Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    @ Dulle, Bigsyke

Ik had al zo vermoeden maar het was nog een beetje onduidelijk.

@ Willem

Je hebt gelijk. Ik vind het juist een tof systeem want je hebt vaak genoeg dat je mis springt maar dan kan het gelijk opnieuw doen. Dat houd de tempo in de game en is goed tegen frustratie.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten echt een prijs krijgen hoe goede a.i van Elika is daar kunnen veel ontwikkelaars nog van leren. Totaal geen last van haar ze is super handig en je hoeft helemaal niet op haar te letten of ze ergens niet naar boven komt.

Ben nu bij de Stad van Licht en dan bij de Toren van Arhiman lekker groot stuk naar boven klimmen zo hoort PoP te zijn.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Elika is niet echt Ai. Ze reageert meer zoals een pet in World of Warcraft. Of zoals Dexter bij Jak en Dexter die aan je vastzit of Banjo en Kazooeie.

Ze loopt als schaduw achter je aan. als je y drukt in de lucht krijg je animatie net als een aanval.

Als je valt is dit een laadscherm zoals eerder vermeld

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar ze moet wel achter je aan lopen en dat is een onderdeel van de A.I en die is perfect.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee. A.I. moet nadenken moet zelf acties ondernemen. Ze loopt gewoon letterlijk in jouw voetsporen. Ze doet elke beweging na van de prins maar dan 3 voetstappen later.

dat de prins langs een muur loopt of hangt afhankelijk van of er een richel is, een pilaar of wat dan ook is ook geen A.I.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat volgen doet de a.i. Wie moet het anders doen niet ik? :)

7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In zekere zin wel. ;) Zonder jouw acties kan zij niks.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    het is allemaal scripted.

Er is geen AI.

Een bot zoals
    Dominick uit GOW2 of Sheva reageren op haar omgeving en deels op jou. Ze denken zelf na

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan hebben wij een andere mening wat A.I is. :)
    Voor mij is een character in een game die niet daar mij bestuurd wordt een a.i.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    juist. Je zegt het zelf: Die niet door mij bestuurd wordt.

Maar als jij stilstaat doet Elika dan iets? Nee alleen als jij de prins bestuurd beweegt zij. Jij bestuurt dus met je controller 2 poppetjes.

Ken je de iceclimbers van de NES of van Smash bros? Zoiets is het

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, zijn we nu af van dat gezeik? Nou, back ontopic :+

OT: Ik vond PoP ongelofelijk kut. De eentonigheid van de game...
    Vergeleken met Prince of Persia vond ik Assassin's Creed zeker meevallen, en nog leuk ook. Dit is dan ook elke keer weer saai. Kijk bijvoorbeeld naar die ene heks/wijf. Ze kwam echt elke keer weer terug. 8)

Assassin's Creed had op één punt iig wel afwisseling en dat is hoe je ging ontsnappen en alles.

Naja, voor mijn gevoel heeft dit niet aan mijn verwachtingen voldaan. Had veel meer verwacht van PoP.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jij kan ook niet gamen Steeltje. :)
    Maar goed, het was in ieder geval wel veel herhaling. Maar ik heb liever iets goeds dat een paar keer herhaalt wordt in plaats van alles en nog wat dat kut is.

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Assassin's Creed was super vet. Gewoon zwaar veel actie, mooie assasinations en noem maar op.

Prince of Persia daarentegen was gewoon springen, lichtkorrels verzamelen, een beetje vechten en zo op naar de volgende kracht. Was niks moeilijks, uitdagends aan.

Dan weet ik het wel hoor ;)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Misschien dacht Ubisoft wel van 'He laten we eens een makkelijke game maken, kunnen al die gangster boys ook een game uitspelen' :+

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, jij hebt ook niks te doen ofzo 8)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Was jij niet diegene die eerst niks van de game snapte, en daarna geen stap verder kwam?... :+

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Later weer begrepen. Was gewoonweg een klein foutje bij het paleis waar je ook die krachten enzo kon kiezen. Snapte daar niks meer van. Ik heb de game toen ver gespeeld, kwam tot het 3e kracht. Daarna wéér lichtkorrels zoeken en toen dacht ik: Laat maar, dit gaat te ver. :p

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar dat wist je tohoch! :+
    Het was toch al lang bekend dat een groot gedeelte draait om het verzamelen van die korreltjes. Dan had je de game maar nooit moeten kopen als dat niet jou ding is.

Durf nooit games af te kraken die ik leuk vind! :mad:

edit: Pff, je hebt maarr 280 G bij PoP. je hebt dus niet eens recht van spreken. :p Zodra je 540 korrels hebt hoef je niet meer te zoeken. had je iig op zijn minst tot dat punt moeten doorzetten. En dat punt heb je snel genoeg bereikt, want het is niet alsof die eerste 500 goed verstopt zijn.

Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gisteren het spel voor het eerst op gepakt. Vind hem eerlijk gezegd maar erg matig.

Zoals ik al vermoedde naar de filmpjes lijkt de gameplay op twee druppels water op TMNT, nou niet echt een spel met hoge cijfers. True er zit een mooiere skin op maar bij TMNT heb je tenminste nog verschillende wapens. De prins is irritant tot de max, tis meer Prince of American Slapstick oid 8)

De gevechten zijn mooi gedaan en ik speel hem ws nog wel uit al werd me snel duidelijk dat je wel ERG veel van die korrels moet verzamelen.

Heb nu net de alchemist verslagen en zit nu op 40/60 oid. Heb je dan genoeg? Wanneer heb je genoeg etc etc..

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ach, je weet niks van kwaliteitsgames af. :+
    PoP vergelijken met TMNT...

wat is er mis met wat humor? Wat is er mis mee dat ie Engels spreekt? Had je liever onverstaanbaar perzisch gebrabbel gehad?
    Liever deze prins dan die emo uit Warrior Within.

Je hebt genoeg bij 540 korrels dacht ik.
    Het is (redelijk) free-roam. Het is free-running. En die korrels zorgen er voor dat je lekker veel te free-runnen hebt.

Deel Deze Pagina