Riddick: Assault on Dark Athena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 24 jul 2007.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik heb het origineel wel gespeeld, en was ook zeer onder de indruk, maar zodra destijds bekend werd dat ze een remake zouden doen voor de next-gen consoles, ben ik gestopt met spelen, want toen wilde ik wachten op de next-gen versie. Ik ben dus niet ver gekomen in de game (net het riool ingegooid).

    Ik haal deze remake dus wel, maar zeker niet voor 50-60 euro. Even een half jaartje wachten en hij is 20 euro denk ik.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij is maar €33 euro bij gamehubs. Ik heb het origineel er veel gespeeld maar dat is al zo lang geleden dat het nu toch wel voor een deel weer nieuw zal zijn denk ik.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vergelijking tussen deel 1 en 2.

    [gt]47730[/gt]
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb mijn promo binnen om te reviewen!

    Eerste indruk: SUPER. Grafisch echt geweldig en duidelijk stukken mooier dan op de eerste Xbox. Vooral licht en stroomeffecten zien er beter uit. Ook reliëf van bijvoorbeeld muren en de 'viezigheid', vergelijkbaar met in The Darkness, zijn gedetailleerd. Voice-casting is erg goed en ook de gezichten passen goed. Verder, heb nog niet zo lang gespeeld, dus kan niet te veel zeggen. Spel blijft wel redelijk pittig.

    Wat leuk is voor de mensen die Butcher Bay al uitgespeeld hebben: je kan direct kiezen of Assault on Dark Athena of Escape from Butcher Bay gaat doen! :thumbs:
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet 1 geheel die je achter mekaar kunt spelen? of als je escape from butchers bay uitspeelt meteen doorgaat naar Dark Athena?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dát kan. Maar je kan in het hoofdmenu altijd kiezen tussen de Bay of Athena.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Ik wil hem ook :mad: Is er al een specifieke release datum? Bij Gamehubs verzenden ze hem toch al voor de PS3?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik niet, maar EU staat op 24, dus in de winkels in Nederland kan je hem sowieso op de 25e verwachten. Zie ook de frontpage van XBW. ;)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze verzenden voor de PS3 de US versie en daar kwam die al 7 april uit.
    Maar de us versie van de 360 kan je hier niet spelen dus ze verzenden de pal versie en die komt de 24ste.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik twijfel nog .. maar ik denk wel dat ik hem ga bestellen
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Ah oke, nog anderhalf week wachten dus. Voordeel is wel dat het in de meivakantie valt dus dat is dan wel weer mooi :D
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De tering, weet iemand nog hoe je die eerste Mech verslaat in Butcher Bay? Ik ben er al 20 keer doodgegaan, dus heb Dark Athena op gestart. Ook vet. :9
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Riot guards draaien nogal langzaam, de bedoeling is om een beetje kat en muis te spelen en een paar clips in zn rug te legen :) (3 of 4 ofzo moet genoeg zijn)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Dan ben ik blijkbaar te traag. :mad: Want de bestuurder van die Mech riep: ''No, not the back!'' dus veel simpeler kon het niet zijn. Ga nog maar eens goed proberen dan.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    eerste Riot guard komt toch met zo'n lift naar beneden?

    volgens mij staan daar her en der wat kratten waar je je achter kunt verstoppen om makkelijker achter hem te komen. Als je je goed verstopt raakt hij je op een gegeven moment ook kwijt en gaat hij wat rondlopen.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies dan kun je schuilen etc. Was niet echt makkelijk eerste keer maar je had ook wel guns dus je moet gewoon gokje wagen soms en hij gaat neer!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha. Ik ben gewoon op de lift gesprongen terwijl deze naar beneden kwam en wist de Mech uit te schakele voor dat deze zich om kon draaien. ^^ Ben inmiddels in Double Max.
    Vind Athena tot nu wel beter eigenlijk, dat is meer sluipen. Maar beide zijn erg goed, daar niet van.
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Later in spel krijg je ook zeker wat sluip werk anders redt je het niet :9
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Double Max vond ik het leukst! Helaas had ik toen tot 2 keer toe dat de save file corrupt was en helemaal opnieuw moest beginnen :mad:. Maar ik heb hem uitgespeeld! Nu wil ik hem weer spelen alleen dat kan nog niet :mad:
     

Deel Deze Pagina