Je mag best je ongelijk toegeven hoor.... Het is vork in de steel, zoals ik zeg.... niet vork aan de steel..... Laten we maar weer gezellig doen Sonneberrug... Eerst zelf maar goed nederlands leren voordat je commentaar hebt.
Excuses mister x het gezeurniveau was zo hoog dat het ook mij even teveel werdt haha P.s wie op : Kaka 92 Gerard 91 Trezeguet 91 Dani alves 89 zambrotta 84 cambiasso 86 Quaglierella 88 Van persie 88 Essien 85 Fabiano 88 Aguero 86 Lampard 87 75 All player training DEF+1 SHO-1 Advanced manager training 4-3-1-2
@sonneberrug.... plaats jij je 4-3-3 kaartje dan op de trade? dan doe ik een offer van 4-3-1-3 (2x) glichy + 5k. Moet ik alleen even weten hoe je hem plaatst
sorry door dat gedoe even vergeten te reageren... xavi zijn beide net de deur uit.... helaas.... hoeveel coins wil je ervoor hebben? zal weer een update plaatsen... mijn spelers gaan zo snel de deur uit steeds...
trade list Sergio Ramos 86 RB spa Jankulowski 85 LWB cze Glichy 85 LWB fra Arschavin 94 CF rus Gamberini 90 CB ita Cambiasso 97 CDM arg Capdevilla 84 LB spa Rocchi 84 ST ita
Dat is moeilijk te zeggen... ligt eraan hoe actief je bent op de trade enz... op de trade kan je vaak na goed zoeken goedkoop redelijk goede spelers kopen.... Ik haal het meeste uit de pakjes alleen speciale wensen als ronaldo, Torres enz die kan je beter kopen op 1 of andere manier....
M'n neefje had zijn Torres gisteren voor 30K op de Markt gezet na ongeveer 10 minuten was hij al verkocht. Erg in trek
Mijn opstelling: 4-4-2 Valdes Maxwell - Cordoba - Hangeland - Zanetti De Rossi - Mikel Arteta - Stankovic - Marchionni J.Cole - Cassano Ik zoek versterkingen op het middeveld en in de aanval!