat je in Warzone/Execution minder punten krijgt dan in Annex/KoTH wordt het aantal xp gelijkgetrokken door een sommetje. Bij Annex is het dus zo dat je 0,3 XP maal je aantal punten krijgt. Met Warzone is dit maal 1 & Wingman bijv. maal 1.21 XP.

Er staat meer uitleg hierover op de vorige pagina's.

Antwoord op je 2e vraag: Het nieuwe rankingsysteem is niet gebaseerd op TrueSkill, terwijl de matchmaking dat wel is. Daarom kan je als level 7 bijv. met level 68 mannetjes in het team zitten, bij wijze van.

18. Boellie_18

Boellie_18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhzow werkt dat, hartstikke bedankt man ;)

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is gedrukt op alle bekers die boven liggen, maar het is niet bij allemaal goed te lezen. Maar goed, als je de grote trap in het midden hebt en je met een rechte lijn naar de Boomshot staat ga je links met de ronding mee richting de Torque Bow. Als je dan in een lijn tussen de Boomshot en Torque Bow staat zie je als het goed is 2 bekers rechtop staan met een plastic fles en wat kranten ernaast. Op de rechter beker die rechtop staat is het het beste te lezen en daarvan heb ik de foto dan ook gemaakt. :)

P.S. Bijna level 40! *)

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Annex & KOTH = XP x 0.26
    Execution & Warzone = Xp x 1.01
    Wingman= Xp x 1.09

De rest weet ik niet..;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina