Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, echt tof gedaan. Vooral de eerste van de C6 is mooi geworden!

2. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuke foto's

maar hier hebben we toch een foto topic voor?_0/

3. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto's !!!

4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    jemug, en dan zou ie nog mooie hebben. Petje af :thumbs:

5. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Als je echt goede tijden wilt rijden met de wat snellere autos is short shifting de oplossing, je moet alleen weten wanneer je het gebruikt, je hoeft het namelijk niet altijd te gebruiken.. maar vooral bij bochten waar je normaliter wat sneller weg glijdt als je op het gas gaat, maar zodra je een versnelling hoger zit dat je dan meer tractie heb en wat harder de bocht uit kan komen..slippen/glijden is namelijk tijdverlies, in de real life racerij wordt dat ook vaak gebruikt (short shiften).. en bij de VTec gaan boven de 5500 toeren een xtra nokkenas aant werk of zoiets dergelijks waardoor je sneller gaat..

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  6. JeePee

JeePee Guest

Zelfde as, andere nok ;) De nok zorgt voor een grotere kleplift en een andere kleptiming (kleppen staan langer open wanneer de grotere nok aan het werk is) wat zorgt voor een beter brandstofmengsel en een betere vulling van de verbrandingskamer (samen dus een betere verbranding) bij een toerental van +5500. Zou je met die grotere nok onder dat toerental gaan zitten, dan is de verbranding slechter dan met de kleinere nok.

7. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VTec rules ;)

Mij ging het meer (de discussie) waarom ik liever zelf schakel dan een automaat. Zoals hierboven inderdaad terecht wordt gezegd is een versnelling hoger vaak wel aan te raden. Maar zelf rij ik 't meest met wat langzamere auto's (D klasse, C klasse) en dan vind ik terug schakelen bij sommige auto's cq situatie's wel handig. Zo rij ik graag met FM2 op de groene hel en bij een automaat wilde hij soms een heuvel op in een te hoge versnelling waardoor ie veel snelheid verliest. Bij een lagere versnelling heb ik daar minder last van en doordat je zelf schakelt kun je daar dan mooi voor zorgen.

Laatst bewerkt: 3 feb 2009
  8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zo kleine kick. Ik moet alle auto's kopen voor een aantal achievements maar heb uiteraard het geld daar niet voor ;) Heeft iemand hier een paar miljoen credits over die hij even aan mij wil lenen? Verkoop ik daarna de boel weer en krijg je je credits terug?

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    it's alive!!

wel, ik heb nog wat iets van 1.5 mil en een zooi auto's maar het kost wel wat tijd om het allemaal te regelen. Ik doe het alleen voor wat microsoft points, dus het is beter te wachten op een andere reply :)

succes ;)

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Auto's voor MS points ruilen is niet alleen verboden, ook super triest ><.
    Zeker als het maar 1.5 miljoen is, dat is een schijntje :lol:

11. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Gast zet een Minicooper voor 5 miljoen buy out op auction house ik koop hem voor je ik heb toch 600 miljoen.

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb je toegevoegd :) Ik stuur je wel een keer een bericht via xbox live als je online bent :) Alvast bedankt voor je hulp.

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    600 miljoen, damn. Dan heb je campaign, die al enorm lang is, 40x uitgespeeld ofzo.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Er was ook een money glitch maar die werkt niet meer na de patch.
    Tevens gaan mooi gepainte auto's ook voor de hoofdprijs weg op de auction house.

15. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met die Vento-motor zeker? Zal ook wel met andere blokken hebben gewerkt, denk ik.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet precies hoe het werkte. Iets met upgrades kopen en verkopen ofzo. Anyway, het maakt mij niet uit hoe ik aan het geld kom, als ik het maar heb 8) Geen zin om nog een aantal keer een endurance race te gaan rijden.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Door een mooie wagen te painten kom je makkelijk aan geld. Heb zelf ook aardig wat credits nu, maar speel het te weinig. Plus m'n garage is vol 8).

18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
  19. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ford Focus WRC 06 staat in het "show your ride" topic.

Ik geef trouwens wat wagens weg die ik gewonnen heb bij singleplayer races, vind de meeste wagens niet mooi.
    Dus wil je eentje hebben, zet hier neer welke en je gamertag :b:

20. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen betalen 100 miljoen voor een setup, tja zulke mensen krijg je als je wereldrecords neerzet *)

Deel Deze Pagina