@jeepee...
ten 1e
welk knopje is dat dan?? en ik voel t allemaal wel, je ziet t aan de rondetijden, maar t is gewoon handig. Nascar en forza2 hebben t toch ook alle 2? Of ze moeten t me communiceren via de headset. (tire damage medium/high, would be wise to pit the next lap ofzo)
En ga nou niet komen dat als je in cockpit view rijd je dat dan wel ziet, want ik rij 8-10 keer buiten de cockpit omdat ik online gemerkt hebt dat mensen vaak bumper/cockpitview rijden en dan vaak niet zien dat ze er toch net niet langs hadden gekunnen, met de nodige achterlijk crashes tot gevolg. Door buiten de auto te rijden kan ik t beter inschatten en zie ik hoeveel ruimte ik heb voor inhaal-akties, maar kan ik dus ook zelf ongelukken voorkomen zoals in situaties die ik hierboven benoemde. Snap best dat in de cockpit realistischer etc etc, maar ik rij al wat jaartjes mee en ik ben gewoon gewend aan buiten de auto te rijden(helicopter view)...
ten 2e ik dacht juist dat ECHTE coureurs altijd achter hun tv zaten op hun slaapkamer bij hun ouders thuis met een controller, een headset, de verwarming op 19.5 graad, glas cola er langs, en iedere keer als t niet lukte hun auto herstarte... ohw en hun ergenissen over een patch over hun auto op internet aan t blaten zijn... en dit allemaal zonder te zweten in een racepak... of heb jij wel een racepak met helm op als je achter je tv zit??
Laatst bewerkt: 16 apr 2009