1000/1250 bedoel je. En ja, het staat altijd leuk, maar ik speel gewoon liever offline. Noem me vreemd, noem me ouderwets, noem me een spelbreker. Maar sorry, zo zit ik nou eenmaal in elkaar. Enige games die ik online speel zijn de games waarbij je deathmatch hebt. (GEEN Team DM.)
Kritische noten? Welke is dat? En ik dacht dat jij in het Engels speelde? En wanneer ga je ook de top 10 binnenstormen? (de muur van vuur) Ik wil dat we allemaal in de top 10 staan. Een XBW ranglijst ervan maken.
Dat is die challenge uit de boerderij (Humba) in act 6. Ohja: Dulle, kan jij me die vulkaan freewheel challenge kar naar me sturen?
Ik vind die politie best wel nep in de game. Waarom moet dat nou. Ten eerste kunnen die biggen niet rijden, knallen over tegen aan en als je ze aanraakt komen ze meteen achter je aan. En ik wil rustig mijn Puzzelstukkies brengen naar mijn bal, niet vluchten voor ze en al mijn Puzzelstukkies maar in een keer er in knallen. Puzzelstukkies moeten een voor een in dat ding gestopt worden, dat is purrrr.
Waar ik een schijthekel aan heb is dat Lapje ergens een geheim lapje heeft zitten, waardoor ik telkens net niet die TT Trophy haal
Wat heb ik een hekel aan Kritische noten. Mijn god, dat ding is toch niet te besturen. En dat ding in het begin ombouwen lukt me om de een of andere reden niet. (geen idee hoe ik ooit 56.14 heb gehaald) Dat freewheel ding is trouwens verstuurd. Zo een moeilijk design was het trouwens toch niet?
Ik win af en toe wel van m, hoor. We zitten zo ongeveer op hetzelfde niveau, tenminste... dat is mijn gevoel.
Ja, door jullie kijk ik ook elke keer op de leaderbord. Bij sommige dingen heb ik jullie ingehaald, muhwawaw.
Vaak ben ik al blij dat ik de Trophy heb gehaald, hoor! Dan doe ik niet eens meer moeite om beter te halen. Sowieso heb je bij de custom challenges veel meer voordeel als je de game al uit hebt.
Het heeft iig niet altijd nut om terug te gaan naar oude challenge met je nieuw verkregen straalmotoren. Je zou het niet zeggen, maar je kan ook té snel gaan. De manier hoe je je oude records verbeterd is doordat je inmiddels meer ervaring en skills hebt opgedaan, niet door je nieuwe onderdelen (al zijn die Super onderdelen natuurlijk wel erg handig) deze verslaan jullie btw nooit [yt]2e5ErkBi92g[/yt] Tsja, ik heb een CC card, dus gebruik ik em ook!