[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Frenky1984

    Frenky1984 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu het volgende probleem met me laptop! Media streamen ging er prima mee, tot vanavond, ik had een update van Avast (virussoftware) en daarna wou ik een film kijken via me xbox en kreeg ik de DEP mededeling op me laptop! Xbox zag nog wel me Videofiles, maar wou ze niet meer afspelen...:confused: zwaar klote! Welke instelling moet ik aanpassen, en hoe?

    'Windows Media Player Network Sharing service werkt niet meer en is gesloten' Dat is de mededeling die ik krijg op me laptop!

    Alvast bedankt!

    Gr. Frank
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  2. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een iPod Nano 4th gen, die dus oa ook een foto en video viewer heeft.

    Als ik deze via de usb kabel aan m'n 360 hang, kan ik via de music player op m'n xbox wel alle muziek spelen, maar de foto's en video's vind ie niet.

    Als ik de picture library open kan ik wel m'n ipod kiezen, en zie ik ook de 5 standaard mappen, maar de map met alle foto's er in staat er niet bij.
    Als ik naar de video library gaat, zegt de xbox dat er helemaal geen portable device is aangesloten.

    Weet iemand hoe dit kan, heb ook nog een 2nd gen nano liggen en de foto's die daarop staan kan ik wel gewoon zien op m'n xbox ....

    Gr Fox
     
  3. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu dus ook bezig met mn xbox netwerk-ok te maken maar ik heb een probleempje met streamen, ik kan namelijk alleen de muziek afspelen die in mij documenten staan, terwijl ik alles op een 2de schijf heb staan. ik heb alle muziek toegevoegd aan de media library en hij speelt ze ook gewoon af in WMP11, maar helaas op mn xbox niet. Wat kan ik eraan doen? Ik kan niet de 5gig aan muziek in mijn doumenten zetten aangezien ik daar de ruimte niet voor heb.

    (<---tjek de tijd:p)
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb laatst een hdd van WD gekocht (1 terrabyte) en ik heb deze alleen kunnen formateren naar een exfat. Nu heb ik deze aan mijn xbox 360 gekoppelt maar hij kan mijn hdd niet zien. Wat doe ik verkeerd?
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ff een vraagje. WMP ligt er bij mij al bijna een jaar uit en krijg de hele tijd error maar wat voor andere software is er nog om te sharen met xbox 360??
     
  6. mikeonxbox

    mikeonxbox Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ^o)

    Als ik mijn xbox met netwerkkabel aan pc verbind (ICS) gebeurt er niks? Dan verschijnt er alleen maar in beeld dat mijn pc (met windows XP) ineens geen internet meer heeft :confused:(ik heb normaal gesproken draadloos). Dus dat werkt niet echt... dus wat dan? en het schijnt ook met usb te kunnen, hoe dan? :confused:
     
  7. Chris5488

    Chris5488 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Groot probleem:

    Vroeger heb ik media delen met de pc & Media Center altijd aan de praat gekregen, maar nu lukt het niet meer.

    Situatie: PC & Xbox 360 verbonden met de router.
    -Pc (met Windows Vista Home Premium) via kabel naar router
    -Xbox 360 via kabel naar draadloos zendertje ~~~ draadloos ontvangertje met kabeltje naar router.(Let op: GEEN Wireless networking adapter!)

    Xbox Live werkt perfect, Xbox 360 heeft volledige verbinding met internet en werkt (dus dat gedoe met die draadloze apparaten werkt). Maar de PC herkent de Xbox 360 niet! Geen popup van 'Media extender gedetecteerd', geen 'Xbox 360' in het netwerk-venster van Vista, NERGENS!


    Wanneer ik via de Xbox 360 op 'Test PC connection' klik, krijgt hij geen verbinding en komt er een venstertje waar je normaal gezien je pc hoort te staan, daar staat enkel 'PC not listed'.
    Wanneer ik verbinding wil maken met Media Center: idem!
    Ik geef de 8 cijfers in die de Xbox 360 me toont en geef die in in Media center op de pc, wanneer deze dan zoekt naar de extender blijft het 10 minuten rustig wachten totdat ie zegt dat er een communicatiefout is.

    Ondanks dat de Xbox 360 en de PC beide internettoegang hebben en verbonden zijn met dezelfde router, hebben ze dus geen lucht van elkaar!
    Alle nodige TCP en UDP poorten zijn geopent voor de xbox' IP adres.


    Wat moet ik doen??
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    edit; niet meer nodig
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met Media player 11 of mediaconnect ;)
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    edit; leuk....

    Nu een automatische restart gehad van uit het niks, 3 windows errors en mijn allereerste bluescherm in 2 jaar met deze pc.

    edit2; Ok 5 andere errors 30 blue scherms verder... kan niet eens me pc in veilige modus meer opstarten... gelijk een Issas error of zo. Als ik alles kwijt ben door dit gedoe.... :/

    Leuk gedoe dat media center... not...
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  11. Chris5488

    Chris5488 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als mijn probleem: Xbox 360 niet zien en Xbox 360 die PC niet ziet.

    (zie enkele posts hoger)
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.895
    Ik heb nu weer een nieuwe 360 en die wil ik weer graag connecten aan mn PC.
    Enig probleempje: de PC naam geeft ie wel weer op de 360, maar hij kan niet connecten zegt ie.
    Ik heb wel al eens geconnect met deze PC, alleen dan kan ik alleen filmpjes kijken die ik dan in de Mijn Gedeelde Video's Map zet.
    Ik wil gewoon filmpjes kunnen streamen van mappen van mn PC zelf: uit mijn video's/mijn documenten, etc.
    Hoe krijg ik dit voor elkaar?
    Edit: de naam van de PC ziet de 360 wel, maar hij kan gewoon niet connecten. Hoe kan dit?
    Ik wil graag wel die Faq doen van Fardo alleen ik heb geen Vista. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  13. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben thuis draadloos maar moet ik om media te delen ook x360 op draadloos zetten of kan het via router.

    Laptop draadloos - router - kabel x360

    kan ik dan ook media delen of moet ik het bijde op kabel of draadloos zetten ?
     
  14. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    zolang je xbox en laptop op het zelfde netwerk zitten ja.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee hoor dat maakt niets uit, als zal streamen via kabel afhankelijk van je router wellicht wat sneller zijn

    lsass.exe?? klinkt alsof je een 2 jaar oud virus hebt opgelopen :|

    ik doe zelf niks met media sharen naar mn xbox maar puur netwerktechnisch gezien zou ik denken dat er geen shares op de PC zijn om op te connecten.


    stapsgewijs je probleem troubleshooten, ik zou beginnen met een test zonder die draadloze zendertjes ertussen.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je geen hd films wilt streamen wel .. als je hd films wilt streamen ..zou ik voor bekabeld gaan :)
     
  17. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt dan zal ik vanavond eens kijken of ze elkaar kunnen vinden
     
  18. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag misschien, maar als je bijvoorbeeld een film streamt en de stream is compleet en je disconnect je verbinding met de PC, staat die film dan op de harddisk van de 360 ? Kan ik de 360 bijv. naar een vriend brengen en daar de film bekijken die ik thuis had gestreamed ?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nope, dat is precies hoe streamen NIET werkt :)
     
  20. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Ik had het vermoeden al. Dat is dan jammer.

    Niet getreurd, gelukkig heb ik mijn xbox nog :)
     

Deel Deze Pagina