Team Reflex

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 mrt 2009.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt denk ik niet wat ik bedoelde te zeggen. Dat poste ik toen er nog geen duidelijkheid was of reflex met team zou komen (zat er natuurlijk wel aan te komen). Ik probeerde ze een beetje over te halen om te komen (zie mijn argumenten waarom). Dus beetje nutteloze rant, maar wel leuk.

En fifa vergelijken met halo is net als auto's en kiwi's.

2. Arbman

Arbman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dat betekent niet meteen dat die gasten meespelen wanneer we op een LAN verschijnen. Je creeerd een team met misschien 10 of 12 man maar op de LAN verschijnen gewoon de HARDCORE 4.

Dit deel van mijn post was eigenlijk alleen aan jou gericht, maar is het in halo niet zo dat met objectives iedereen een taak heb dan. Lijkt mij wel maar ik heb nooit op hoog niveau gehaloot

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  3. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    :lol::b:

4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 3 jaar geen Frans meer, maar ja dat ben ik. :)
    En ja, ik verlies misschien best vaak in dingen zoals customs, maar ik geef eerlijk toe dat mensen waarmee ik vaak speel een stuk beter dan mij zijn (zoals veel vanuit die game). Ik speel regelmatig customs met ze omdat ik ze ook (goed) irl ken. Er zijn zat generals die ik heb geowned, maar door sommige mensen word ik keihard geowned :lol:
    (En oja, ik ben een social tard O-) )
    En bedankt voor het het uitgebreide commentaar Xorta. :D

5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En een LAN is altijd goed voor ervaring op doen en je weet gelijk waar je staat. Vooral nu want bijna elke speler uit nederland zal er zijn (en zelfs belgen noh).

En in een goed team kan iedereen alles. Alleen door bepaalde speelstijlen zullen sommige meer objective doen dan andere, en kunnen andere beter slayen. Maar een goede speler is a jack of all trades. Maar ik heb geen zin in een discussie. Ik begreep xorta perfect. Je reageert ook op iets wat allang niet meer ten sprake is.

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  6. Towel

Towel Guest

Pff, ik heb gisteren gespeeld tegen een general grade 3, maar zie je mij opscheppen?

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook general, en ik own me zelf ook altijd. Gistere mezelf minsten 3 keer genade.

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je denkt dat ik 'stoer' wil doen, ik probeer meer te zeggen dat rank niet alles zegt... Ik word zelf ook regelmatig geowned, Als je m'n post 'stoerdoenerig' vond, dan heb je hem verkeerd begrepen. Je hoeft niet gelijk zo 'aan te vallen'. Maar hou het nou maar on-topic ipv gezeik om zoiets.

9. Arbman

Arbman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo ben een beetje laat ingestapt op dit topic (wist nie dat ie er was :D). Ben niet uit op een discussie maar op duidelijkheid over TR constructie wat natuurlijk best apart is. Maja miscommunicatie :D ciao

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Generals ...sorrie laat me niet lachen :p

Ik vreet ze op ....stuk voor stuk ....:cool:

11. Towel

Towel Guest

Hoor ik hier een 1v1?

We spelen 2 potjes: Octagon en Skogg Pit. Als je van me wint mag je bij mij in de vriendelijst. Als je verliest, ga je met schaamterood op je gezicht weg. Je mag eventueel een 10-0 voorsprong. Beide potjes gaan tot de 50.

Ik hoor het van je!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik wil wel , maar dan potjes die tot de 11 gaan :D

13. Towel

Towel Guest

Op skog pitt wil ik de "uitdaging" wel aangaan, maar weet waar je aan begint! Je zal niet de eerste zijn die huilend quitte wanneer die 50-0 werd gepakt. Voor ervaringen kun je bij Roxbox terecht, hij is er nog steeds niet overheen....

14. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Een Elite fifty Commander die niet actief speeld .... dat klink gevaarlijk :eek:

Nee je uitdaging ga ik voorlopig niet aan ,maar over een half jaartje wil ik het wel proberen ;)

Misschien een SF4 match haha ?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit maar wat te stangen, denk dat ik weinig kans maak in Halo 3, misschien als we er een best of 3 van maken met ook een potje RSV en COD4 :+

16. Vandal

Vandal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn jullie recruiting?
    Ik ben namelijk op zoek naar een clan om competatief
    in teamverband mee in GB te spelen, mijn huidige clan doet daar niet echt aan
    en ik zou dat wel erg graag willen, k ben zelf 17 jaar. En
    speel vooral halo/halowars/cod4/gow2

17. Arbman

Arbman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.teamreflex.com en dan contact

18. zuidhof

zuidhof De Wibra Shopper!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer datje Team Reflex groepje geen graw2 spelen, anders had ik met me clan jullie wel een clanmatch invite gedropt :)

19. Arbman

Arbman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA GO GRAW \o/

20. JapyJapo

JapyJapo Guest

jezus man, bestaat dat nog online? 8)

Deel Deze Pagina