RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja, en zo kan je de patch-lijst verlengen totdat Race Pro een echte racegame geworden is.
    zo zou ik willen zien dat de lobby niet stopt na 1 gereden ranked match.

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    dat is ook een patch die ik verwacht had pgr2...

voor playermatches valt dat op te lossen met partychat...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het gevoel dat de "echte" racers overblijven. Gister na veel gedoe een goede match gevonden.
    Anderstorp met GTPro met 7 man. En we zaten met de Q maar 0.700 van elkaar vandaan.
    Lekker close racing en vooral fair. Hoop dat het na de patch nog leuker wordt.

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja.. ik had me ook nog wel het meest verheugd op een lekker potje regenrijden. in de regen komen de 'echte' rijders boven drijven:), maar helaas is de regen alleen voor de sier. echt baggerslecht is dat. en race pro heeft zo'n fantastische engine met lekkere physics, dat het wel erg raar is dat je je hoeveelheid brandstof niet zelf kan kiezen en evt. al een strategy kan maken voor de race.

5. JeePee

JeePee Guest

Kan al man. Brandstofhoeveelheid en bandentemperatuur. Slijtage moet je zelf voelen, en schade wordt je verteld vanuit de pits. Of dacht je dat in het echt de coureurs ook met een display zitten met gekleurde wieltjes en motorstaat :+ ?

6. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    @jeepee...

ten 1e
    welk knopje is dat dan?? en ik voel t allemaal wel, je ziet t aan de rondetijden, maar t is gewoon handig. Nascar en forza2 hebben t toch ook alle 2? Of ze moeten t me communiceren via de headset. (tire damage medium/high, would be wise to pit the next lap ofzo)

En ga nou niet komen dat als je in cockpit view rijd je dat dan wel ziet, want ik rij 8-10 keer buiten de cockpit omdat ik online gemerkt hebt dat mensen vaak bumper/cockpitview rijden en dan vaak niet zien dat ze er toch net niet langs hadden gekunnen, met de nodige achterlijk crashes tot gevolg. Door buiten de auto te rijden kan ik t beter inschatten en zie ik hoeveel ruimte ik heb voor inhaal-akties, maar kan ik dus ook zelf ongelukken voorkomen zoals in situaties die ik hierboven benoemde. Snap best dat in de cockpit realistischer etc etc, maar ik rij al wat jaartjes mee en ik ben gewoon gewend aan buiten de auto te rijden(helicopter view)...

ten 2e ik dacht juist dat ECHTE coureurs altijd achter hun tv zaten op hun slaapkamer bij hun ouders thuis met een controller, een headset, de verwarming op 19.5 graad, glas cola er langs, en iedere keer als t niet lukte hun auto herstarte... ohw en hun ergenissen over een patch over hun auto op internet aan t blaten zijn... en dit allemaal zonder te zweten in een racepak... of heb jij wel een racepak met helm op als je achter je tv zit??

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel dat je opnieuwe een lobby moet zoeken om te racen, het gaat mij er niet om dat je niet meer met de mensen kan praten (ik zit meestal al in een party met vrienden), maar dat je slechts 1 race kan doen en daarna iedereen terugkeert naar het hoofdmenu. Ik snap niet waarom ze dat gedaan hebben.

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien om te voorkomen dat je 1 iemand telkens laat winnen?

Bij pgr is dat toch ook zo dat je na een ranked match weer opnieuw moet zoeken (wat ook irritant is)

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je nog steeds 1 iemand steeds laten winnen, maar dat kan met elke game. En dan is dat ranked gedoe ook maar heel mager, want je hebt alleen die Trueskill rank en verder niets. Onzin als ze het online ranked systeem zo verpesten om slechts deze trueskill rank 0.1% realistischer te laten lijken.
    Online had het sowieso meer zoals Forza2 gemoeten.

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens dat het niet goed is hoor ;)

Ik erger me er vooral aan dat je geen fatsoenlijke lobby of iets hebt , dit is gewoon klote zo.

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    vooral ook dat als de host weggaat dat de lobby dan ook weg is en iedereen moet stoppen, dat is heel erg oldskool

12. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Dat je bij ranked allemaal weg moet is crappy, maar t feit dat je niet eens in een player-lobby een andere car-klasse kan kiezen, dat vind ik een groot nadeel. Daarna zou host-migration(zoals in forza2) ook erg welkom zijn.

Nascar09 heeft dit ook niet, nog erger bij elke online-race die je speelt houdt t gewoon op als je klaar bent met racen, je kan daar niet eens meerdere racen in dezelfde lobby houden.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha het klopt ook nog.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vuQ3UzWqnaY&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vuQ3UzWqnaY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

14. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    wat bedoel je hybrid?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat commentaar.

16. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    ohw.. haha, ik had t filmpje zitten kijken zonder geluid... :) zal t van de week eens met geluid luisteren...

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is wel handig ja. ;)

Duurt wel lang met die patch. Volgens mij heeft MS geen haast en houden ze het een beetje tegen weet alleen niet waarom. Als de patch er is ga ik me meer aanmelden bij RaceDepartment. Nog even een vraagje aan de mensen met stuur.
    Wat is jullie setup? Ben zelf nog niet helemaal tevreden na veel tweaken ben benieuwd of mensen een hele andere setup hebben.

18. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ms wheel, standaard setting met steering lock 11 graden voor f3000 en 14 graden voor wtcc, geen deadzones

19. JeePee

JeePee Guest

Is geen knopje. Staat gewoon op je dashdisplay voor de 10de keer. En in het echt zie je ook niet wat je slijtage is en weet je team dat ook niet. Die leiden dat af uit je banden temperatuur en je verval in rondetijden. En die info heb jij ook.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ze kelderen omlaag als ze minder worden.
    Zit net de nabeschouwing te lezen van alle races van 360Racing. WTF wat gebeurde daar in de eerste bocht bij Brno daar kan niemand wat aan doen was gewoon een bug. Ik ga naar de patch meer online racen ik kan nu nog niet goed meekomen omdat de feedback er niet is bij de Logitech.

Deel Deze Pagina