Apple / Mac - [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu sinds gister SongGenie, en hij heeft echt gigantisch veel nummers aangepast en bijgewerkt. Nu staat ze alleen nog onaangepast in mijn Itunes bibliotheek. Hoe krijg ik deze nou aangepast in mijn bibliotheek zonder dat ik de songs dubbel krijg?

SongGenie verder een super programma trouwens! Echt een aanrader.

2. Wildsurf

Wildsurf Echoes.

Leuk Bevonden:
    0
    De CD's kopen en deze dan rippen in iTunes piraat!:x

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Als je alleen zo kan antwoorden post dan niks..

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg sinds 2 weken steeds een Error -5000 melding bij iTunes ( sinds de laatste update ).

Als in de interne HDD gebruikte van mijn Mac dan kon ik wel downloaden , maar met de externe HDD ( die ik altijd gebruik ) kon ik helemaal niets meer.
    Aan de hulp in de verschillende forums en Apple had ik helemaal niets.

Na dagen klooien heb de fout zelf gevonden.
    iTunes had de admin-rechten van de Externe HDD verwijderd.

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

hmm, vandaag weer met de apple lijn gebeld ivm de aiport express. het bleek aan de kabel te liggen, want als ik hem aansloot op oordopjes deed ie het wel. dus ik nieuwe stekker gehaald, doet ie het alsnog niet?? kan het misschien liggen aan de dvd speler zelf?

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren mijn iMac 20" gekocht met 4gb intern geheugen. Het is even flink wennen als jarenlange trouwe Windows gebruiker, maar ik vind het echt een super ding! \o/

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Aansluiten op een dvd-speler gaat sowieso niet werken, tenzij het meteen een versterker is ;). Het moet echt duidelijk een lijningang of optical in zijn. Als dat niet op het apparaat staat het niet werken. Wat is het merk en type van het apparaat waar je het op aansluit?

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    In zijn post eeuwen geleden staat dat het eventjes gewerkt heeft ;)

9. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, jammer er is iemand al super scherp op de zaterdagochtend ;). Maar het blijft lastig te beoordelen vanaf een afstand. Het instellen van een Airport Express met Airtunes is normaal gesproken echt een piece of cake :). Vandaar dat het raar is dat het daanhockeyc1 niet lukt, maar met hulp van AppleCare weer wel, maar dat hij direct na het ophangen weer niet werkt.. Vandaar dat ik eigenlijk wel benieuwd ben naar wat meer informatie (screendumpje van de AE instellingen bijvoorbeeld, icm een schemaatje hoe het nu aangesloten zit en welke gedeelten wel of niet werken. Misschien dat er dan iets meer komt :)

@daanhockeyc1, je weet zeker dat alles op de dvd-speler goed is ingesteld (goede input enzo), want 1 kapotte kabel is al bizar, maar de kans op 2 is echt praktisch nul...

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf eventjes de Express gehad en deze was binnen een paar minuten online.
    Had liever een externe HDD en heb de Express omgeruild tegen de Extreme.

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb thuis de Express hangen als n-netwerk voor de Macs in huis, en voor de rest hangt er g-apparatuur. Maar het instellen van de Airport Express was echt in 3 minuten gedaan, op het werk heb ik ook wel voldoende Extremes en Time Capsules ingesteld om te zien dat het wel echt netwerken op de Apple manier is. Het is gewoon net wat toegankelijker dan apparatuur van veel andere merken.

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Achter mijn Extreme hangen nu 2 externe HDD's aan , waarbij ik zowel met Mac als XP/Vista toegang tot hebt.

Omdat de HDD's niet 24/7 aan hoeven heb ik er een tijdklok tussen gezet.
    Wil deze tijdklok vervangen gaan vervangen door zo'n ding.

Ik kan de HDD's dan op elke willekeurige tijdstip aan- en uitzetten.

13. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, daar begin ik nu over te twijfelen.. het kan ook dat ik in alle enthousiastme de mac hoorde ipv de airport.. maar het kan dus niet rechtstreeks worden aangesloten op de dvd speler of tv? het is een 5.1 pioneer dvd speler

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Op zich is zo'n tijdklok wel handig en als je ze zelf kunt laten booten is het helemaal ideaal, maar toch zou ik er voor mijn eigen gebruik niet mee kunnen werken. Mijn schijven (ze hangen aan een server mini, maar het effect is hetzelfde) draaien zo onregelmatig dat het weinig zin heeft. Ik zou hooguit kunnen zeggen dat ze 's nachts tussen 12.00 en 6.00 moeten zwijgen.

Meer informatie alsjeblieft... Wat is de typenaam of het typenummer van de dvd-speler? En zitten de speakers daadwerkelijk aangesloten op de dvd-speler of is er nog een apparaat..

Een tv is een ander verhaal. Sommige tv's hebben inderdaad wel een geluidsingang bij de kanalen, maar ik weet niet hoe soepel ze omgaan met alleen geluid en geen beeld, maar je zou het kunnen proberen natuurlijk :).

15. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

De typenaam en nummer weet ik zo ff niet`:) maar ze zitten rechtstreeks op de dvd aangesloten(de speakers)

16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Als je van ons verwacht dat we je helpen zou ik toch echt even de typenaam en het typenummer opzoeken. Dan is het makkelijk om te zeggen of het wel of niet gaat werken en hoef je niet nog 3 weken te rotzooien.. Maar goed, is jouw keuze ;).

Vandaag weer positief verrast dat sommige dingen in Office 2008 for Mac soepeler werken dan in Office 2007 voor Windows. Had toch altijd het idee dat het wel echt een uitgeknepen versie was, maar dat valt dus nog wel mee.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mensen, ik wil mijn monitor aansluiten, kan dit ook?

Het zinloze kabeltje wat ik nu dus een poos terug heb gekocht.

Monitor kabeltje.

Kan ik daar nog een tussen stukje in doen? Of kan ik dit aansluiten op me Macbook :eek:

18. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Je hebt een Male-DVI naar Female VGA nodig. Toevallig heb ik die hier liggen. PM me als je interesse hebt.

Of, je kan hem terug brengen en dan Mini-DP > VGA halen. Dat is wat jij nodig hebt, VGA!

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou gewoon mini-dp->vga halen en de andere houden. Dan weet je zeker dat hij op alle monitoren aangesloten kan worden, no matter what..

20. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Mark... je moet ff het VGA-DVI adapter uit mijn PC trekken. Als je mijn beeldscherm jat, moet je ook de adapter mee nemen. :p

Edit: Ben je ook een weekend niet thuis. Haha!

Laatst bewerkt: 13 apr 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina