Net besteld, ben erg nieuwsgierig geworden. Er stond trouwens bij dat ik gratis Banjo Kazooie kon downloaden, dus dat is zeker mooi meegenomen voor 29,00 euro, al zeg ik het zelf
Heb de game als het goed is ook overmorgen in huis. Dus mensen die me willen toevoegen ga je gang. :b:
Heb Banjo XBLA al, denk dat ik hem bij game.co.uk ga bestellen. Die download content kost 400 punten en is blijkbaar door enkele personen hier gekocht. Is die 400 het waard kwa inhoud/speelduur? Niet zo heel duur maar ik vraag het toch maar vast.
Hoi. Ik ben gewoon hier hoor. Moet je even een mailtje naar Consoleshop sturen, dan komt het wel goed.
Jongens heb de game net binnen en vindt hem leuk, Hierbij een vraagje: Zouden een paar mensen van jullie mij willen toevoegen voor multiplayer/blue prints ?
Heb het spel uitgespeeld alleen nu niet genoeg puzzelstukkies om alle blueprints te kopen...grrrr. Geen id hoe ik hier nog aan kan komen, de bingo uitgespeeld overigens en in alle levels die dingen opgeraapt. 111/131 jiggies met nog 18 voor time trial te gaan en 2 geheime moet ik nog zien te vinden...