FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Extremegen

    Extremegen Active Member

    Berichten:
    454
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die kaarten zijn ong 25k waard max 30 torres 96 wordt verkocht op de trade voor rond de 55k dus reken je bod maar uit heb je er dat voor over??
     
  2. mister_x

    mister_x Guest

    ik verkoop 4-4-2 kaarten voor een buyout van 40k... dus ik weet het niet... daarbij koop ik torres op de trade voor 40k dus dat lijkt me niet handig... daarbij staat torres vaker op de trade dan een 4-4-2 kaart.

    Ik wil er best wat bij geven maar 25-30k is wel heel erg veel... jij bent gewoon opzoek naar de hoofdprijs... ik zeg 4-4-2 kaart + 8k. hij is niet een 99....
     
  3. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Mensen zijn zo grappig hier.. Als ze een speler/kaart willen verkopen vragen ze een vermogen maar zodra ze zelf iets nodig hebben....................
     
  4. mister_x

    mister_x Guest

    Ik zit ook te kijken maar die 55k van je is de buyout.... nou ik ga echt niet hier op het forum een buyout betalen.... dat zou wel heel appart zijn toch...
     
  5. Extremegen

    Extremegen Active Member

    Berichten:
    454
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vraag je los voor die 442 kaart dan 20k?
    dan koop ik liever die kaart en hou ik torres nog wel even...
     
  6. mister_x

    mister_x Guest

    Ach ik vraag nergens een vermogen voor, vraag gewoon de waarde... En ik wil bij iedereen de waarde betalen. maar dan moeten mijn kaartjes ook op waarde geschat worden, dus ik weet niet waar je op doelt... Volgens mij doen de meeste dat... Mensen die veel geld vragen zijn vaak ook wel bereid om meer te betalen dan anderen....
     
  7. Extremegen

    Extremegen Active Member

    Berichten:
    454
    Leuk Bevonden:
    0
    20k voor je 442 kaart?
     
  8. mister_x

    mister_x Guest

    los? ach ik zet ze vaak op de trade voor starting bid 29k en buyout 39k. hij is altijd binnen 2 uur tijd verkocht voor dat geld, voor de buyout... Hij is nog nooit verlopen, maar vind dat wel een mooi bedrag om er voor te innen....

    Maar ik vind dat kaartje en wat geld voor torres prima... maar jij moet maar zeggen wat je wilt. dan kijk ik of ik het waard vind...
     
  9. Extremegen

    Extremegen Active Member

    Berichten:
    454
    Leuk Bevonden:
    0

    ik hou torres nog wel ff aangezien ik er zelf toen ook 45k voor heb betaald
    dus 20 k voor je kaartje??
     
  10. mister_x

    mister_x Guest

    nee dan gaat ie op de trade... sorry man...
     
  11. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Torres heb ik nu ook zelf in bezit. snap alleen niet waarom mensen er zoveel voor vragen zoals op de trade, want volgens mij is hij niet de beste spits in het spel :)

    @mister x je hebt torres toch al ?
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    is gewoon fucking triest gooi die torres en troep dan gelijk op de trade zielige gedoe hier niet normaal... (55 K met je moeder erbij of niet)
     
  13. mister_x

    mister_x Guest

    Ja klopt.... is voor een vriend van me...
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    K*NKER EA :mad::mad::mad::mad::mad: WIN IK EINDELIJK DIE FUCKIN GOLD ULTIMATE TEAM CUP LOPEN DIE SERVERS WEER TE KUTTEN EN KAN IK WÉÉR OVERNIEUW BEGINNEN :mad::mad::mad::mad: DIT IS ECHT ONGELOOFELIJK :mad::mad::mad:
     
  15. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand met spelers van 78/80 die voor 1k of minder weg mogen? Ik wil snel handelen
     
  16. JorisFR

    JorisFR Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er toch aan de hand met die servers? Ik heb er ook al problemen mee
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb echt geen idee maar dit is gewoon echt niet leuk meer... kan wel janken..
    Heb al 3x eerder in de finale gestaan maar dan verloor ik ze steeds door die achterlijke gameplay kaartjes en nu win ik m EINDELIJK met 4-1 ( hij leavede in de 80e minuut, zou ook daardoor kunnen komen ) en dan is mn hele toernooi oppeens weg...
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Heeft EA ook updates zodat bijv huntelaar weg is bij AJAX
     
  19. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb K. Touré [85,CB] van Arsenal voor je. Voor 1000 coins is ie van jou.

    @appie21: Ja die hebben ze, maar ik denk dat je hier een beetje verkeerd zit. Zulke vragen kun je beter in het algemene topic van Fifa 09 stellen. Dit is een topic voor de DLC van Fifa 09.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    De wereld vergaat...:emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina