Maar nu we toch bij de hand aan het doen zijn... wat is er niet goed aan mijn nederlands? omdat ik geen hoofdletters plaats, of hier en daar een komma niet neerzet... Kortom mijn nederlands is prima op orde...
mensen hou op met iemand af te kraken op zn taal of gedrag. als we nou allemaal op onszelf letten is het ruilen ook weer wat gezelliger P.s Wie op : Kaka 92 Totti 89 Qualiagrella 88 Gerard 91
nou nou nou... ik heb bod met een d geschreven... misschien omdat we hier op een dergelijk forum zitten waar we het de hele tijd over biedingen hebben... dan is het bod... pfff in dit geval moest het bot zijn... heel scherp van je... dan even over de vork... dat is dus wel gewoon goed... dus 1 ding is ff niet goed en dan is gelijk iemand zijn nederlands niet goed... beetje jammer weer... maar goed, laten we niet zo triest doen.... Ik vind het best.... ik wijs dat offer af van 11k, geef jou je 4-3-1-2 kaartjes zoals afgesproken en wil wel dat 4-3-3 kaartje van je kopen voor 15k
Stop is ff met dat afzeiken om de Nederlandse taal volgens mij zijn we hier met voetbal bezig? Ruil gwn lekker en niet zoveel zeuren/ ruzie zoeken!
nee jij schrijft "op orde" maarja laat dat maar zitten.... en het is vork aan de steel niet in de steel gheheh maarja inderdaad "fuck it" ben aan het zeiken. als jij die 2 4312 kaartjes plus clichy 85 biedt + 5k op mijn 433 kaartje is het goed
Idd stop aub met het gezeur om iemand zijn taalkeuze. en dat niet iedereen goed nederlands praat/schrijft maakt niks uit. Tevens maakt iedereen wel eens een typfout.
nee, ik bedoel iemand zet er een kaart op en ik doe een aanbod met mijn Boca spullen en daarna zet ik die kaart er weer op en kan ik de boca terug krijgen.
gezocht op vork in de steel -------------------------------------------------------------------------------- 1 spreekwoorden / uitdrukkingen gevonden 1. Zo zit de vork in de steel. Zo is het gebeurd.
gezocht op vork aan de steel -------------------------------------------------------------------------------- Deze zoekopdracht heeft geen resultaten opgeleverd. << Terug naar vorige pagina
jullie hebben ook gelijk heren, kritiek is ook prima, maar niet als ik het dus wel goed schrijf.... zo is het toch ook.... en op orde en in orde kan en mag je allebei gebruiken in de nederlandse taal.... maar goed, spreekwoorden is niet jou sterkste punt Sonneberrug
Gezellig hoor, Ik weet wel dat ze voor die trainingskaartjes assosciaal veel geven maar volgens mij is dat niet de favoriete opstelling waar veel mensen mee zullen spelen. But, I don't know for sure!