FIFA 09 Ultimate team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    MY TRADE LIST
    F Lampard: 85: CAM: eng 3000 coins
    C Chivu: 88: LB: 2500 coin
    Anelka: 88: ST: fra
    Vd Sar: 89: GK: ned
    R Maques: 84: CB: 2000 coins
    M Ballack: 88: CAM: ger 3000 coin
    P Scholes: 84: CM: eng 2500 coins
    A Cole: 86: LWB: eng 3000 coins
    M Essien: 85: CM: 2000 coins
    W Snijder: 88: CAM: ned
    M Amrosini: 80: CDM: ita 2500 coins
    F Cavanaghi: 81: ST: arg 1500 coins
    A Keitha: 81: RF: ivc 1500 coins
    H Crespo: 78 ST: arg 1500 coins
    J Farfan: 82: ST: per 1000 coins
    J Riquelme: 80: CAM: arg 1000 coins
    J Vargas: 82: ST: per
    S Seson: 80: CAM: ben 1000 coin
    Pepe: 82: CB: Port 1500 coins
    W Samuel: 82 CB: arg 1500 coins
    J Defoe: 81: ST: eng 1500 coins
    J Cole: 85: RW: eng 2500 coins
    Deco: 82: CAM: port 2000 coins
    ZeRobertho: 80: CDM: bra 2000 coins
    M Legrottaglie: 81: CB: ita 2000 coins
    Z Grygera: 81 CB: cze 2000 coins
    D Pizaro: 84: CM 2000 coins
    J Toulalan: 76: CDM: fra 1000 coins
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Zo voelt het inderdaad ja. Maar ik wil jou nog wel een x spreken als je 5 toernooien voor jan lul hebt gespeeld
     
  3. mister_x

    mister_x Guest

    Denk dat we daar allemaal last van hebben... ik kreeg hem ook pas nadat ik 3 finales had gewonnen... de andere keren liep die ook steeds vast...
    Ik heb het nog steeds heel vaak, ook in andere toernooien... Heel heel irritant... Je raakt er wel aan gewend...
     
  4. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik had er geen last meer van, en nu net uitgerekend nĂ¡ de finale wel weer.. :mad:
     
  5. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Omgezet met een 4-1-2-1-2 kaart.
     
  6. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    @ extremegen ik snap natuurlijk dat je geen kaartje ruilt voor torres maar 55k is niet zo het ligt echt tussen de 40 en 50k niet erboven....
    Voor de andere ja het is nou eenmaal zo Torres is in fifa 09 de beste spits punt uit... ze hebben hem net te goed gemaakt maar wat doe je eraan....
    Nog een vraag aan jou mister x: weet je heel zeker dat een 433 kaartje voor 20 de deur uit gaat en een 442 voor 30 want dan haal ik straks de 180k hahahah
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat Torres de beste spits is in Fifa is onzin. Het ligt maar net aan je speelstijl. Ik kan bijvoorbeeld weer veel beter overweg met Eto'o.
     
  8. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    En voor iedereen hier die denkt dat hij elke speler evensnel kan maken door pace te trainen is onzin....
    Martins met pace 99 is een stuk sneller dan drogba met pace 99, en logisch ook anders zou het niet uitmaken welke spelers je hebt/kiest....
     
  9. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    iemand intresse in totti
     
  10. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste spits is de spits waar jij het beste mee speelt :) dus dat verschilt per persoon.
     
  11. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan kijk je naar jezelf als je kijkt naar het algemeen is het zo sorry maar echt waar...
    daarnaast als je leert spelen met torres speelt het beter dan als je leert spelen met eto'o aangezien hij nou eenmaal de beste spits van fifa (onterecht of terecht) is gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  12. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens :), en met een spits leren spelen hoeft niet altijd te lukken,
    en de beste spits bepaalt ieder voor zichzelf :) maar einde onderwerp.
    Voor mij is Drogba de beste spits, voor de ander adebayor, en voor nog een ander torres.
     
  13. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg alleen maar kijk naar statistiek en de geluksballen en shit...
    als je beter met eto'o speelt moet je hem nemen maar niet raar opkijken als iemand met torres veel rare dinge doet en altijd eruit springt met de bal en op onmogelijke wijze erin knalt (fifa's schuld)
     
  14. mister_x

    mister_x Guest

    haha, ja dat weet ik zeker... ik heb er nu 14 op de trade staan van 4-3-3 aangezien ze hem hier niet willen hebben en ze lopen allemaal goed, brengt tussen de 15 en 20k op. 4-4-2 kaartje gister verkocht voor 42.200. Dus ja dat leveren ze kennenlijk op....

