Heb Agbonlahor voor je. Zie dat je nu 4-4-2 speelt met spitsen die geen 4-4-2 spelen. Das niet zo heel slim. Agbonlahor speelt 4-4-2. PM maar bij interesse.
kan kaka niet er af halen... ik moet een speler aanbieden met geld... heb alleen ff geen speler in mn trade pile staan die ik zo even weg wil doen
mister doe dan een contractkaartje ofzo .. of koop ff snel een brons pakje trouwens als je offer doet en dan die coins hoef je toch geen spelers erbij te doen ? je kan ook gewoon ipv van een bod een offer doen met geld
Nog maar een keer TE koop/te ruil Forwards Bellucci (79) CF 4-4-1-1 (Sampdoria) Niang (85) ST 4-2-2-2 (Marseille) Midfield Muntari (82) CM 3-4-1-2 (Inter) Doni (79) CAM 5-4-1 (Atalanta) Keita (80) CDM 5-4-1 (Barcelona) Defenders Pepe (82) CB 4-4-2 (Real Madrid) Sagna (82) RB 4-4-2 (Arsenal) Hummels (76) CB 4-1-2-1-2 (Bor. Dortmund) D. Alves (87) RWB 5-2-1-2 (Barcelona) Gezocht: Newcastle players (alles) Italie: Camoranesi, een goede LM Spanje: Capdevilla, Cassilas, andere 85+ LB en GK
Jezus, wat is die Hesky toch een beer zeg. Niet te stoppen die speler Gisteren keihard moeten spelen om toch de 2-1 voorsprong te behouden. Dit heb ik wel met 2 rode kaarten moeten bekopen ( Ferdinand en Ramos ). Ramos is van vaste waarde, dus heb nu bijna niks meer
Ik heb een gameplay card erop gezet. Starting price: 105,700 Buy now price: 105,750 Edit: offer trade accept Zet jij er nu iets op?
IEmand op : Cristian Chivo 84 Dejan stankovic 82 Nicolas vidic 84 Andy cola 82 Frank lampard 87 Fabiano 88 Van persie 88 Trezeguet 91 Aquagliarella 88 Aguera 86 Essien 85 Cambiasso 86 Zambrotta 84 Dani alves 89
Adv. Build up zorgen ervoor dat je coach een hogere chemistry neer kan zetten met, bijvoorbeeld, een 4-4-2 opstelling. Ferguson bij mij was Advanced en is door 2 kaartjes Expert. Je hebt ook spelers die je in een 4-4-2 kan zetten. Hierdoor past Ronaldo ( RW ) wat beter op een ST positie of een RM positie.