FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel?
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mister_X,

    Grappige is, ik heb Ronaldo ook :) Zoek nu alleen een 4-3-3 kaart.

    Weet IEMAND waarom je tijdens een 4-4-2 formatie je spelers ( met name middenveld / aanvallers ) gewoon STIL blijven staan? Ze lopen niet ( meer! ). Heb verdomme een super-team staan maar alles verloren gisteren.


    Fiasco,

    Bevalt Ballack die andere pannekoek? :)
     
  3. mister_x

    mister_x Guest

    Ik heb hem nu dus niet meer... net dus geruild... maar ik heb wel 4-3-3 kaarten voor je... hoeveel wil je er voor geven? heb er een heleboel...
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, ik zoek eigenlijk een andere opstelling. Wil 2 spitsen en ook in de opstelling een LW en RW kunnen plaatsen. Maarja, je kan je opstelling niet aanpassen en je kan ook niet spelers een tikkeltje UIT formatie zetten zonder dat het je chemistry kost.

    Gisteren 3-0 verloren, 4-4 gelijk gespeeld en 3-1 verloren.

    De 3-0 gast had 4 onzichtbare spelers, bij 15min gooide hij de game op de pauze en ineens zag ik niks, hij was zwaar irritant aan't lachen. Kut ventje, sterf.
    Zelfde geld voor die 3-1 motherfucker.
     
  5. mister_x

    mister_x Guest

    als je met lw en rw wilt spelen heb je weinig andere keuzes.... ik speel ook 4-3-3. bevalt mij prima heb een chemistry van 100 en win 9 van de 10 potjes..
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, maar als ik 4-3-3 ga spelen heb ik niks aan Camoranesi en Giggs ;)
     
  7. mister_x

    mister_x Guest

    nee dat is waar.... maar zijn die dan zo geweldig? ik zou voor een mooi middenveld als xavi, iniesta, fabregas gaan... Ik vind 4-3-3 het lekkerste spelen... maar dat is voor iedereen anders... je moet daar wel een keuze in maken wat je wilt... anders kun je nooit je team echt goed maken...
     
  8. mister_x

    mister_x Guest

    chemistry is heel belangrijk he... dus ik snap ook niet waarom je dan voor giggs kiest of camoranesi... die komen al niet uit hetzelfde land...
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, maar ik wil geen Internationaal Elftal :) Geen 100% Braziliƫ, of Spanje want dan kan ik net zo goed gewoon FIFA gaan spelen, niet veel nut.

    Maargoed, dit zet mij wel aan het denken ja. Ik heb zelf Gerrard, Aquilani en Perotta als erg sterke middenvelders. Dan moet ik er nog 3 overhouden. Me spitsen e.d kan ik wel gewoon in een LW en RW positie zetten, dat zal de chemistry ( mits Ferguson van 4-4-2 naar 4-3-3 gaat ) wel doen dalen, maar who cares.

    Heb een Coach 4-3-3 kaart nodig. Spelers kaarten zijn erg duur, heb nog maar 40.000 coins over.
     
  10. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een Xavi 86 te ruil. liefst ruilen voor fabregas
     
  11. mister_x

    mister_x Guest

    die heb ik niet.... maar hoeveel wil je voor player kaartjes uitgeven dan... 4-3-3
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Geen idee, hoe duur zijn die krengen?
     
  13. mister_x

    mister_x Guest

    ja ik verkoop ze voor rond de 20k op de trade... hier bied ik ze aan voor 15k
     
  14. mister_x

    mister_x Guest

    je chemistry gaat ook omhoog als je spelers in de juiste opstelling staat... bij mij hebben ze allemaal 4-3-3 kaartje gehad... nu is de chemistry altijd rond de 100.... dan kan je dus met iedere speler in een 4-3-3 opstelling spelen, hoeven dan ook niet uit hetzelfde land te komen... daarom zijn die kaartjes zo duur...
     
  15. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedkope spoedopruiming:

    Allemaal 300 coins per stuk.

    Laursen CB 80
    Pereyra CAM 76
    Santana CM 77
    Edu CM 76
    Mensah CB 77
    Davis CM 76
    Agger 81 CB 81
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    15K!? Doe normaal :eek:
     
  17. mister_x

    mister_x Guest

    haha ja... en dan ben je al niet eens duur met zo'n prijs... op de trade krijg je er altijd wel rond de 20k voor, maar dan moet je ze er 5 dagen opzetten
     
  18. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand op :
    henry 99
    gerard 96
    mag in coins ..
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ok, maar mijn spelers lopen niet ... sterker nog, na de aftrap staan ze gewoon stil. Ik wil dat ze gewoon een BEETJE lopen en een BEETJE meedenken. Erg irritant, valt me nu gewoon pas op.

    Enig idee hoe ik dat aan kan passen?
     
  20. mister_x

    mister_x Guest

    zoals ik al zei... chemistry....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina