Call of Duty 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rubinioow, 16 apr 2009.

1. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal het laagje stof van Call of Duty 2, omdat ik nog steeds de missie The Tiger op veteran moet krijgen.

Ik was al bij het laatste huis, maar die lukte me maar niet dus ik dacht, ik begin dit level opnieuw.

Maar nu zit ik al vast in de Town Hall..

Op youtube alleen filmpjes die zeggen dat ze veteran doen, maar geen een doet het echt.

Iemand die mij kan helpen met een filmpje of iets in de richting?

Alvast bedankt ;)

2. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Die townhall kan ik me niet meer herinneren, maar dat laatste huis nog wel. Als je aankomt moet je lang die heggen gaan helemaal aan het eind. Daar kan je danheel voorzichtig iedereen afschieten. Dit zijn er aardig veel, het kost miss wat meer tijd. Maar het is zeker effectief :);)

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou kens voorbeeld nemen. Mij lukte em alleen op hard

4. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik ga het nu wel nog een paar keer proberen.. Langs die heg deed ik idd ook maar misschien niet lang genoeg ofzo.. Wish me luck ;)

5. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu alleen nog die rode ring weg zien te krijgen.. :'-( :eek:

6. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem toevallig gisteren nog gehaald , ik heb geen filmpje maar ik zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven.

De TownHall: , Kruip naar de achterdeur, er zit een gastje achter de turret in het raam naast de deur, knal die eerst neer. Ga dan zo voor de deuropening zitten dat je de linkertunneluitgang en de trap kan overzien. Op een gegeven moment gaan je medebritten naar binnen en zodra zij een beetje in staat zijn om te overleven duik jij die linkergang in, er komen waarschijnlijk een aantal duitsers om de hoek die je tamelijk makkelijk dood moet krijgen, Dan draai je om naar de hal waar je vandaan komt en ga je de rechtergang in. Vanuit daar ren je de hal in die de duitsers aan de voorkant aan het verdediggen waren. Ze zullen allemaal naar de linker gang kijken. Dit is allemaal makkelijk op te lossen. Ren de trap op , er staan er nog hooguit 2 uit het raam te kijken die je ook zo kan neerwerken. Zorg er altijd voor dat je een oog houd op je minimap. Als er britten achter je worden doodgeschoten betekend dat je ff zelf op je rugdekking moet letten.

:Laatste Huis/Headquaters

Okay deze is veruit het moeilijkst. Beredeneerd vanuit je checkpoint voor die huis moet je meteen rechts aflsaan. Er komt een duitser uit het kleine gebouwtje links van je maar je allies schieten die dood als het goed, voor je komen 2 duitsers aangerend die je vrij makkelijk doodschiet want ze zijn op de vlucht lijkt het en ze stoppen eigenlijk alleen maar omdat jij op ze schiet. Ren die weg door totdat de grote muur ophoud. Je bent nu aan de flank van het gebouw. Gooi een rookgranaat tussen het hek en de greppel waar jij in ligt. Je kan hier maar beter zorgen dat je in kruip mode zit want crouch mode zal je een enkeltje begraafplaats opleveren. Okay als je rookgordijn compleet kruip je naar het hek toe, de duitsers doodschietend die je ziet. Ga achter een van de grote stenen pilaren zitten waar het hek aan bevestigd zit. Als er geen duitsers meer achter dat hek zitten spring je eroverheen. Er komen 2 tot 3 duitsers vanaf de voordeur naar je toegerend de hoek om, ben daar dus op berekend. Als je die 2 hebt neergelegd kijk je nog even of er niet een duitser om de andere hoek staat.( De hoek naar de achterdeur). Ga die hoek niet om!. Als je hem omgaat sta je meteen naast de achterdeur maar die kun je nog lang niet veilig binnengaan. In plaats daarvan klauter je weer over het hek waar je eerder ook al overheen was gesprongen en je kruipt langs de buitenzijde van het hek naar de achterzijde van het gebouw. Zodra je de hoek van het hek omgaat en je dus paralel kruipt met de achtergevel van het huis schakel je de duitsers voor je uit. Vervolgens als dat is gebeurt neem je de achterramen onder vuur. Gooi er granaten doorheen totdat er geen duitsers meer uitkomen rennen. Klauter dan weer over het hek en loop naar de achtergevel van het huis. Ga links naast de linker deur zitten , nu zullen de andere britten het gebouw binnengaan. Als deze naar binnengaan kan jij dat ook doen. Vermijd de woonkamer zoveel mogelijk ( de kamer aan de voorkant met al die ramen), in de eetkamer ben je betrekkelijk veilig. Vervolgels als de beneden verdieping helemaal schoon is dan begin je met granaten naar boven gooien. Dit is erg moeilijk want er is een duits respawn point daar boven dus je moet granaten gooien. Gooi eerst een smoke granaat en dan een paar frag grenades. Als je boven bent wordt je waarschijnlijk begroet door een duitser die de trap probeert af te vluchten vanwege jou granaat. Schiet hem dood en ren meteen rechts de kamer in. Zoek dekking achter wat je maar tegen komt en bid dat die kamer leeg is. Ga in een hoek zitten tot de rook optrekt en schiet eventueel de duitser neer waar jij in de rook langs bent gerent. Goed, nu zijn er geen infinite respawns meer voor de duitsers en kan je ze gewoon een voor een uitschakelen.

EDIT: okay het is geen filmpje maar dit is een kaartje dat ik ff snel hebt gemaakt in paint voor je route voor het laatste huis

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  7. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect! Nu alleen nog een nieuwe xbox en dan ga ik het gelijk proberen!
    Morgen haal ik denk ik alweer een nieuwe dus komt wel goed..

8. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Xbox opsturen? 2 weken kwijt, dat is balen. Het bespaart toch centjes O-)

Ongeveer zelfde manier dan de mijne, die van praetorian

9. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit al buiten de garantie ;)
    Maar nog helemaal geen tijd gehad helaas..

10. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Voor die rode ring kan je dacht ik nog steeds opsturen hoor. O-) moet je ff bellen met die mensjes van microsoft :):

11. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ze even bellen dan.. Heb toch nog transfer kabel nodiog aangezien ik nu een nieuwe heb ;)

Zit nu al wel een half jaar buiten de garantie..

12. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Mijne 2 jaar, maar door die ring heb ik nog extra gekregen. ZOu gek zijn als ze het nu niet zouden doen |:-

13. Rubinioow

Rubinioow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd je hebt gelijk ;) Hij wordt vandaag opgehaald ..
    Maar nu hebben mijn broer en ik eindelijk allebei een eigen :p

14. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Helemaal bij :D Microsoft doet de garantie regeling nu wl beter. Moet ook wel, veel consumenten verenigingen etc hebben er achter gezeten:+

15. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Te leuk spel. Vooral als je in begin van de training teddyberen moet schieten en aardappels tegen hun hoofden kunt gooien8)

Deel Deze Pagina