Door trainingen kun je het niet meer zo goed vergelijken. Sinama Pongolle is vele malen sneller dan bij normaal fifa. Dus er zit een groot verschil tussen beide modes.
Ik speelde net tegen een Giovinco nou ik weet het niet maar hij rende m´n verdedigers er zo simpel uit..
Heb ik eindelijk Trezequet en Gerrard raken ze beide in dezelfde wedstrijd voor 3 wedstrijden gebleseerd en toevallig heb ik de back kaarten niet.. Volgens mij heb ik vandaag in m´n droom de letters O/N/G/E/L/U/K gezien, tjonge tjonge!
Ja of martins. Die gast is razend snel. Heb hem in me basis staan en die blaast de verdediging van de tegenstanders er meestal uit.
Is er hier trouwens iemand geinteresseerd in Manager trainingskaartjes heb een. 4/3/3 voor de manager en en 3/5/2 voor de manager en ook nog 2 tactics kaartjes met build up eronder ze zijn vanzelfsprekend alle 4 goud.
List: Gerrard, CM, 94 Drogba, ST, 99 V.Persie, CF, 97 (iets van 75 contracten) Henry, ST, 99 Trezequet, ST, 96 Lucio, CB, 88 Reina, GK, 88 Quaresma, RW, 91 Heb nog vanalles, weet ff niet meer wat, update soon, Zoek coins of Torres, Villa, Giovincio Laterss
mijn lijst: D. Villa 90 D. Villa 89 Gerrard 91 Gerrard 89 Eto'o 91 Eto'o 91 Miguel 84 Player cards: 4-3-2-1 4 x 4-3-3 4-4-2 wil geen spelers wel 4-3-1-2 kaartjes voor me spelers, coins en misschien C Ronaldo of Torres
Te koop Keita 81 RW 1500 coins Farfan 82 st 1000 coins amrosini 80 cb 1200 coins cavanagi 81 st 1000 coins