Hallo ik ben dom geweest om deze site te geloven http://xgenlive360.weebly.com/ en kan nu niet meer om mijn hotmail adres ik kan nu ook niet meer op xbox live,maar eerst nog wel maar nu niet meer,hoe komt dat ? help mij aub,ik heb 2 jaar aan mijn gamercard gewerkt,ben ik nu alles kwijt dat kan toch niet sorry dat ik deze topic maak maar het is dringend
Tja we kunnen je niet helpen, gewoon nergens je pass woord in vullen Behalve bij het xbox.nl inlog scherm.
Het enige wat je kan doen is MS of Hotmail bellen maar de kans is klein dat ze je verder kunnen helpen. Het is ook niet heel slim om je pass te geven aan een 3de hands site (no offence). Maar dit zal je echt met MS moeten uitvechten en kijken of zij je verder kunnen helpen want anders ben je inderdaad alles kwijt...
Je bent gepakt door phisers, zie ik. Dit zijn oplichters gewoon. Ik zou het iig melden bij MS, desnoods per email. En als je een functie op je webbrowser hebt (Firefox heeft het iig) dat je phising sites kunt aangeven, gelijk doen! En ja, je moet eerst checken hoe je je email terug kunt krijgen. Geheime vraag/antwoord, alternatieve email als die niet aangepast zijn? Check dat eerst
Ik heb hem even verplaatst naar het Live gedeelte en laat hem nog wel even open voor verdere oplossingen.
als je credit card op je gamercard staat zou ik die laten blokkeren of zo iets want dan kan hij alles er van af halen
Hoe het ook op die site staat Firstly please add your Windows Live ID in the email box, which is associated with your Xbox Live account. Finally please provide the password associated with your Xbox Live account in the password box. After you have completed the information your three month live card or your (U.S) 1,600 or (U.K) 2,100 Microsoft Points you will be uploaded on to your Xbox Live profile within the next 24 hours.
Tja, hoe heb je het überhaupt gekregen? Per bericht via Xbox Live of wat..? Eerlijk gezegd is het wel erg dom. Zeker aangezien het uitgebreid in nieuwsberichten is verschenen dat Xbox Live members moesten oppassen voor scammers. Het beste wat je sowieso kunt doen is de website doorgeven aan mensen met de mededeling dat dit natuurlijk een phising site is, via XBL bijvoorbeeld in een bericht. Zodat er niet meer slachtoffers vallen
ja jupiter,maar die heeft zich waarschijnlijk ook op die site ingeschreven en al zijn vrienden krijgen dat bericht dan.Heeft iemand het nummer van microsoft bij hem ?
Tja als je niet via hotmail forgot password kan doen kan je vrij weinig. Of de MS support bellen en zeggen wtf ik ben gescammed recover m'n account ff..