Wil wel Halo 3 campaign doen, maar denk dat ik morgenavond GoW2 aan het spelen ben, als ik mijn 360 terug heb.
fifa 09 achievement, ik wil weten hoe ik die 50uur krijg moet dat online of maak dat niet uit? als ik maar op fifa ben? en anders heb je een site ofzo hoeveel uur je al heb gespeeld kan checken?
Je moet wel echt in een match zitten voor zover ik weet, offline of online. Dus je kan niet 50 uur in het menu zitten.
nee dat snap ik maar er is een site waar je het kan zien hoeveel uur je al heb gespeeld weet jij die toevalig?
Geen idee. Dacht dat je het wel ergens kon zien. Maat van me heeft achievement al. Zal hem morgenavond eens vragen waar je dat kan zien.
ik wil nog wel wat gears 1 achievments halen, online multiplayer heb ik zeer weinig gespeeld. Mensen die ook nog achievments moeten of gewoon zin hebben om lekker te fraggen. Het is gewoon veel leuker dan laggy gears 2! Klik>> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=128345 @Josh Gunit- Heb je alweer gold, zodat we dat gears 2 achievment kunnen halen samen??
mensen die gears of war 2 campiagn insane met mij willen doen nog 2 acts te gaan en we doen ook die Completionist
GTA IV, Fly-the Co Op achievement. Mensen die zin hebben om deze achievement te halen voor GTA, voeg mij maar toe op mijn GT: Gangstaboy01.
Kmoet alles nog op hard met RA3 en nog de 1 vs 3 comp maar die moet ik alleen doen.Voor de rest heb ik alles al sorry.
Ik wil best de campaign doorlopen op hard. Ik moet nog de coop achiviements en alle bonus achiviements van allied. Ook al weet ik niet welke ik gemist hebt. En mp hoef ik niet. Als je het wat lijkt laat nog maar iets weten.