    Ik vind alleen als je een torres zelf koopt voor 45k en je wilt er dan winst opmaken dat je dat best ff kan vermelden.... Dan laten we al die overbodige biedingen.... Ik koop ook spelers voor weinig na veel zoek werk van de trade op om ze vervolgens voor meer door te verkopen, om zo geld te verdienen voor mijn Ultimate Team. Zo gek is dat toch niet. Daarom vind ik het ook zeer jammer dat je hier commentaar krijgt als je, je spelers voor een marktprijs wilt verkopen, als je het budget niet hebt vraag dan ook niet wat een goede speler kost...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2009
  15. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @mister x :) dat zo goedkoop mogelijk en daarna proberen zo duur mogelijk zou iedereen willen/doen. Ik geef je groot gelijk. dat noem je gewoon slim handelen.
     
  16. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dan is mijn vraag, hoe kom jij aan 14 van die kaartjes?
     
  17. mister_x

    mister_x Guest

    precies en ik vraag echt niet de hoofdprijs... die vraag ik op de trade en daar krijg ik hem ook. De enige reden dat ik ze hier plaats voor minder is omdat ik het leuk vind als ik er iemand snel mee kan helpen en daarbij blijft mijn trade pile een beetje leeg...

    Voorbeeld: op de trade krijg ik voor een 4-3-3 kaartje gem. 20k. dan staat ie er wel 5 dagen op.
    Hier op het forum vraag ik rond de 15k soms iets meer soms iets minder... Ligt er aan wat die ander voor mij doet....
    Wat gebeurd er vervolgens, gaan ze zeuren dat het zo duur is... Nou je hoeft mijn kaarten niet te kopen... Ik bied ze alleen aan. En daarbij is dus gebleken dat ze het zeker waard zijn en dus niet te duur zijn.

    Dus mensen als jullie kaarten willen hebben onder de gemiddelde verkoopprijs liggen op de trade, dan moet je bij mij zijn. ik bied vooral 4-3-3 kaartjes aan, ook omdat ik die zelf ook nodig heb voor mijn spelers... verder heb ik nog wat goede spelers als Vidic 99, Babel 99 en Pato 97 te koop. Mensen die interesse hebben kunnen me een pm sturen...
     
  18. mister_x

    mister_x Guest

    door iedere dag meerdere keren per dag de lijsten door te lopen opzoek naar hele goedkope buyouts... die worden soms geplaatst door spelers die niet weten wat ze moeten vragen... jongetje van 12 die denkt wat moet ik met een 4-3-3 kaartje ik speel 4-4-2. Nou als ik 10k krijg vind het wel goed... Die kaartjes koop ik dan... Maar dat wil iedereen, dus dat is erg veel geluk hebben en goed zoeken voordat je er 1 hebt gekocht....

    Niet iedereen heeft zin om elke keer weer 1500 pagina's door te bladeren opzoek naar dat ene goedkope kaartje....

    Dus zo kom je eraan... Aangezien ik er tijd in steek om ze voor goede prijzen te kopen wil ik daar ook een beloning voor... want zelfs voor 15k zijn ze erg moeilijk te vinden... anders zou ik er namelijk wel minder voor vragen, dan raak ik ze nooit kwijt... Kortom 15k is een goede prijs... Als je lekker zelf wilt gaan zoeken moet je dat doen... Maar niet gaan zeuren dat 15k veel is voor zo'n kaartje, dat is het namelijk niet...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2009
  19. mister_x

    mister_x Guest

    Hoe denk je dat een autohandelaar werkt? denk je dat als jij een auto koopt voor 15k dat hij dan ook 15k heeft betaald... nee hij doet hetzelfde... hij koopt slim een auto in voor een zo goed mogelijke prijs kwaliteit verhouding en verkoopt hem voor de marktwaarde... vaak hoger dan zijn inkoopprijs... zo werkt de handel he...

    kortom, volgens mij doe ik niks raars....
     
  20. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    wil 1 kaartje 433 bied 15K ???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina