[XOne] Account gehackt

Discussie in 'Games' gestart door PRO EVO6, 15 apr 2009.

  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal het is vragen,wie weet is hij dan blij
     
  2. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook moeilijk want dan is het iets van gelijk oversteek en dan zegt hij dat jij eerst moet...

    Tenzij hij eerst gaat :)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb je account diefstal geropt bij xbox.com security.. het account is 12 minuten voor het laast ingelogd op xbox live (als het goed is hebben ze het ip adres)
     
  4. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeer netjes dat je hem wilt helpen met dit probleem, net zoals de andere mensen hier.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Als er geen live points meer bij staan zou ik gewoon een nieuwe account maken. Ben je gewoon van het hele gezeik af. :)
    Nou ja, hopen dat MS nog iets voor je kan of wil betekenen. :thumbs:
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit soort dingen zie ik de laatste tijd steeds vaker. Twee weken geleden kreeg ik van een friend een tekstbericht dat ik free points kon krijgen op een bepaalde website. Wat bleek, de friend was gehackt en al z'n friends kregen het berichtje. Hij kon niet meer inloggen, zijn email, maar ook zijn account.

    Anyway, volgens mij ben je de gamerscore kwijt als ik m'n friend mag geloven. Hij is opnieuw begonnen, nieuw account, nieuw email adres. Zwaar sucks, zeker als je al een goede reputatie en gamerscore heb opgebouwd. Sterkte.
     
  7. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Artikel 138a / 1a-b als lid 2 van het nieuwe Wetboek van strafrecht

    1.
    Met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie wordt, als schuldig aan computervredebreuk, gestraft hij die opzettelijk wederrechtelijk binnendringt in een geautomatiseerd werk voor de opslag of verwerking van gegevens, of in een deel daarvan, indien hij
    a.
    daarbij enige beveiliging doorbreekt of
    b.
    de toegang verwerft door een technische ingreep, met behulp van valse signalen of een valse sleutel dan wel door het aannemen van een valse hoedanigheid.
    2.
    Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk, indien de dader vervolgens gegevens die zijn opgeslagen in een geautomatiseerd werk waarin hij zich wederrechtelijk bevindt, overneemt en voor zichzelf of een ander vastlegt.
    3.
    Met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft computervredebreuk gepleegd door tussenkomst van een openbaar telecommunicatienetwerk, indien de dader vervolgens
    a.
    met het oogmerk zich wederrechtelijk te bevoordelen gebruik maakt van verwerkingscapaciteit van een geautomatiseerd werk;
    b.
    door tussenkomst van het geautomatiseerd werk waarin hij is binnengedrongen de toegang verwerft tot het geautomatiseerd werk van een derde.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    sja, dat is ook niet heel slim gezien dit ook tegen de regels is van microsoft.
    Het beste is denk ik gewoon morgen ff hotmail bellen, rustig uitleggen wat er gebeurt is en proberen tot een oplossing te komen. werkt dat niet, MS bellen en dan vragen wat je eraan kan doen.

    wil trouwens steeds naar die link gaan om te zien wat het is allemaal. alleen heb geen zin in dit soort praktijken, dus zal me proberen in te houden
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk helpt dat,nu is hij over 37min weer online gekomen.

    Ja zo is het bij mij gegaan,juist hetzelfde,dom van mij dat ik daar in trap,maar ik kan de tijd jammer genoeg niet terug draaien.Ik ga het jammer vinden als mijn gamerscore weg is want ik heb daar toch mooie momenten bij gehad.

    Ja dat is het beste,ik heb om 21u30 nog met microsoft gebeld en alles uitgelegd,en mijn gegevens waren allemaal al veranderd,maar ze begrepen en geloofde mij wel,morgen rond half 2 gaat iemand mij terug bellen die weet daar meer van en heeft een hogere functie zeiden ze tegen mij.Ik heb ook al een mail naar msn hotmail gestuurd,maar morgen bel ik daar ook is naar.Ik blijf hopen,
    Wat wel raar is dat ik offline gewoon met mijn gamercard kan verder spelen.Dus echt verliezen doe ik nooit.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  10. Rubinioow

    Rubinioow Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent volgens mij dan alleen dat ze jouw gamertag nog niet hebben gerecovered op een andere xbox. Doen ze dat wel dan moet jij hem eerst weer recoveren maar je hebt het wachtwoord van je mail niet meer..

    Of heb ik dit mis?
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook niet echt goed.
     
  12. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Aangifte doen bij de politie
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kunnen niet veel doen denk ik,om half 2 belt microsoft terug dus even wachten moet ik doen,en terwijl blijf ik in contact met iemand van de msn support ,die probeert iets.
     
  14. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hier op de site wel gelezen over het jatten van Gamertags, maar dat het nu ook al bij leden van XBW gebeurd had ik niet verwacht. Naief va me hè ;)

    @Pro Evo 6 - Sterkte met het terug "pikken" van je gamertag :)

    Laterrrrr Buddha
     
  15. Mcnabby

    Mcnabby Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt sneu voor je :-s

    Hopelijk komt alles nog goed.

    Ik kan me zo opwinden in zulk volk he, en dan nog het lef hebben om MS points te vragen om je account terug te krijgen.

    Ik hoop dat ze die gozer zwaar te pakken krijgen want dit is echt wel laag bij de grond.
    Je zo laten kennen om een account van iemand anders te jatten, djeezes...
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt,ik heb er alles voor over om mijn gamertag terug te krijgen.


    Ja ik ook,en ik trap er dan nog in.Ik heb even gedacht om hem die MS punten te geven,maar dat heeft geen zin,dan vraagt hij er daarna opnieuw.
     
  17. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een keer gehad dat mijn profiel gestolen is. Die gast had al me friends verwijderd en een andere gamerpicture gedaan. Maar wat ik deed was: Microsoft bellen, daarna sturen ze je door naar Windows Live. Daar moet je je gegevens invoeren, en als die kloppen met je email, krijg je een nieuw wachtwoord op je alternatieve emailadres.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je al met ms gebeld pro evo?
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar waarschijnlijk heeft hij mijn gegevens al veranderd.

    Ja gisteren,ik moet om 16u terugbellen,maar ik geloof er niet meer in,
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Eigen schuld dikke bult zullen we dan maar zeggen?
     

Deel Deze Pagina