Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een aantal games voor de xbox 360. Heb je er 1? Zet het neer en zeg erbij wat je er wilt voor hebben. Ben te vertrouwen, nog nooit een slechte deal gehad. Gezocht: Need for Speed Most Wanted Call of Duty 4 Spiderman Friend or Foe Tombraider Legend Fight Night Round 3
Nee heb niks te ruil. Ben ff bezig met een paar games om maxed out achievements te krijgen (gow2,halo wars, tombraider underworld, fallout 3......maar duurt nog wel een poos ) Heb momenteel 920 op halo wars, maar die laatste 2 online achievements gaan lang duren hahaha.
Ik heb hier CSI liggen maar daar heb ik al een deal voor lopen; mocht hij niet doorgaan, ben je dan geintresseerd? 12.50incl.
Zal er nog ff over nadenken Deal, pm /Mod Je threadtitel voldoet niet aan de regels, dus ik heb hem deze keer voor je aangepast (Gezocht tag verwijderd en Xbox 360 tag toegevoegd). Omdat we tegenwoordig aparte X-Bazar subforums hebben, is het niet langer nodig en toegestaan om TK, TR of GEZ tags in threadtitels te gebruiken! Zie de [xbazar]X-Bazar regels[/xbazar] voor meer informatie. ~Arjan
ik heb in de aanbieding: * Gears of War 1 - Limited Edition , tinnen blik , 2 DVD + boekje * Juiced 2 * Stuntman * Burnout Paradise The Ultimate Box Alle 4 samen mag weg voor 50 euro incl. verzending, PM me bij interesse of reageer even in mn draad (hieronder)
Dit is een bumpje.... Need for Speed Mos tWanted, als iemand hem nog heeft wil ik wel een deal maken. KevinL zegt dat hij het heeft opgestuurd en dat is al een paar weken geleden en reageerd nu niet meer op mijn pm's. Dus weet niet wat i kdara mee moet doen. Call of duty 4 zoek ik ook nog want bij het andere forum is het totaal misgegaan (weg geld ) Spiderman 3 & Spiderman web of shadows is toegevoegd aan de gezocht lijst.