Ja, Starsix = Reflex Saito. Laatste tijd inactief wegens school, maar had interesse om naar AR Gaming lan te gaan . En thanks Delphiki . Nice om te horen, echt!
en ik me maar afvragen hoe die Reflex Saito in mn FL was gekomen. Hij had wel even een name change berichtje mogen sturen
Dat word nog wat ja.. Wie neemt het bier mee? Want als gierige nederlanders gaan we dat natuurlijk niet daar kopen! Dat zou betekenen dat dit event mogelijk winst zou kunnen maken en daar door nog een keer word georganiseerd, en dat willen we natuurlijk niet!
ArGaming krijgt zelf geen ene cent van de catering dus maak je maar geen zorgen! Misschien was het je ontgaan maar er is een mega (Nerd kuch) Pc lan aan de gang en dat ArGaming maar een stuk van de hele zaal heeft. ArGaming is namelijk op het balkon van dat beursgebouw
Geloof wordt pas gevaarlijk wanneer mensen op de wereld in verschillende geloven, geloven. Als iedereen islam zou zijn, was er niks aan de hand:b:
Iets waar ik nou niet 100% duidelijk van werd... Gamen julie nou ook gewoon veel "voor" de lol 's avonds enzo? Dus gewoon wat Halo customs voor de lol? Of is het wel de bedoeling dat als je member bent dat je serieus gamebattles gaat bijwonen of dat je echt alleen op de top speelt? Kijk ik snap (en wat ik lees) dat je niet slecht moet zijn, dat ben ik ook niet weer niet.
Soms voor de lol, soms serieus. Daar is eigenlijk niets 'unieks' aan, bijna elke gamer gamet zo. Mag een member zelf voor kiezen. Wordt natuurlijk wel aangeraden . Het is maar wat je 'top' noemt. In ieder geval: nee, members zijn niet verplicht om constant te doelen om games met/op de top te spelen. Ook hier: het is maar wat je 'slecht' of 'niet slecht' noemt. Ik kan niet met tekst accuraat beschijven hoe goed je moet zijn en ranking/level-systemen zeggen weinig. Ter indicatie: We hebben members die 5 dagen per week online te vinden zijn, actief zijn op onze website, regelmatig met GB matches meedoen en bij de beste van de clan horen. We hebben members die 1 keer per week online zijn, 0 posts op onze websites hebben, zelden met GB matches meedoen en niet de beste van de clan zijn, maar wel goed genoeg zijn om mee te kunnen doen in serieuse h3 customs maar inprincipe vaker voor de lol spelen.
Het is eigenlijk heel simpel. Als wij vinden dat je goed genoeg bent kom je erbij. Vinden wij je niet goed genoeg maar heb je nog wel "potentiele groei" dan maak je ook een kans. Bak je er geen lava van dan moet je later een keer terug komen als je denkt wel goed genoeg te zijn. Bij de meeste games zul je zelf tijdens de try out wel merken of je goed genoeg bent of niet, je moet dan alleen nog dapper genoeg zijn om het toe te geven. Zat ik te bladeren in je recent games tijdens engels kom ik opeens mezelf tegen http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=1039458690&player=Heroic Killa Ps: Oú est le MLG?
Volgens mij snap jij niet wat Xorta bedoelt te zeggen, Wij hebben met FIFA ook een zootje gasten erbij gehad zonder skills maar dat betekent niet meteen dat die gasten meespelen wanneer we op een LAN verschijnen. Je creeerd een team met misschien 10 of 12 man maar op de LAN verschijnen gewoon de HARDCORE 4. Komt ook nog is bij dat als je iemand bij je team krijgt zonder skills dat zo een persoon nog heel erg kneedbaar is en zo een speler heeft heel veel aanpassings vermogen. Dus heel erg te drillen op een bepaalde positie. Voorbeeld: Ik kwam FIFA binnen zonder skills, gewoon omdat ik die jongens al kon. Ik ben gedrillt op de rechtsbuiten positie en in de wedstrijden van tegenwoordig krijg ik in de spits een beoordeling van 4 en scoor ik niet 1 goal als het even tegezit en als rechtbuiten een 9 + een hatrick. Lange termijn denken!
Mijn H3 Top 10 van de EU: Arbman UnStuckeBle TBs B I T PaniC Ice DL n00b NL TKS Goochgunner T r iii c K z Z WooP SoMe Az Click 0900 A R B M A N WwW II 7 II